Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HERON Cake 4-5-6

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier nog een foto ervan:



    (BRON: http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/ )

    Wat een blok zeg

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

    Comment


      #17
      Haha wat een gave foto. Nog nooit gezien zo. Ziet er bruut uit als je met zo'n bouwwerk naar buiten komt lopen.

      Comment


        #18
        Blok ziet er inderdaad "stoer' uit. Een ding is zeker....na het "afschieten" kun je er nog een mooi "pijlenrek" van maken...;-)

        Comment


          #19
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

          Comment


            #20
            O, da's inderdaad een andere geworden dan 't eerdere filmpje. Weet niet welke ik mooier vond, wel dat ik het tempo bij deze wat minder vind. Vraag me ook af hoe de boeketgrootte in 't echt is. Maar ervaringen afwachten, demo's?

            Comment


              #21
              Is dit dan wel de versie die verkocht gaat worden? Ik neem aan dat bassie1978 het filmpje dr wel bijzet als die dr is.

              Comment


                #22
                Klopt helemaal Rob! Filmpje volgt ook z.s.m.

                Comment


                  #23
                  Potverdorie wat een blok zeg. Tempo mag iets sneller vind ik persoonlijk. Maar voor de rest super ding.

                  Comment


                    #24
                    denk aan de geloofwaardigheid he mensen.... zo op dit filmpje wordt ie in de straat echt niet hoor...

                    Comment


                      #25
                      leuk ding maar te duur in mijn ogen!
                      Ik koop 4 mooie cakes a 16sh uit de dragon line.
                      koop een leuke cake als de Pontificaal van Lesli.
                      Ik koop nog een Leuke Fireflower van royal als finale.
                      Oja als toetje nog da knal bakje van marijn
                      ff doorlonte en ik heb een mooier spectakle na ijgen keus!

                      oja kom ik op een normale prijs van 160e dus houd ik nog geld over voor pak rotjes whahah

                      Comment


                        #26
                        Ik heb deze dummiefoto gemaakt bij ANO vuurwerk :



                        Prijs 139,95 euro

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Damn, wou dat ik daar in de buurt woonde met die prijzen...wordt zo'n bak opeens 'goedkoop'! Duimen dat dat hier nabij ook voor die prijs verkocht wordt, maar gierige Groningers kennende wordt het gewoon voor 't volle pond van 40e. meer aangeboden...

                            Comment


                              #29
                              film aan de startpost toegevoegd:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #30
                                Bah, ik vond die eerdere versie veel beter en mooier, hadden ze die maar gekozen Nu neig ik meer naar de 1-2-3.

                                Comment

                                Working...
                                X