Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
    Hij is weer online en ziet er goed uit mannen! Mooi design en erg overzichtelijk om foto's en dergelijke terug te vinden!! Alleen kan lvt niet inloggen is dit een bug of zijn accounts verwijderd?

    Groetjes Lvt
    Accounts zijn verwijderd om zo niet meer actieve te skippen.
    Dus gewoon opnieuw aanmelden.

    Comment


      Heb een nieuw account aangemaakt maar wacht nog steeds op een bevestigingsmail meer mensen er last van

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bopo72 Bekijk bericht
        Heb een nieuw account aangemaakt maar wacht nog steeds op een bevestigingsmail meer mensen er last van
        Wij hebben een nieuw account aangemaakt en de activatielink was direct binnen. Misschien zit die bij je ongewenste mail?

        Groetjes!
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          Het vuurwerkmuseum houdt dit jaar weer een liefhebbersdag. Datum: 28 oktober a.s.
          Plaats van handelen: Lesli Vuurwerk in Lichtenvoorde.
          Een deja-vu met het vuurwerk uit je jeugd. Diverse activiteiten en een hapje en snapje erbij.
          Een dag die je nooit meer zult vergeten.!!

          Voor meer info check de facebookpagina van het museum.

          Comment


            Mooi om te zien dat de liefhebbersdag er weer is.
            Zal ongetwijfeld een erg leuke en gezellige dag worden.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Word weer een bijzonder dag met een nostalgische terugblik naar het klassieke vuurwerk...

              Comment


                Ik zal eens even kijken in mijn agenda
                Want het is al weer heel lang geleden dat ik bij een meeting ben geweest .
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  Het is voor jou al 8 jaar geleden Joost toch?, ik ben een keer in Januari bij jullie geweest...in Zwolle,vergeet je niet aan te melden...

                  Comment


                    gaaf zeg! ik heb me zojuist aangemeld

                    Comment


                      ik heb even een paar uurtjes gewacht met deze reactie... maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen met de betaalgegevens... ook niet in mijn spamfolder...

                      Comment


                        Iemand die mij de 28e oktober op wil pikken vanuit Zeist?
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Even Roel vragen ghoost..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                            ik heb even een paar uurtjes gewacht met deze reactie... maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen met de betaalgegevens... ook niet in mijn spamfolder...
                            [email protected] dit is het emailadres waar je de vraag kan stellen.

                            Comment


                              Triest nieuws vanuit Italië. De "oude garde" hier zal Joop van het vuurwerkmuseum zeker kennen:

                              Quote Vuurwerkmuseum Facebook:

                              Een verdrietig bericht heeft ons gisteren bereikt. Joop Makkelie, bij velen in het vuurwerkwereldje bekend, is niet meer onder ons. Hij was op (vuurwerk-)vakantie in Italie. Tijdens de nacht is hij onwel geworden.

                              Onze eerste aandacht gaat naar de directe nabestaanden van Joop. Wij wensen hen sterkte om dit grote verlies te kunnen verwerken. Daarnaast ook sterkte aan de vuurwerkvrienden die bij hem waren tijdens deze tragische nacht. Zij hebben alles gedaan wat mogelijk was en een aantal is nog steeds terplaatse om repatrieering mogelijk te maken. Respect voor jullie allemaal.

                              Joop was een goede en geliefde bekende bij velen. Samen met Jan van Veen en Maurice Schellekens heeft hij lange tijd het vak van Pyrotechnicus gezamenlijk uitgevoerd. Mooie herinneringen. De laatste tien jaar was Joop intensief betrokken bij het Vuurwerkmuseum. Als bijzonder gewaardeerd crewlid hebben we Joop leren kennen als een gepassioneerde vuurwerkliefhebber. Geen bijeenkomst ging voorbij zonder Joop en ook bij de liefhebberdagen was hij trouw present. Een groot gemis voor ons allemaal.

                              We gaan je missen, Joop. 31 december steek ik een speciaal pijltje af in jouw eer.

                              Namens de voltallige crew van het Vuurwerkmuseum,

                              Nick van der Veen

                              Comment


                                Allen,

                                Voor degene die de Vuurwerkmuseum DVD(s) niet kennen of hebben maar deze wel willen zien is er goed nieuws. Deze komen beschikbaar op youtube, de 2008 en 2009 editie is inmiddels zichtbaar. De 2010 en de 2011 editie's komen later.



                                Zeker in dit jaar waarin het niet meevalt voor liefhebbers moeten we elkaar een beetje bijstaan, al is het maar met het delen van videobeelden. Voor de mensen die liever bestanden willen downloaden; iemand heeft deze via wetransfer beschikbaar gesteld. Zie dit topic voor de wetransfer links: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...27#post1203927

                                Veel kijkplezier, groetjes museum dude's.
                                www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                                Comment

                                Working...
                                X