Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De nieuwe Wolfensteins zijn heel mooi, Far Cry 4, Hitman Absolution, Just Cause 3 ook.
    GTA vind ik wel meevallen, ziet er alleen leuk uit in cutscenes maar niet de hele game.

    Die ene Call of Duty Advanced Warfare is echt ongelovelijk mooi, hij lijkt net echt in de Singleplayer.
    Ook de nieuwste Doom is geweldig natuurlijk tis een enorme lijst AC Games kunnen er ook in en ga maar door.

    Zie hier een screenshot van waar ik het over had, zelf gemaakt in slechts 1080p



    volledig formaat

    Comment


      vind gta v met mods echt wel mooi hoor, hier 2 screenshots: met 2 visual mods

      Laatst aangepast door vuurwerkftw; 9 April 2018, 10:02.
      https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

      Comment


        Onlangs een Switch aangeschaft + Zelda BOTW, Mario Oddesy en Mario Kart 8 Deluxe. En wauw, wat een beleving! Ik heb al tijden geen console meer gehad, maar de Switch is echt verbluffend goed!
        Even handheld in bed, op de bank of onderweg, en dan daarna lekker op de bank op de TV, multiplayer Mario karten.

        Ohja, Zelda breath of the wild, een van de beste games in de afgelopen jaren. Waauauwww!!!! Koop een Switch enkel al daarvoor, en verkoop hem daarna (na minimaal 100 uur erin te pompen) weer op marktplaats, die Switches behouden hun waarde zeer goed!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
          Onlangs een Switch aangeschaft + Zelda BOTW, Mario Oddesy en Mario Kart 8 Deluxe. En wauw, wat een beleving! Ik heb al tijden geen console meer gehad, maar de Switch is echt verbluffend goed!
          Even handheld in bed, op de bank of onderweg, en dan daarna lekker op de bank op de TV, multiplayer Mario karten.

          Ohja, Zelda breath of the wild, een van de beste games in de afgelopen jaren. Waauauwww!!!! Koop een Switch enkel al daarvoor, en verkoop hem daarna (na minimaal 100 uur erin te pompen) weer op marktplaats, die Switches behouden hun waarde zeer goed!
          Zit al een tijd in mijn hoofd om een switch te kopen, maar aan jou reactie te horen klinkt het zeker als een aanrader.

          Ben zelf op dit moment bezig op de ps4 met The Witcher 3 wild hunt, helaas niet helemaal mijn ding..

          Comment


            Lang dood geweest hier zonder mij
            Hierbij een filmpje dan maar.



            Leuk spel Trackmania, ik wacht op de summer sale dan koop ik andere delen

            Comment


              Nog even een oude video van Call of Duty gevonden

              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                Rocket Leage & Need for speed Payback platina gehaald. Nu beginnen aan Overwatch

                Comment




                  Even oldskool rallysport gedaan, altijd leuk.
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    Zijn er ook mensen die Hearthstone spelen?

                    Comment


                      Zijn er toevallig ook mensen die wel eens online spel supremacy 1914 spelen ?
                      The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                      Comment


                        Hihi

                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          Spider-man hype ben benieuwd!
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            ik zou wel een keer weer een potje world of tanks willen spelen, helaas zijn de computers die ik tot mijn beschikking heb allemaal niet sterk genoeg.

                            Comment


                              Vandaag begint de BETA van Battlefield 5.
                              Straks ff spelen.
                              Zo in mijn sas met sas..

                              Comment


                                Heb de beta dinsdag al gespeeld en vind het goed spelen, alleen het spawen is niks, maar speelt het goed en qua graphic's ziet het er goed uit ( speel het een op ps4 )

                                Comment

                                Working...
                                X