Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tubes [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ze zijn niet meer verkrijgbaar waar ik ze vorig jaar had gekocht? (blaxx vuurwerk leiden centrum)
    Ik was ze niet van plan opnieuw te halen, aangezien ik er nog 30+ heb van vorig jaar.
    Persoonlijk vind ik dit de beste single shots, 12,50 voor 50 stuks is toch wel een stuk goedkoper dan de meeste single shots, hij gaat alleen wel een stuk lager af dan andere single shots.
    Voor de rest doet hij niet onder qua knal of effect voor de "originele" thunderkings.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Ilias Bekijk bericht
      zijn het aanraaders ? wil dit 5 pakken kopen maar moet wel weten of het de geld waard is toch ?
      Het is het geld sowiezo waard , ze zijn wel klein vergeleken met de normola thunderkings , maar de knal is best flink voor zo`n klein dingetje , ik koop ze dit jaar ook voor het eerst maar had vorrig jaar een paar gehoord van vrienden ;)


      ~Vuurwerkdord

      Comment


        #48
        ik had deze dingen dit jaar volgens mij had ik een verkeerd doosje want ze knalde allemaal 2 tot 33 meter hoog mijn vriennd stak er een aan en hij schoot de lucht in en gelijk klapt ie dat was nog niet eens 1 meter ik vind ze gevaarlijk kan ook zijn dat ik een verkeerd doosje had met fouten

        Comment


          #49


          omlabeling gok ik zo

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
            lijkt erop en als ze waren zoals 3 jaar geleden neem ze dan, want ze knalde laag waardoor het hard was

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              lijkt erop en als ze waren zoals 3 jaar geleden neem ze dan, want ze knalde laag waardoor het hard was
              idiaal dus voor een project tnx voor de tip

              Comment


                #52


                Ik heb van deze dingen genoten!

                Comment


                  #53
                  50 stuks voor 7.19 bij robin hood. Nog nooit iets gehaald daar maar voor die prijs toch maar een keer aan wagen dan

                  Comment

                  Working...
                  X