Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 27 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 395
  1. #76
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik heb diverse samsung telefoons gehad en andere producten van samsung zoals een dure 4k tv maar er is gewoon geen discussie mogelijk over wie de beste product bouwkwaliteit heeft. De behuizing en gebruikte productie materialen van iphones of een macbook zijn gewoon superieur tov andere merken. En daar betaal je ook voor.

    Samsung krijgt het gewoon niet voorelkaar om ook de software te optimaliseren met de snelste en nieuwste processor nog steeds glitches in menu's en programma's.

    Heb ook een samsung tablet gehad, kon je na 2 jaar al amper gebruiken, zo traag dat dat ding was geworden. Ding had ook geen restwaarde want samsung dumpte die dingen zoals ze dat nu ook doen met die tablet en galaxy gear die je bij je note krijgt. Totaal niet verkoopbaar meer.

    Zelfs op mn 55" gloednieuwe 4k tv merk je vertraging en software die maar half af is. Apple zou niet eens toestaan dat zoiets op de markt komt en je toch de hoofdprijs moet betalen. Dat zijn feiten geen mening.

    En oja laten we het over mal/spyware op android maar niet hebben he?


    Maargoed, de lenzen in telefoons zullen we de beperkte factor blijven, weinig ruimte voor goede lenzen nog.

  2. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Dus 1000+ uitgeven aan vuurwerk en geen 300 kunnen uitgeven aan een degelijke camera?
    Geef geen 1000+ uit aan vuurwerk, nog niet de helft. Tevens was mijn SD camera 499,95.
    Daarbij zei ik in post 66 al dat het geluid wat minder vol is dan bij videocamera's.

    Liever iets minder vol geluid en realistische kleuren, dan dreunen en discofilms.
    Vandaar dat ik zeg, de mobiel doet het (momenteel) beter dan de SD filmcamera.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  5. #78
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Geef geen 1000+ uit aan vuurwerk, nog niet de helft. Tevens was mijn SD camera 499,95.
    Daarbij zei ik in post 66 al dat het geluid wat minder vol is dan bij videocamera's.

    Liever iets minder vol geluid en realistische kleuren, dan dreunen en discofilms.
    Vandaar dat ik zeg, de mobiel doet het (momenteel) beter dan de SD filmcamera.
    Het gaat hier niet om wie het grootste en meeste heeft. Als jou camera het niet bijhoudt met een telefoon dan ligt het aan de camera. Ik wil verder geen discussie over ik heb dit en dit of juist niet.

    Ik ben enthousiast over fotografie en film en ik weet dat de camera (vooral bij fotografie) niet uitmaakt, een goede fotograaf maakt betere foto's met zijn telefoon dan een amateur met welke SLR dan ook. Het is dus ook de gebruikservaring en alles, een filmpje maken kan iedereen.
    Dus als ik alles in geheel bekijk zijn camera's beter dan een mobiel hoewel de mobieltjes telkens beter worden inderdaad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    In de Nokia's smartphone's zitten Carl Zeiss lenzen.
    Dus degelijk wel kwaliteit.

    (Maar aangezien iedereen met die Steve Jobs meuk zit te bellen...
    Sorry dat is mijn frustratie.
    Ik heb niks met Apple, ben zelfs anti..)
    Ja Carl Zeiss levert top kwaliteit, maar denk je ook serieus top kwaliteit in een massa geproduceerde lens? Niet voor niets dat SLR lenzen zo ontiegelijk duur zijn, het ontwerp en productie is een uitermate precies werk, bij telefoon lenzen zijn deze massageproduceerd en wordt alles niet gecontroleerd.

    Iedereen kan een text op een product zeggen maar dat betekent niet dat het goed is ;)

    En over dat Apple gebeuren, zo dacht ik er ook over... Maar ik ben er anders over gaan denken. Apple is gewoon zwaar overpriced maar levert weldegelijk luxe producten met een zeer goede afwerking.
    Laatst gewijzigd door baassie123; 1 augustus 2014 om 19:06 Reden: Klein typfoutje

  6. Deze 3 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  7. #79
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht

    En vandaag bij Saturn dit ding gekocht:

    Deze kan ik gewoon op mijn filmstatief bevestigen. Voor 15 euro de moeite waard om eens te proberen.

    Feit is wel, het beeld zal een stuk rustiger worden om naar te kijken en het eindresultaat weer ietsje beter.
    Het eindresultaat van deze test : klik hier

    Toffe film, krijg er zeer veel goede reacties over, dus test geslaagd.

  8. #80
    VWC-Lid robert_v_dijk87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    619
    840 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Het eindresultaat van deze test : klik hier

    Toffe film, krijg er zeer veel goede reacties over, dus test geslaagd.
    thanx!!!! Zoiets zoek ik al een tijdje!!!het is er dus wel����

  9. Deze gebruiker waardeert robert_v_dijk87 voor het bericht:


  10. #81
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Geen dank hoor. Dit soort tips zijn in elk geval een stuk waardevoller dan al dat offtopic gezwam in dit topic.
    Je weet nu waar, wat en hoe duur.

    Gr

  11. #82
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Ik film wel eens vaker met mijn HTC one X, hij doet het bij shows heel dicht bij altijd heel goed, maar is het vuurwerk wat verder af, dan heeft hij vaker moeite ermee, of doet hij langer over het scherpstellen.

    Ik zal eens proberen wat filmpjes op Youtube te zetten.

  12. #83
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Locatie
    klein stadje
    Berichten
    267
    Thanks
    74
    143 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ik heb diverse samsung telefoons gehad en andere producten van samsung zoals een dure 4k tv maar er is gewoon geen discussie mogelijk over wie de beste product bouwkwaliteit heeft. De behuizing en gebruikte productie materialen van iphones of een macbook zijn gewoon superieur tov andere merken. En daar betaal je ook voor.

    Samsung krijgt het gewoon niet voorelkaar om ook de software te optimaliseren met de snelste en nieuwste processor nog steeds glitches in menu's en programma's.

    Heb ook een samsung tablet gehad, kon je na 2 jaar al amper gebruiken, zo traag dat dat ding was geworden. Ding had ook geen restwaarde want samsung dumpte die dingen zoals ze dat nu ook doen met die tablet en galaxy gear die je bij je note krijgt. Totaal niet verkoopbaar meer.

    Zelfs op mn 55" gloednieuwe 4k tv merk je vertraging en software die maar half af is. Apple zou niet eens toestaan dat zoiets op de markt komt en je toch de hoofdprijs moet betalen. Dat zijn feiten geen mening.

    En oja laten we het over mal/spyware op android maar niet hebben he?


    Maargoed, de lenzen in telefoons zullen we de beperkte factor blijven, weinig ruimte voor goede lenzen nog.
    tuurlijk ziet een iphone er mooi uit enzo, maar ik vind het besturing systeem zwaar bagger... en ook overprized.

    de beveiliging van android kan indd wel beter, maar na 2 jaar heb je toch meestal weer een nieuwe en dat houd ie van mij makkelijk vol.

  13. Deze gebruiker waardeert vuurwerk-banaan voor het bericht:


  14. #84
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    iPhone 5s, hoe zit het daarmee? Verschilt de camera echt zo veel als met de 'normale' 5?
    Zonder respect geen vuurwerk.

  15. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    echt een apple van. Die tresher. Zet je roze bril af. Zijn heel wat minpunten op te noemen en niet afgemaakte producten van apple. Welliswaar een stuk minder dan samsung maar daar is de prijs ook naar.

    Hier de HTC806 en bevalt me vrij goed met de 13mp. Wel is waar merk je dat het een midrangs is. Maar filmen gaat er erg goed mee. En anders heb ik nog de s3.

  16. #86
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Vandaag de Joby Grip Tight Mount ontvangen. Alleen nog ff een grote statief. Nu nog een kleintje helaas.



    2 test films.





    Thnks Thunderboy voor de tip die je hier plaatste een tijdje geleden.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen densta voor het bericht:


  18. #87
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    echt een apple van. Die tresher. Zet je roze bril af. Zijn heel wat minpunten op te noemen en niet afgemaakte producten van apple. Welliswaar een stuk minder dan samsung maar daar is de prijs ook naar.

    Hier de HTC806 en bevalt me vrij goed met de 13mp. Wel is waar merk je dat het een midrangs is. Maar filmen gaat er erg goed mee. En anders heb ik nog de s3.
    Ik betrek hier helemaal geen andere merken of telefoons bij, dit gaat puur om de camera
    Zonder respect geen vuurwerk.

  19. #88
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht

    2 test films.


    Thnks Thunderboy voor de tip die je hier plaatste een tijdje geleden.
    Ziet er goed uit, mooi scherp en rustig beeld

    Geen dank hoor, hoop dat je er veel plezier van hebt !

  20. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  21. #89
    VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    haarlemmermeer
    Berichten
    532
    Thanks
    394
    286 waarderingen in 97 posts
    Ook ik heb de Joby Grip Tight Mount vandaag binnen gekregen, samen met een statief
    Ga filmen met een samsung galaxy note 4!



  22. Deze 3 gebruikers waarderen RIK777 voor het bericht:


  23. #90
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Goed bezig mannen, weet zeker dat jullie er veel plezier van gaan beleven.

    Hier ook nog steeds erg tevreden met dat kleine handige tooltje, voor diegene die nog twijfelen zou zeggen bekijk de film in post 79 eens.

    Fijn Weekend en film ze!

Pagina 6 van 27 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •