Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 393
  1. #61
    VWC-Lid Bollekip's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 oktober 2011
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    72
    Thanks
    160
    46 waarderingen in 22 posts
    Zo, ik heb sinds kort de HTC One. En je wilt niet weten hoe mooi het filmt als je het op Youtube bekijkt! Ik kan niet wachten om me eerste vuurwerk show met de HTC One te filmen haha.

    Hier een filmpje:


  2. Deze 3 gebruikers waarderen Bollekip voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Heeft niet veel te maken met filmen maar oke.
    Diegene hier met een HTC one X of one X+, er is een update van HTC sense 4 naar 5. Een update van 380 mb, heel je mobiel moet je opnieuw leren kennen, dacht ik meld het even want hij geeft het niet automatisch aan.

  4. #63
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Iphone 4s:





    Voor een telefoon heeft de iphone mooi en scherp beeld en het geluid dreunt mooi door. Neemt een aardig bass op.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  5. #64
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Een mobiele telefoon word steeds interessanter qua filmen, omdat de meeste telefoons allemaal in Full HD filmen. Ik weet uit ervaring dat de Samsung Galaxy s3 en de Iphone 4s goed zijn om vuurwerk mee te filmen. Vooral knallen en matten klinken zeer lekker op deze telefoons.

    De pluspunten van filmen met een telefoon zijn vaak:

    - Goed geluid; knalvuurwerk is prima te filmen omdat de knallen goed tot z'n recht komen
    - Mooi beeldkwaliteit; de meeste telefoons van nu filmen in Full HD waardoor je volledig beeld zult hebben op YouTube.
    - Makkelijk uploaden vanaf je telefoon
    - Je telefoon kan je makkelijk meenemen en heb je altijd bij je
    - Vaak heb je een grote opslagruimte op je telefoon

    Een camera heeft vaak wel mooier beeld, maar met de boven genoemde voordelen is het een goede overweging om minder te investeren in een goede Camera als je toch een goede telefoon hebt. Ik zelf ga dit jaar wat meer filmen met een Samsung galaxy S4 in plaats van met mijn camera die ik altijd gebruik tijdens oud en nieuw.

  6. #65
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Xperia ARC, doet het erg goed (vind ik zelf)!
    BRAVIA engine, oneindige scherpstelling, zeer mooie kleuren en een fantastische geluidsweergave, HD.
    Ben er zeer tevreden mee tot nu toe, het goed en lang stilhouden valt niet mee dat dan weer wel..



  7. #66
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Dit seizoen ben ik vollop aan het filmen met de telefoon.
    Vergeleken met mijn SD filmcamera is het beeld echt veel mooier, ook al is het geen full HD maar 720p.
    Het geluid kan er mee door maar is uiteraard niet zo vol als bij de filmcamera.
    Om het maximale eruit te halen heb ik er een passende SD kaart ingezet, speciaal voor HD weergave en een flinke opslag.
    Verder heb ik de sim kaart verwijderd, alle onzin eraf gehaald waardoor de accu ook lang (er) vol blijft.

    Gebruik hem dus alleen om mee te filmen. Ondertussen heb ik wel gemerkt dat het niet meevalt om het ding goed en vooral lang stil te houden. Een gemiddeld showtje duurt toch een kwartiertje en hoe langer het duurt, hoe meer je begint te trillen.
    Je armen verzuren als het ware. Om te kijken of er oplossingen waren ben ik eens gaan struinen op het net.

    En vandaag bij Saturn dit ding gekocht:

    Deze kan ik gewoon op mijn filmstatief bevestigen. Voor 15 euro de moeite waard om eens te proberen.

    Feit is wel, het beeld zal een stuk rustiger worden om naar te kijken en het eindresultaat weer ietsje beter.
    Dus voor diegene die het vasthouden ook beu zijn, jullie weten nu waar, wat en hoe duur.

    Doe daar je voordeel mee

  8. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Mooie tip, ondanks nieuwe camera zal ik ook nog vaak de telefoon gebruiken. Goedkoop ding door voor op mijn statief.

    Verder als men een nieuwe tel + camera zoekt Iphone 5s ideaal. 1080p beeld en geluid zeer goed!
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  10. Deze gebruiker waardeert bolle-040 voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Locatie
    klein stadje
    Berichten
    267
    Thanks
    74
    143 waarderingen in 87 posts
    Film op dit moment ook met mn phone.
    De sgs4, leuk beeld en goed geluid.

    Heb eigelijk ook geen zin om speciaal een cam te kopen aangezien ik toch niet zoveel film.

  12. #69
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ik vind dat filmen met mobiele telefoon allemaal niks.

    90%+ van de vuurwerk compilaties op youtube is met een mobiel... En ja dat merk je. Om niet te beginnen over filmen in het donker...

    We verschillen we allemaal, wil je thuis even die ene show terugkijken, tuurlijk lekker mobieltje pakken, ligt, geen gekloot met allemaal zware spullen.
    Maar laten we eerlijk zijn, al die youtube video's met mobiel zijn toch niet te kijken, al is het 1080p wat er uit die iPhone komt, of zelfs 4k (3840 x 2160) die mijn Samsung Galaxy Note 3 schiet, het is allemaal maar een beetje meuk.
    Ja er komt beeld uit, ja er komt geluid uit, het is in feite een camera van meer dan 500 euro, maar ze zijn gewoon niet gebouwd als camera, de microfoon is slecht, de sensoren zijn super klein en goedkoop over de lens nog niet te spreken, hoe verwacht je dat er uit zo'n klein gaatje betere video komt dan uit een degelijke camcorder of camera.

    Enfin, dat is mijn mening, ik schiet zo nu en dan een filmpje (en foto's) met mijn Note 3, alleen als ik me camera niet bij heb of als het niet zo belangrijk is.

  13. Deze 3 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  14. #70
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Bedankt voor je mening. Kan me er alleen totaal niet in vinden.

    Ik zie films, die een veel helder en realistischer beeld geven dan met videocamera's.
    Vooral sommige films in het donker geven de kleuren echt veel beter weer.
    Bijvoorbeeld de kleur groen is bij veel mensen met een videocam gewoon wit.

    Dat een telefoon niet gebouwd is als camera is waar, uiteindelijk gaat het wel om het eindresultaat.

    ps.

    een degelijke camcorder of filmcamera is nagenoeg onbetaalbaar voor een doorsnee freak of particulier. Daarom moeten we proberen met minimaal materiaal het maximale eruit te halen. In dat geval filmen veel telefoons beter dan de budget filmcamera's, op het geluid na.
    Laatst gewijzigd door Thunderboy; 1 augustus 2014 om 10:10 Reden: kleine toevoeging

  15. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  16. #71
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik film ook alleen nog maar met telefoon. Zeker als je vanaf een statief filmt is dat echt prima.
    Het gaat niet lang meer duren voordat de telefoons de consumenten camera's gaan evenaren. Het komt nu al aardig in de buurt. Lekker filmen met mn iphone 5s gaat prima

  17. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:


  18. #72
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Dus 1000+ uitgeven aan vuurwerk en geen 300 kunnen uitgeven aan een degelijke camera?

    Maar als dat jou mening is vind ik het prima, maar ik geniet meer van een goede kwaliteit film zoals er een aantal personen zijn hier op het forum die geweldige content maken. Voor mij gaat het bij vuurwerk om de ervaring en de sensatie en het wauw gevoel, erbij betrokken zijn, als ik dat geluid van een mobiel hoor dan kan dat toch niet.
    Misschien ben ik de enige die zo denkt maar het is toch veel fijner om dat ding op full HD te zetten, goed geluid met headphones of een goede geluidsinstallatie.

  19. #73
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Ja er komt beeld uit, ja er komt geluid uit, het is in feite een camera van meer dan 500 euro, maar ze zijn gewoon niet gebouwd als camera, de microfoon is slecht, de sensoren zijn super klein en goedkoop over de lens nog niet te spreken, hoe verwacht je dat er uit zo'n klein gaatje betere video komt dan uit een degelijke camcorder of camera.
    In de Nokia's smartphone's zitten Carl Zeiss lenzen.
    Dus degelijk wel kwaliteit.

    (Maar aangezien iedereen met die Steve Jobs meuk zit te bellen...
    Sorry dat is mijn frustratie.
    Ik heb niks met Apple, ben zelfs anti..)
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  20. Deze 3 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  21. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Locatie
    klein stadje
    Berichten
    267
    Thanks
    74
    143 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    In de Nokia's smartphone's zitten Carl Zeiss lenzen.
    Dus degelijk wel kwaliteit.

    (Maar aangezien iedereen met die Steve Jobs meuk zit te bellen...
    Sorry dat is mijn frustratie.
    Ik heb niks met Apple, ben zelfs anti..)
    Samsung levert ovet 't algemeen ook wel kwaliteit lens/camera met de galaxy S Lijn.

  22. Deze gebruiker waardeert vuurwerk-banaan voor het bericht:


  23. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Ik die een hekel heeft aan alles wat met een I- begint een bloedhekel heeft is dik tevreden met de camera van de Note 2. Heb wel een andere speciale app.

Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •