Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 95

Discussie: Freezing Steel

  1. #16
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Acja jullie mening maar ik vind het 3x niks al die rommel van royal :P duur en. Magere effecten wat hier ook weer duidelijk te zien is
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Berichten
    1.191
    Thanks
    62
    172 waarderingen in 52 posts
    Denk dat je te snel oordeelt?

    1. Dit is als ik het goed zie en China filmpje, erg onduidelijk.
    2. Er is nergens aan af te zien hoe groot het effect is, geen referentiepunt en volgens mij is de afstand ook vrij groot...

  3. #18
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Acja jullie mening maar ik vind het 3x niks al die rommel van royal :P duur en. Magere effecten wat hier ook weer duidelijk te zien is
    Hoe kan het dan toch dat het overal bij de detailisten goed word verkocht.
    Lijkt me sterk dat het alleen aan het uiterlijk ligt.

    Ieder natuurlijk zijn eigen mening,Alle respect daarvoor.
    Maar vind je uitspraak >Al die rommel van Royal< kant nog wal slaan.

    Maar laten we lekker ontopic blijven en verder geen probleem ervan maken
    Extreme Pyromaniac for life.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Acja jullie mening maar ik vind het 3x niks al die rommel van royal :P duur en. Magere effecten wat hier ook weer duidelijk te zien is
    This te zien dat je je enkel verdiept hebt in ''Bonfireworks''

    Kijk is even goed. Vind dit toch wel beter dan bonfire hoor.

    Je betaald meer, maar dan heb je ook betere burst. (der word gewerkt aan de fu collection)

    En laat royal nou lekker actief zijn op het forum...
    En niet steeds producten afkeuren....

    Het is je mening, en die respecteer ik gewoon hoor.



  5. #20
    VWC-Lid gigabom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    170
    Thanks
    27
    66 waarderingen in 42 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Dat zal best maar beetje standaart peonies wordt ik niet warm van hoor. alleen mooie crackling tail. koop liever bonfireworks voor dit geld..
    Heeft bonfire dan een cake met crackling tail en colour peonies....volgens mij niet. En dan zijn we appels met peren aan het vergelijken...
    "het begon ooit met ladycrackers"

  6. #21
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    ik vind het een mooie bakje .
    Leuke peony en de crackling tail spreekt me ook aan.
    Finale is ook goed te doen en niet storend in deze cake zoals de crackling in veel cakes wel is.
    Prijs is wat mij betreft ook wel in orde.
    Met een leuke korting zeker het overwegen waard.
    Even a broken clock is right twice a day.

  7. #22
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Ja ik verdiep me heus wel in meer merken dan bonfireworks. Maar na 2 jaar royal bekeken te hebben vind ik het gewoon niks, dat is mijn smaak mag ik?
    Neem nou dit potje prachtige tails mooie peonies hoor.

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=2zafLu2ZlMQ

    Maar laten we weer ontopic gaan ik mag blijkbaar geen andere mening hebben over royal dan andere.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    En die effecten noem jij dan niet mager? Vergelijking is ook niet op z'n plek want dit is een totaal andere cake.

    Heb je zelf wel Royal gehad? Omdat je het rommel noemt? Misschien is de FU iets minder door het ontbreken van de harde burst die bij de 2 andere lijnen wel aanwezig is. Snap niet dat je de effecten van Royal niet vol/groot vind. De cakes van Royal hebben namelijk bijna allemaal een vol/groot effect vergelijkbaar met profblokken. Heb ook genoeg vergelijkingsmateriaal gehad zoals wolff, lidu, broekhoff, gala etc. Maar goed, ieder zijn mening

  9. #24
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    En die effecten noem jij dan niet mager? Vergelijking is ook niet op z'n plek want dit is een totaal andere cake.

    Heb je zelf wel Royal gehad? Omdat je het rommel noemt? Misschien is de FU iets minder door het ontbreken van de harde burst die bij de 2 andere lijnen wel aanwezig is. Snap niet dat je de effecten van Royal niet vol/groot vind. De cakes van Royal hebben namelijk bijna allemaal een vol/groot effect vergelijkbaar met profblokken. Heb ook genoeg vergelijkingsmateriaal gehad zoals wolff, lidu, broekhoff, gala etc. Maar goed, ieder zijn mening
    Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  10. #25
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ow dat mag wel hoor, zolang je deze ook maar onderbouwd....gewoon zeggen ik vind het 3x niets en het is rommel, dat kan er bij mij (en bij de anderen dus ook) niet in.
    Zelf vind ik dat er veel goede producten tegenwoordig op de markt zijn, waaronder ook Royal. Ik vind zeker niet alle producten goed, maar dat zal smaak zijn

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar
    Snap je punt best, met de vergelijking. Ik denk dat het zo heel moeilijk oordelen is als je 2 films van 2 verschillende importeurs die allebei op verschillende afstanden zijn gefilmd met verschillende camera's, vergelijkt. Maar zoals Bassie zegt. Noem het dan geen rommel want dat is het niet. Ik ben ook geen fan van Bon maar ga het dit jaar stiekem toch maar eens testen dan snap ik misschien wat je bedoeld

  12. #27
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar
    Dat je mening niet geaccepteerd wordt is natuurlijk onzin. Volgens mij komt mijn post van 24 op oktober om 22:23 er toch echt op neer dat onze meningen duidelijk verschillen en dat dat prima is.

    De film die jij laat zien van Midnight Delight vind ik ook mager. Ik heb deze vorig jaar echt gehad en toen vond ik hem stukken beter presteren dan wat ik op die film zie. Hopelijk is dit ook het geval bij Freezing Steel

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Stefan, toevallig weet ik dat dit je eerste jaar is, waar je wat grotere cakes neemt.
    Na bonnenactie van 4all.

    Dus zown uitspraak is zeker niet op zijn plaats.

    Mja jou mening, en filmpje die je stuurd is een opgef*kte china cake

  14. #29
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Dat je mening niet geaccepteerd wordt is natuurlijk onzin. Volgens mij komt mijn post van 24 op oktober om 22:23 er toch echt op neer dat onze meningen duidelijk verschillen en dat dat prima is.

    De film die jij laat zien van Midnight Delight vind ik ook mager. Ik heb deze vorig jaar echt gehad en toen vond ik hem stukken beter presteren dan wat ik op die film zie. Hopelijk is dit ook het geval bij Freezing Steel
    Laten we dat hopen en maak een mooie straatfilmpje Dan zal ik mijn oordeel nog eens bijstellen.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. #30
    VWC-Lid Brooklyn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    92
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Probeer de waaiers van Royal maar eens (Hot Chains, Exploding box), dan stel jeje mening wel weer bij ;)

    Anyway, opzicht een aardige peony cake waarbij de (crackling)tails zich onderscheidt, hopelijk is de burst ook gruwelijk hard (zoals deze bij peony cakes moet/hoort te zijn). Ben zelf meer fan van de palmcake ''Passion Flower'', maargoed is dan ook een andere cake en een kwestie van smaak..

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •