Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sick 6 [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door BlueRays Bekijk bericht
    Knal versus de asian thunder rockets, welke is harder?
    Dan ga ik toch wel voor de Asian Thunder Rockets. Ik heb daar niet de nieuwere versies van gehad, maar de oude gingen wel een stuk harder dan de Sick 6 in ieder geval.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
      Dan ga ik toch wel voor de Asian Thunder Rockets. Ik heb daar niet de nieuwere versies van gehad, maar de oude gingen wel een stuk harder dan de Sick 6 in ieder geval.
      Eens. De nieuwere versie per 5 verpakt gaan ook als vanouds. Zit ook een lekkere krijs bij, dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

      Maar met de Sick 6 is niks mee!

      Comment


        #93
        Ja blijven lekker pijltjes. Heerlijk voor erbij! De burst is gewoon goed!

        Comment


          #94
          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            #95
            Zojuist bericht van Vuurwerktotaal ontvangen dat de Sick6 Rockets dit jaar niet uitgeleverd zullen worden i.v.m. kwaliteitsproblemen...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #96
              Hier nog 4 pakken weten te bestellen. Happy me

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                Hier nog 4 pakken weten te bestellen. Happy me
                Zou er maar mee uitkijken, had ze afgelopen jaarwisseling ook, zo instabiel als weet niet wat, gevaarlijk dus. Na 3 stuks te hebben aangestoken de rest weggegooid
                2024 >> 25

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                  Zou er maar mee uitkijken, had ze afgelopen jaarwisseling ook, zo instabiel als weet niet wat, gevaarlijk dus. Na 3 stuks te hebben aangestoken de rest weggegooid
                  Dat klinkt niet goed. Ik had ze afgelopen jaarwisseling ook, alle pijlen gingen perfect

                  Comment


                    #99
                    Ik heb nog een pak liggen, had er vorig jaar geen problemen aan ondervonden.

                    Comment


                      Vorig jaar ook een aantal van weggestookt. Minimaal één pijl knalde al op 2 á 3 meter afstand en ging, bij nagenoeg geen wind, zeer scheef de lucht in. Oppassen dus.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Heb elk jaar 2 pakken, maar hier nooit problemen mee gehad. Voor mij blijven het prima knalpijltjes.

                        Comment


                          Ik had dit jaar ook weer sick6 pijlen besteld desondanks het afgekeurd is waren ze bij enkele plekken in mijn omgeving te bestellen. Helaas zojuist informatie gekregen van de verkoper dat de sick6 pijlen geheel dit jaar niet verkocht mag worden en een vervanger zal krijgen. ik vermoed dat jullie dan ook een vervanger zullen krijgen voor de sick6

                          Comment


                            Bij mij waren ze vorig jaar heel erg slecht. Sommige stegen niet op en knalde op de grond, ander stegen wel op maar gaven geen knal.

                            Comment


                              Gelukkig is er een goed nieuw alternatief: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...s-*NIEUW-2018*
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X