Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sick 6 [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sick 6 [Vuurpijl Ass.]

    Artikelnummer: 1651
    Artikelnaam: Sick 6
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 8 gram pts...
    Aantal Schoten: nvt
    Effectomschrijving: 6 Keiharde knalpijlen. Nu al een begrip!
    Tijdsduur: 6 sec
    Stijghoogte: 40 meter
    Richtprijs: 7,95
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 21 September 2015, 21:28.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Lesl
    Deze zijn een stuk groter, dat zie je gelijk.
    Vorm van extreme bang rockets.

    Ik twijfel er niet aan, neem ze gewoon jo:P
    Hoe weet je nou zeker dat deze extreme bang rockets zijn? Extreme bang rockets komen niet van de importeur vuurwerktotaal en kunnen dus geen omlabeling zijn. Ik wacht gewoon tot een filmpje op 29 december of koop een pakje en kijk dan of ik ze ga aanschaffen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      #3
      Toch wel van VuurwerkVisie (voorheen -Totaal) want is voortgekomen uit Brave & Wichers die destijds die pijlen importeerden. Van welke importeur had jij ze dan?

      Daarbuiten zou een andere importeur zo kunnen afspreken met een collega dat ze óók die pijlen importeren maar dan omgelabeld. Extreme Bang Rockets worden ook elders verkocht in een ander jasje, was het niet bij Cafferata?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Toch wel van VuurwerkVisie (voorheen -Totaal) want is voortgekomen uit Brave & Wichers die destijds die pijlen importeerden. Van welke importeur had jij ze dan?

        Daarbuiten zou een andere importeur zo kunnen afspreken met een collega dat ze óók die pijlen importeren maar dan omgelabeld. Extreme Bang Rockets worden ook elders verkocht in een ander jasje, was het niet bij Cafferata?
        Dat is idd Cafferata.

        Ik denk dat dit gewoon een standaard knalpijl wordt zoals we die in Nederland kennen. Een goede knal met of wat sterren of wat crackling. We zullen zien. Moet zeggen dat ik dat label wel erg vet vind. Maargoed, daar koop je ze uiteindelijk niet voor, of jullie wel ?

        Comment


          #5
          pijlen die Richardus bedoeld.
          Zaten geen titanium boeket bij, bij de oude extreme bang rocket wel.

          Comment


            #6
            Volgens Vuurwerkjournaal zit er in deze pijlen 8 gram kruit.
            Staren word je stil van.

            Comment


              #7
              Als je deze pijl bekijkt op de webshop van Vuurwerktotaal Hoogkerk, dan krijg je 2 plaatjes, een van de thunderclap en een van het pijlenpakket sick6.
              Ik weet niet of de thunderclap vergelijkbaar is met de extreme bang rocket? Want dan wordt het natuurlijk heel interessant om deze te gaan bestellen!
              Kabeng Boeff!!

              Comment


                #8
                Als deze inderdaad de Extreme bang rockets zijn ga ik er wel een aantal bestellen. verder zien ze er wel "Sick" uit. vind het wel origineel bedacht de Sick6 single shots en pijlen. beter als de al veelste veel vookomende naam Thunderking.

                Comment


                  #9
                  Ik hoop dat ze vergelijkbaar zijn met de extreme bang rockets. Misschien dat ik nog een pak koop.

                  Comment


                    #10
                    als ze hetzelfde zijn als de extreme bang rockets , dan heb ik aan de thunder rockets van cafferata wel genoeg, maar neem er toch een pakje van mee, wie weet is het effect toch anders als de extreme bang rocket

                    Comment


                      #11
                      Ik begin te twijfelen hoor,

                      Ze zijn even groot als de shock rockets?
                      Ipv van die dunne stokjes, zitten er nu wel houten stokjes aan.

                      Maar ze zijn echt precies even groot als de shock rockets

                      Ik laat ze gewoon staan, heb genoeg cruise rockets

                      Hier trouwens nog een foto

                      Comment


                        #12
                        ik heb hier 3 pakken van besteld dus hoop niet dat het dezelfde zijn als die f*ck shock rockets.
                        deze zijn ook een stuk duurder dus denk eerder dat het extreme bang evenaren zijn (hoop ik)!!
                        Ik zeg BOEM .....!

                        Comment


                          #13
                          Enigszins ben ik ook bang dat dit een variant van de Shock Rockets is, al word hierboven al beschreven dat ze een ander uiterlijk/vorm hebben. Misschien haal ik ze toch nog maar tijdens de verkoopdagen, ze maken me toch wel nieuwschierig!
                          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                          Comment


                            #14
                            Hoezo hoor ik hier dingen als de extreme bang rockets zijn terug! Die pijltjes zijn naar mijn weten toch helemaal niet weggeweest?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door nemmie
                              ...de prijs is ook het dubbele van de schock rockets ...
                              In de folder van vorig jaar staat 50% introductiekorting bij de Shock Rockets, de officiele prijs zou 7,95 zijn (vorig jaar voor 3,95 te koop).
                              Nou zou dit ook een ''stuntje'' kunnen zijn, maar ik zou niet raar opkijken dat het dezelfde pijlen zijn

                              Wellicht zijn ze in een verbeterd jasje gestoken, het mag duidelijk zijn dat 9 van de 10 reacties op de Shock Rockets negatief waren.
                              www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                              Comment

                              Working...
                              X