Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 4 van 56 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

  1. #46
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    De eerste set Rubro-producten is zojuist toegevoegd aan de nieuwe website van Huisman Vuurwerk, waaronder de Secret Salute, Heavy Legend 16 t/m 49 en het Buurtassortiment. Deze producten zijn per direct te bestellen!

    Op diverse producten geldt een aanbiedingsprijs en uiteraard geldt dat ook op deze aanbiedingen de Freak-actie van toepassing is!

    De komende periode komen er nog meer Rubro-producten bij, waaronder natuurlijk ook de nieuwe 2012 toppers die we bij de demo hebben mogen aanschouwen.

    De website vind je hier: www.huismanvuurwerk.nl
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #47
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Eerder vandaag is bijna de volledige Rubro-collectie van Huisman Vuurwerk online gekomen op de website. Omdat zowel Huisman als ikzelf veel vragen krijgen over de toegepaste prijzen i.c.m. de Freak-actie, bijv. bij de Event Boxen, hierbij nog even een verwijzing naar het topic over de Freak-Actie elders op VWC waarin je meer informatie hierover terugvindt: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...5&postcount=27
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #48
    VWC-Lid titania's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 5 posts
    Nieuwe post op Facebook van Huisman vuurwerk:

    http://ow.ly/duJ3O
    Veel fantastische nieuwe Rubro producten in onze webshop.
    Maak alvast je verlanglijst in onze webshop!


    Bron: http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk
    Laatst gewijzigd door titania; 6 september 2012 om 15:25

  4. #49
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    Weekaanbiedingen bij Huisman Vuurwerk

    Bijlage 9028Zojuist trof ik in mijn mailbox een bericht aan van Huisman Vuurwerk:

    Het seizoen 2012-2013 is begonnen en dat vieren we met een aantal Weekaanbiedingen. Mooie spullen die we voor een korte periode tegen forse kortingen aanbieden. Je zult begrijpen dat hier geen Freak-actie op van toepassing is maar dat hoeft ook niet met deze belachelijk lage prijzen:

    ZENA HOL08 Assortiment (5 x 20sh. cakes) van € 112,50 voor € 55,00
    Lesli Golden Glory (omlabeling Titania) van € 39,95 voor € 18,95
    ZENA Brullende Schwiegermutter (gilpijlen) van € 13,95 per pak voor € 11,00 per 2 pakken
    Rubro Red Shadow (prachtige cake) van € 13,95 voor € 6,50

    Net als bij de Rubro Event Boxen geldt dus dat de Freak-actie niet op deze producten van toepassing is maar de waarde van de bestelde Weekaanbiedingen wordt wel meegenomen in het bepalen van de hoogte van jouw kortingstaffel op de overige producten.

    Bovenstaande aanbiedingen zijn per direct te bestellen op http://www.huismanvuurwerk.nl. Let op: deze Weekaanbiedingen zijn t/m a.s. vrijdag 14-09 geldig en Op = Op!!
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 10 september 2012 om 19:04
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  6. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Wat een geweldige zaak is dit toch. Na deze super aanbiedingen heb ik toch maar eens mijn eerste bestelling de deur uitgedaan. Heb alle weekaanbiedingen besteld, behalve het pijlenpakket omdat ik veel klachten hoor over het gevaar van die pijlen. Ga zeker nog meer bestellen, maar ik wacht even het vuurwerkaanbod van andere winkels af.

    Nog twee vragen: (1) Ik heb één actiecode gekregen die ik eenmalig kan gebruiken. Ik ben er echter zeker van dat ik wel vaker nog bij ga bestellen, maar kan ik dan maar één keer korting krijgen op zo'n bij bestelling? (2)Dit was een super mooie weekaanbieding, maar wat nu als je deze producten een week eerder al voor de volle prijs had besteld? Krijg je die korting dan alsnog terug? Want anders wacht ik met bestellen tot er weer andere weekaanbiedingen komen voordat ik meer betaal dan nodig is.

  7. Deze gebruiker waardeert Lambal voor het bericht:


  8. #51
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Namens Huisman en mijzelf dank voor de mooie woorden Lambal en natuurlijk ook voor het bestellen maar dat heeft Huisman ongetwijfeld zelf ook al in de mail gedaan...

    De antwoorden op jouw vragen:
    1) Hier op het forum staat een algemene Freak-actie code die van toepassing is op een eerste bestelling bij Huisman Vuurwerk. Aangezien elk bestelbedrag anders is en daarmee ook de hoogte van de kortingstaffel voor volgende bestellingen, krijg je na een bestelling een persoonlijke nieuwe code in de mail waarin ook duidelijk staat vermeld op welk niveau je nu zit. Nadat je deze code bij een volgende bestelling hebt gebruikt krijg je weer een nieuwe persoonlijke code, enz. Gedurende de Freak-actie zul je dus altijd korting krijgen, die in procenten en dus ook euro's meestijgt!

    2) Het principe van aanbiedingen is dat je vaak iets tijdelijk goedkoper kan krijgen. Koop je vandaag een fles cola voor € 2,00 en volgende week is 'ie € 1,50 ga je ook niet terug naar de supermarkt dat je nog € 0,50 terug wil omdat je deze week duurder uit was. Je bent juist blij dat je volgende week een extra mazzeltje hebt. Huisman heeft op dit moment nog totaal geen idee wat er de komende maanden alsnog in de Weekaanbieding komt. Het is ook een beetje afhankelijk van het succes van de huidige Weekaanbiedingen. Jij hebt daar in ieder geval al positief aan bijgedragen!

    Hou er wel rekening mee dat er van een behoorlijk aantal producten maar beperkte voorraad is, vooral ook omdat die nu al in de aanbieding zijn. Dat zijn er op dit moment ruim 60, zie http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen. In het veld "Omschrijving" van het product staat dan ook "Op = Op" vermeld en rechtsboven zie je het exacte "Aantal op voorraad".

    Zit er tussen de aanbiedingen iets wat je wil hebben en je wil niet misgrijpen, dan kun je ze beter nu al bestellen. Van de aanbiedingsprijs gaat immers ook de Freak-korting nog af. Maar die afweging is uiteraard helemaal aan jou zelf!
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Bedankt voor de heldere uitleg. Ben het helemaal eens met het standpunt over de weekaanbiedingen, dat motiveert me alleen maar om de site goed in de gaten te houden. Jullie zijn nog niet van me af in ieder geval!

  11. Deze gebruiker waardeert Lambal voor het bericht:


  12. #53
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Een voorbeeld van één van de mooie Weekaanbiedingen (zie paar posts hierboven):

    Naam: 1531 HOL08 20sh assortia weekaanbieding3.jpg
Bekeken: 128
Grootte: 59,1 KB
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #54
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Zojuist heb ik jullie site bekeken. Site is zeer overzichtelijk, werkt makkelijk. Assortiment is uitgebalanceerd te noemen. Interessante aanbiedingen. Het is duidelijk dat jullie goed bezig zijn.

    Compliment.

  14. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  15. #55
    VWC-Lid titania's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 5 posts
    Ik zag dat Huisman weer een facebookbericht had gestuurd!

    Nieuwe Rubro-knallers per direct via de webshop te bestellen !
    http://ow.ly/dImX5

  16. Deze gebruiker waardeert titania voor het bericht:


  17. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Komen de nieuwe prodcuten van Zena ook in jullie assortiment? Zitten namelijk wel een paar juweeltjes tussen (bij een leuke prijs:P)

    Edit: Heb ze nu allemaal gezien, er zitten heel veel juweeltjes tussen! Na Rubro voor mij de grote favoriet van dit jaar!
    Laatst gewijzigd door Lambal; 21 september 2012 om 09:16

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Lambal voor het bericht:


  19. #57
    VWC-Lid eboyvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2008
    Locatie
    0318
    Berichten
    162
    Thanks
    198
    148 waarderingen in 59 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
    Komen de nieuwe prodcuten van Zena ook in jullie assortiment? Zitten namelijk wel een paar juweeltjes tussen (bij een leuke prijs:P)
    ja wil ik ook weten! en zeker mooi spul heb Zena dit jaar !
    :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

  20. Deze gebruiker waardeert eboyvuurwerk voor het bericht:


  21. #58
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Huisman Vuurwerk is al langer officieel ZENA-Verkooppunt dus dat gaat helemaal goedkomen! Nog heel even geduld, ik heb begrepen dat er binnenkort meer info komt!
    www.huismanvuurwerk.nl

  22. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  23. #59
    VWC-Lid shockzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Oosterbeek
    Berichten
    272
    Thanks
    71
    45 waarderingen in 21 posts
    Ik kom net bij huisman sport vandaan en daar zeiden ze dat het inderdaad nog even wachten is op de komende zena demo. Als het allemaal net zo snel verloopt als na de rubro demo, zullen bijna alle producten binnen een week na de demo online staan.

    Edit: dat laatste gedeelte is mijn eigen interpretatie. misschien toch wel even handig om dat expliciet te vermelden:P
    Laatst gewijzigd door shockzz; 21 september 2012 om 13:59
    ---

  24. Deze gebruiker waardeert shockzz voor het bericht:


  25. #60
    VWC-Lid titania's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 5 posts

  26. Deze gebruiker waardeert titania voor het bericht:


Pagina 4 van 56 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •