Banner China Red
Pagina 3 van 56 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

  1. #31
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Tijd voor de volgende update!

    De vorige keer kon ik melden dat Rubro Vuurwerk langs was geweest en opgenomen zal worden in het assortiment van Huisman Vuurwerk. Inmiddels is ZENA Vuurwerk (Vuurwerkvisie) ook op visite geweest. In een gezellig gesprek heeft Huisman de plannen voor de komende verkoopperiode verteld (uitbreidingen bunkers en verkoopruimte, eigen website) en heeft ZENA vooral verteld wat we later dit jaar van ze kunnen verwachten. En dat liegt er niet om!

    Er komen een groot aantal nieuwe producten waar Huisman helaas verder nog niets over kan zeggen, maar ze zullen in ieder geval ook in het assortiment van Huisman komen. Zodra het zover is zal ZENA zelf meer vertellen over de nieuwe producten bijv. via de Fora, Social Media en Vuurwerkjournaal.nl

    Meer info volgt in de komende maanden, ik hou jullie op de hoogte.
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #32
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    En daar zijn we weer met de volgende update!

    Het rijtje wordt steeds langer: na Rubro en ZENA is inmiddels Lesli Vuurwerk ook langs geweest bij Huisman Vuurwerk. In een gezellig en openhartig gesprek hebben Lesli en Huisman elkaar bijgepraat over de plannen voor 2012. Lesli komt met een aantal nieuwe producten en zij zullen in de komende maanden hier zelf meer over laten weten via de bekende kanalen zoals de Fora en Social Media.

    Ik heb ook een eerste preview van de nieuwe Huisman-webshop gekregen en ik moet zeggen: dat ziet er strak uit hoor! Het duurt nog wel even voordat de site gelanceerd wordt maar ik weet al wel dat dit gecombineerd zal worden met een paar mooie aanbiedingen en een kortingsactie.

    Tot slot denk ik dat we rondom de verbouwing ook nog wel wat nieuws en beeldmateriaal mogen verwachten. En dus ook nu weer de inmiddels traditionele afsluiter: meer info volgt in de komende maanden, ik hou jullie op de hoogte!
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #33
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    We zijn weer een week of 6 verder dus ben ik maar weer eens een kop koffie wezen drinken en hierbij de update:

    Met de combinatie ZENA, Rubro en Lesli en de beschikbare lijnen van deze leveranciers heeft Huisman Vuurwerk natuurlijk een behoorlijk brede collectie. En dan hebben we het nog niet eens over de nieuwe producten met bijv. de 25 en 50gr. tubes. Alle berichten van de leveranciers worden door Huisman goed in de gaten gehouden, er lopen gesprekken en de demo's zullen worden bezocht om ook nieuwe producten toe te voegen aan het assortiment. Maar natuurlijk zijn de toppers van afgelopen jaren ook van de partij zoals het Daylight Vuurwerk, Secret Salute, de nieuwe ZENA-, Heavy Legend- en Zodiac-lijn, Event Stagemaker, Light Year pijlen, Buurt Assortiment XXL, Camuro King en Queen, enz.

    De ontwikkeling van de webshop zit in de laatste fase. Er wordt flink getest en waarschijnlijk gaat de shop over een aantal weken live. De opening van de webshop zal Huisman samen met ons vieren met een paar mooie openingsaanbiedingen. Daarnaast zullen er regelmatig nieuwe aanbiedingen voorbij komen en zullen nieuwe producten worden toegevoegd als ze geïntroduceerd zijn. En vergeet de aangekondigde kortingsactie niet, zodra hier meer over bekend is zal dat natuurlijk hier ook worden gemeld!

    Binnenkort starten ook de verbouwingen aan de bunkers en de winkelruimte zodat deze ruim op tijd klaar zijn voor de verkoopperiode aan het einde van het jaar. Wordt weer vervolgd!
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #34
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Volg Huisman Vuurwerk nu ook via Facebook en Twitter!

    Facebook: Huisman-Vuurwerk

    Twitter: @HuismanVuurwerk

    En het eerste bericht van afgelopen weekend:

    "Vanaf volgende week gaat onze webshop live. We starten met spectaculaire aanbiedingen."
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 21 augustus 2012 om 21:39
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #35
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts

    Webshop Huisman Vuurwerk geopend!!

    Met trots meldt Huisman Vuurwerk vandaag de opening van haar spiksplinternieuwe webshop!!

    Met de combinatie ZENA, Rubro en Lesli en de beschikbare lijnen van deze leveranciers biedt Huisman Vuurwerk een mooie brede collectie. Op dit moment vind je de collecties van de afgelopen jaren op de site. De komende weken worden de nieuwe producten door de leveranciers gepresenteerd waarna deze ook zo snel mogelijk aan de webshop zullen worden toegevoegd. Uitzondering hierop is Rubro waarvan op dit moment een paar mooie aanbiedingen worden aangeboden en de rest van het assortiment snel zal volgen.

    Huisman wil deze heugelijke gebeurtenis graag samen met ons vieren en doet dit met een aantal prachtige Openingsaanbiedingen. Wat dacht je van de prachtige bak Rubro Prestige die normaal € 99,95 kost en nu wordt aangeboden voor € 49,00!! Of de ZENA Hypnotised van € 27,50 voor € 17,50!! Verder zijn er talloze aanbiedingen op uitlopende producten.

    Maar dat is nog niet alles: er is ook een nieuwe Freak-actie gelanceerd waarbij je korting op kan lopen tot maar liefst 30% van je bestelling. En die korting gaat dus nog van de aanbiedingsprijs af! In de hoogste kortingstaffel heb je dan de Hypnotised voor € 12,25 en de Prestige voor nog geen € 35,00...

    Klik hier voor meer informatie over de Freak-actie: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...d.php?p=498020
    Klik hier voor de webshop van Huisman Vuurwerk: http://www.huismanvuurwerk.nl

    Huisman Vuurwerk hoopt je snel te mogen verwelkomen!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #36
    VWC-Lid titania's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 5 posts
    Mooie overzichtelijke site en zeker ook mooie prijzen!
    hypnotised

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Jammer.. beetje te ver weg (150km). :(

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Erg mooie aanbiedingen hebben jullie! De afstand voor mij is goed te doen, en ik overweeg dus om hier mijn grootste bestelling te plaatsen... Wil echter eerst even de demo afwachten van Rubro en kijken wat het volledige assortiment wordt. Gelden die superaanbiedingen tegen die tijd ook nog?

  9. #39
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Bedankt voor de complimenten!

    Alle acties blijven de komende maanden lopen en gelden dus ook op nieuwe artikelen. Voor een aantal producten geldt echter wel op = op. Dat staat dan ook duidelijk vermeld bij de productomschrijving in de webshop. Ook de actuele voorraad kun je terug zien in de webshop.

    Wil je niet mis grijpen dan is het verstandig om een op = op product alvast te bestellen, uiteraard met de extra korting van de Freak-actie. Nadat je een bestelling hebt gedaan krijg je van Huisman een persoonlijke nieuwe code voor je vervolgbestellingen waarbij qua kortingstaffel rekening is gehouden met je eerdere bestelling(en) en dus mee stijgt.
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 23 augustus 2012 om 17:09
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Bedankt voor je toelichting. Ik had nog niet gedrukt op bestellen van product, vandaar dat ik de actuele voorraden nog niet had gezien. Ga zeker wat bestellen, want die superaanbiedingen kan ik sowieso niet links laten liggen!

  11. #41
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Facebook-bericht van gisteren:

    "Rubro nieuws direct na de demoavond van dinsdag a.s. Kijk op onze webshop www.huismanvuurwerk.nl Dinsdagavond veel nieuwe producten"


    Check http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2010
    Berichten
    35
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik kan de prijs van het buurtassortiment niet zien..

  13. #43
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Facebook-bericht van gisteren:

    "Rubro nieuws direct na de demoavond van dinsdag a.s. Kijk op onze webshop www.huismanvuurwerk.nl Dinsdagavond veel nieuwe producten"


    Check http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk
    Zegt genoeg toch. Nog eventjes geduld hebben, demo is vanavond. Denk dat ze dan ook pas de prijzen bekend kunnen maken.

  14. #44
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aapenkop Bekijk bericht
    Ik kan de prijs van het buurtassortiment niet zien..
    Prijzen zullen later deze week worden aangepast aangezien zij wachten op de prijzen van Rubro.

  15. #45
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Uiteraard was Huisman vanavond ook aanwezig en kunnen genieten in Rijssen. Van bijna alle producten zijn de adviesverkoopprijzen bekend, maar van een aantal nog niet. Daarnaast zal Huisman een aantal producten scherper aanbieden dan de adviesverkoopprijzen maar hiervoor zijn wel de inkoopprijzen nodig. Deze zijn nog niet allemaal vastgesteld. Rubro heeft toegezegd Huisman de komende dagen van deze info te voorzien. Daarnaast zal Rubro aangeven wanneer de nieuwe producten in de verkoop gaan. Huisman zal Rubro hierin volgen. De komende tijd zullen er dus steeds meer producten worden toegevoegd. We kunnen niet wachten, want man wat een mooie spulletjes...
    www.huismanvuurwerk.nl

Pagina 3 van 56 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •