Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 1 van 55 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

Hybrid View

  1. #1
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    Huisman Vuurwerk

    Graag stel ik jullie voor aan Huisman Vuurwerk in Huissen bij Arnhem. Een bedrijf met echte vuurwerkliefhebbers waar ik sinds afgelopen jaar contact mee heb.

    Over Huisman Vuurwerk
    Huisman Vuurwerk is al jaren een begrip op vuurwerkgebied in de regio Huissen, Arnhem, Westervoort en Gemeente Lingewaard. Al bijna 20 jaar wordt met veel plezier vuurwerk verkocht waarbij persoonlijk advies, service, professionaliteit en gezelligheid erg belangrijk zijn. Eigenschappen die horen bij het familiebedrijf Huisman Sport en Huisman Schoenmode dat op zijn beurt al bijna 100 jaar bestaat!

    De Collectie
    De afgelopen jaren heeft Huisman Vuurwerk voornamelijk Lesli Vuurwerk aangeboden. Huisman speelt graag constant in op nieuwe ontwikkelingen. Vorig jaar is daarom voor het eerst ervaring opgedaan met ZENA Vuurwerk wat erg goed bevallen is. Dit jaar zal daarom naast de ruime Lesli-collectie ook een breed assortiment ZENA Vuurwerk worden aangeboden. En dat zal groots worden aangepakt, meer hierover volgt binnenkort!

    Kortingsactie
    Dit jaar wordt wat Huisman Vuurwerk betreft het begin van een nieuw vuurwerk tijdperk. Om dit in te luiden zijn we in gesprek over een speciale kortingsactie. Ook hierover volgt binnenkort meer!



    Contactgegevens
    Vierakkerstraat 20-27-29 Huissen
    Tel. 026 - 325 07 43
    Fax 026 - 388 66 62
    Mail [email protected]
    Website www.huismansport.nl

    Maar uiteraard kun je voor al je vragen ook bij mij terecht!
    Laatst gewijzigd door ylke; 24 juni 2012 om 01:23
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #2
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    Update Huisman Vuurwerk Huissen (regio Arnhem)

    Ik ben weer bij Huisman Vuurwerk Huissen geweest om de plannen door te spreken en binnenkort volgt er een uitgebreid verslag. Maar hier alvast de highlights:

    - Er komt een echte ZENA Store
    - Met een ZENA freak-actie die waarschijnlijk op gaat lopen tot 25-30% korting
    - Huisman is een van de eerste verkooppunten in NL die de Lesli daylight collectie gaat verkopen
    - Naast een freak-actie zal er ook een consumenten-actie worden opgezet

    Zoals gezegd volgt binnenkort een uitgebreider verslag!
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 2 november 2011 om 16:04 Reden: verduidelijking kortingsactie
    www.huismanvuurwerk.nl

  3. #3
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Gaat lekker daar, Gizmo!
    Beloofd een fijne winkel te worden Wie weet maar eens wat Daylight vuurwerk bestellen daar!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Gizmo, bedankt voor de info en het posten hiervan.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  5. #5
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    Verslag bezoek Huisman Vuurwerk Huissen

    Hierbij zoals beloofd het uitgebreider verslag van mijn bezoek eerder deze week aan Huisman Vuurwerk Huissen bij Arnhem.

    Na de altijd hartelijke ontvangst zijn we er onder het genot van een lekkere bak koffie eens goed voor gaan zitten. Het is immers nog maar een kleine 2 maanden tot de dag der dagen en als je serieuze plannen hebt als verkooppunt dan moet het er nu toch echt wel van gaan komen. De afgelopen maanden zijn we regelmatig bij elkaar gekomen om te sparren en zie hier het resultaat:

    ZENA Store
    Zoals in de beginpost aangegeven is dit jaar wat Huisman betreft de start van een nieuw tijdperk. Nog dichter tegen de mensen en de liefhebbers aan kruipen in een gezellige sfeer en de producten goed kunnen laten zien zijn daarom speerpunten. De afgelopen jaren werd een deel van de sportwinkel leeggeruimd en een balie opgebouwd waar je wat dummies kon bekijken. Voor de losse verkoopdagen zal dat nog steeds zo zijn.

    Maar binnen nu en ongeveer 2 weken zal een pand tegenover de sportwinkel (zie foto) een complete make-over ondergaan en omgebouwd worden tot vuurwerkwinkel, compleet in de stijl van een ZENA Store met de bekende aankleding, graffiti, flatscreens, enz. Naast de ZENA-producten zal er ongetwijfeld ook een hoek met Lesli-producten worden ingericht, de andere collectie die Huisman Vuurwerk Huissen voert. Een relaxte en gave omgeving om alvast lekker in de stemming te komen, alles te bekijken en om over onze liefhebberij bij te praten.



    ZENA freak-actie
    Gaaf natuurlijk, zo'n ZENA Store, maar het wordt natuurlijk nog leuker als we ook iets extra´s zouden kunnen krijgen. En dat gaat gebeuren! Huisman is op dit moment nog wat dingen aan het inregelen waardoor we het nog niet helemaal tot op detail kunnen vertellen, maar het komt erop neer dat er een ZENA-actie komt die op gaat lopen tot 25-30% korting op je aankoopbedrag. Het is de bedoeling om dit weekend of anders begin volgende week alles rond te hebben, zodra ik meer weet post ik dat hier direct!

    Lesli Daylight Collectie bij Huisman!
    Ander groot nieuws is dat na overleg met Lesli we mogen vertellen dat Huisman Vuurwerk Huissen als één van de eerste verkooppunten in Nederland de Daylight Collectie gaat voeren. Deze collectie met de naam Petrovsky & Ramone, kortweg P&R, zal dit jaar nog een beperkte zijn maar het is Lesli's bedoeling om de collectie volgend jaar te vergroten. Huisman is er natuurlijk beretrots op dat zij deze collectie mogen gaan verkopen. Binnenkort zal meer bekend worden over de collectie en uiteraard de prijzen.

    Consumenten-actie
    Zoals in de beginpost aangegeven verkoopt Huisman al bijna 20 jaar vuurwerk in de regio Arnhem en ook deze klanten, zeg maar de “gewone” consumenten, worden dit jaar extra beloond. Naast de traditionele gratis producten zal een consumenten-actie op touw worden gezet voor een beperkt deel van de collectie. Hierover wordt later meer bekend gemaakt.

    Tot zover dit uitgebreidere verslag. Als er nieuws is dan zal ik dat hier direct melden. En mocht je vragen hebben, stel ze dan hier gerust!
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 4 november 2011 om 12:26
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #6
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    Update Huisman Vuurwerk Huissen (regio Arnhem)

    Omdat het alweer een weekje stil is gebleven heb ik vandaag nog maar eens contact gezocht met Huisman Vuurwerk. En ik ben gerustgesteld! In vogelvlucht het laatste nieuws:

    - De ZENA-actie staat, alle freaks krijgen korting op deze collectie dus niet pas vanaf een bepaald (hoog) bedrag
    - Er zal worden gewerkt met staffels. Dus hoe meer je bestelt, hoe meer korting je krijgt, oplopend tot 30%
    - Het is een kwestie van dagen totdat de Lesli Daylight producten op de site komen, uiteraard incl. prijzen
    - Als het even mee zit is aankomende week online alles klaar, zowel ZENA als Lesli, en kunnen we echt bestellen!

    Ze zijn inmiddels begonnen aan de Store. Het pand is leeggeruimd en in de grondverf gezet, aankomende week komen de spuiters voor de grafity. Ze hebben me wat foto's gestuurd:



    Volgende week dus waarschijnlijk de staffels en de bestelcodes!
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #7
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Er wordt hard gewerkt aan de Store:





    Opnieuw aangemaakt na de DB-crash
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #8
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Ben weer ff wezen buurten bij Huisman. Er zijn wat probleempjes met de webshops, maar zowel ZENA als Lesli hebben beloofd dat het op korte termijn allemaal goedkomt. De eerste dummies zijn binnen en de shop wordt al ingericht:







    Laatst gewijzigd door gizmo75; 27 november 2011 om 22:18
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. #9
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Zojuist ontvangen van Huisman: de eerste plaatjes en info van de Lesli Daylight Cakes!!



    De verkoopprijzen en info zijn als volgt:

    Burning Heart, hartvormig sterretjes: 2 stuks voor € 2.99
    Bloody Angel, single shot parachute: 4 stuks voor € 14,95
    Loving War, confetticake: € 39,95
    Smoking War, smokecake: € 59.95
    Screaming Girls, red showcake: € 129,-

    Die laatste schijnt geen daylight cake te zijn.

    Vanaf aankomende week zijn ze waarschijnlijk te bestellen!
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 25 november 2011 om 22:06
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. #10
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Oeh, wat zie ik daar. Vuurwerkfolders!

  11. #11
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Check hier de Daylight-actie van Huisman Vuurwerk Huissen: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...d.php?p=434439

    En voor de ZENA-folder van 2011/2012 waarop binnenkort ook een freak-actie gaat lopen klik je hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=24234
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 1 december 2011 om 11:46
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #12
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts

    ZENA-folder Huisman Vuurwerk Huissen 2011/2012

    Hierbij een link naar de ZENA-folder van Huisman Vuurwerk Huissen 2011/2012 waarop zeer binnenkort een freak-actie gaat starten.

    Downloaden en/of online bekijken doe je door op het midden van de volgende pagina op de groene knop te drukken: https://rapidshare.com/#!download|16...ll_Huissen.pdf

    Veel plezier en wil je de cakes en pijlen in het echt komen zien kom dan eens langs in de Vuurwerk Store (klik voor een preview)!
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #13
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    De freak-actie is inmiddels aangekondigd: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=24266
    www.huismanvuurwerk.nl

  14. #14
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Ik vindt het echt een mooie folder!
    Thanks Gizmo, zit er nu weer in te bladeren haha.

  15. #15
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Namens Huisman wil ik jullie graag op de hoogte houden waarom de freak-actie nog niet is gestart:

    Er wordt nog gewerkt aan de site. Zo heeft Huisman de Hypnotised wel in het assortiment en verkoopt deze dus ook gewoon, alleen heeft ZENA nog geen tijd gehad (of problemen?) om deze aan de webshop toe te voegen. Hetzelfde geldt voor die mooi actie waarbij je 2 dikke cakes voor € 45 i.p.v. € 90 krijgt. Bij Huisman gaat daar de freak-korting nog weer vanaf dus dat is een belachelijk lage prijs. Maar ze staan niet op de site. Daarnaast kan de actiecode nog steeds niet worden ingevuld. Door al deze dingen is de freakactie nog steeds niet gestart...

    Het goede nieuws is dat ZENA afgelopen vrijdag aan Huisman de toezegging heeft gedaan dat afgelopen zaterdag of anders uiterlijk maandag alles in orde zal zijn en de freak-actie dan ook echt kan starten!

    Over datgene wat wel online staat, zijn meerdere vragen en/of opmerkingen geplaatst. Zo worden bepaalde producten gemist. Zoals Share the Flare. Deze is er voor zover mijn info strekt "gewoon" uit, zijn alleen restpartijen van. Net zoals het Gold-assortiment (Willow + Brocade). Ook de thunderking, mogelijk wordt hier de Detonator bedoeld, wordt gemist.

    Als je wensen hebt qua uitlopende producten, laat het me weten. Misschien kan ik wat voor je doen i.s.m. Huisman. Dat zijn we al aan het doen voor de producten die hierboven worden genoemd!
    www.huismanvuurwerk.nl

Pagina 1 van 55 1231151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •