Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 152

Discussie: Darky's sfeertopic!

  1. #61
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Een paar uur voordat de verkoopdagen losbarsten!
    Nog even lekker wat filmpjes voor jullie!


    Een classic: de Vette Marja van Marijn. Het verrassingseffect blijft bij de nieuwe toeschouwers groot!



    Een klein mine cakeje die ik al jaren had liggen. Ooit gehaald in België: de Multi Tail van Bonbridge.



    Fearless Demon van Rubro. Klein, goedkoop maar toch heel redelijk voor het geld.


    Super Blinking Willows viel mij een klein beetje tegen. Ik had iets grotere boeketten gehoopt.



    Ik had een Buurt Assortiment van Rubro aangeschaft, en mijn stookmaat ook. We staken daarom een paar keer twee dezelfde cakes af. De effecten van vorige jaren kwamen totaal niet overeen met de labels! Daarom was de verrassing soms groot wat er nou uit zou komen.

    Laten we lekker link gaan doen!

  2. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik kom erachter dat ik nog een HELEBOEL films heb om met jullie te delen Dus abonneer je op mijn kanaal! En zorg dat je dit topic volgt!

    De afgelopen jaren heb ik genoeg gefilmd om nog lekker wat sfeerfilmpjes te kunnen plaatsen in dit topic. We trappen af met een paar films van de jaarwisseling 2011-2012.
    Als eerste een erg mooi letterbord wat een stukje huisvlijt was van twee stookmaten. Deed het uitstekend en de fonteinen ernaast deden het ook erg goed



    Hier zien we vier stuks Zware Jongens van Marijn, gecombineerd met twee keer Hypnotised van Herlat. Aan het einde besloot ik nog even een finale erin te zetten, door een Woede van Marijn er achteraan te gooien



    Het volgende project is eveneens van de de jaarwisseling 2011-2012. Mijn stookmaten hadden twee keer de Warrior Collection bij Original aangeschaft. Ze besloten om die tegelijk de lucht in te knallen! Dat zijn dus twaalf cakes in één keer! Ik vind het persoonlijk een ongeorganiseerde chaos, maar leuk was het wel!

    Laten we lekker link gaan doen!

  4. Deze 6 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Heerlijke sfeer films! !!!!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  6. #64
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het is DECEMBER!

    Om dat te vieren heb ik weer wat leuke films online gezet

    Eerst een mooie combinatie van twee cakes met zeer vergelijkbare effecten. De Solaris en de New Generation 5, beide van Jorge uit Duitsland. Erg grote boeketten en forse klappen. Omdat de effecten goed bij elkaar passen, geeft dit een erg mooi beeld.



    De volgende is een projectje van 6x de cake Wenus (ook uit Duitsland). Een klein budgetcakeje, maar met zes tegelijk wordt het een erg leuke, volle hemel Typisch Duits supermarkt projectmateriaal.


    De laatste film van vandaag is van drie keer Fire Emblem van Royal. Mooie draaistaarten naar leuke boeketten.
    Laten we lekker link gaan doen!

  7. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  8. #65
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Mooie update weer!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  9. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  10. #66
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Nieuwe filmpjes!

    De eerste is wederom van enkele jaren terug, jaarwisseling 2011-2012. Drie maal de cake Fusion van Thor. Een budgettopper, die met drie tegelijk een stukje indrukwekkender wordt.



    De volgende is de cake Fireworks For All van Royal Fireworks. Werd maar een korte tijd verkocht, maar was wel een uitstekende cake!



    De derde film is van twee keer de cake Tweelingen van Marijn. Een leuke cake met grappige fluiters naar boeketten. Het geluid is erg origineel. Met twee tegelijk is het tempo beter dan in z'n eentje. Aan het einde komt er ook nog even een leuke afsluiter langs van de buurman

    Laten we lekker link gaan doen!

  11. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  12. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Topfilms Jorik!! Films van de straat zijn altijd beter dan de films vanuit China.

  13. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  14. #68
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Tijd voor een update!

    Een simpel filmpje van de cake Orbit, van de importeur Van der Nat.



    Maar de volgende film is een stuk vetter! Hier worden zeven stuks Secret Salute en een Silver Salute afgestoken! Dit was met de jaarwisseling 2011-2012, toen de Secret Salute nog keihard dreunde. Dat is nu wel anders.
    Vanaf meerdere posities tegelijk ontstoken, waardoor heel de straat in een gigantische crackling-zee veranderd!

    Laten we lekker link gaan doen!

  15. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  16. #69
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Nieuwe filmpjes!


















    De laatste is toch wel erg leuk Een mooi project van een stookmaat uit 2011-2012. Hier gaan zes stuks Tanz der Vampire tegelijk de lucht in! Gave rode flikkerlichtjes.
    Laten we lekker link gaan doen!

  17. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  18. #70
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Kerst!
    Ik heb zojuist een hele rits filmpjes van afgelopen jaarwisseling geüpload. Teveel om allemaal hier te linken. De losse producten zet ik in de producttopics. Maar hier een paar leuke sfeerfilms van projecten:







    Één van de best geslaagde projecten van vorig jaar! Prachtige salvo's op deze manier. Optimaal genieten en zeer heftig.


    Een ander erg geslaagd project was twee keer Cruelty van Wolff achter elkaar. Ik zou dat dit jaar graag herhalen met drie of vier stuks, maar helaas is Cruelty afgekeurd


    Dit was misschien wel het tofste project! Drie keer Gravity overlappend doorgelont, zodat ze achter elkaar af gaan. Het resulteert in een minuut langs ontzettende herrie! Prachtig spektakel
    Laten we lekker link gaan doen!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  20. #71
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    I love het gravity project....heerlijk.

  21. #72
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    heerlijk man, ga ik eens lekker van genieten!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Kerst!
    Ik heb zojuist een hele rits filmpjes van afgelopen jaarwisseling geüpload. Teveel om allemaal hier te linken. De losse producten zet ik in de producttopics. Maar hier een paar leuke sfeerfilms van projecten:







    Één van de best geslaagde projecten van vorig jaar! Prachtige salvo's op deze manier. Optimaal genieten en zeer heftig.


    Een ander erg geslaagd project was twee keer Cruelty van Wolff achter elkaar. Ik zou dat dit jaar graag herhalen met drie of vier stuks, maar helaas is Cruelty afgekeurd


    Dit was misschien wel het tofste project! Drie keer Gravity overlappend doorgelont, zodat ze achter elkaar af gaan. Het resulteert in een minuut langs ontzettende herrie! Prachtig spektakel

  22. Deze gebruiker waardeert davidh voor het bericht:


  23. #73
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Zo...tijdje stil geweest hier!

    Tijd om mijn films van de afgelopen jaarwisseling langzaam online te zetten! En dan breng ik dit topic ook meteen opnieuw onder de aandacht, want ik weet zeker dat jullie niet alle filmpjes van vorig jaar december hebben bekeken


    Afgelopen jaarwisseling hebben we begin van de avond met een flinke groep liefhebbers afgesproken op een centrale plek in het land bij een ruim parkeerterrein. Iedereen nam zelf wat mee. Er kwam erg veel langs! Soms zelfs extreme dingen die 12-uur-waardig zijn! Erg geslaagde meeting dus, waarbij we oren en ogen tekort kwamen.
    Hier is een film van het Bifrost assortiment van Thor (Zena België). Ik weet niet zeker hoeveel cakes tegelijk dit waren. Drie? Vier? In elk geval erg vette boeketten met zware klappen!

    Laten we lekker link gaan doen!

  24. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  25. #74
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Keep 'em coming... Altijd leuk om straatfilms te zien.
    En mooi dat er wat freaks bij elkaar komen, lekker combinaties bouwen

  26. Deze gebruiker waardeert fireworkaddict voor het bericht:


  27. #75
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Bij de stookmeeting werden diverse leuke projecten geschoten. Iemand had een voordelige Nederlandse 100K rol op de kop getikt, maar daarvan waren de verwachtingen laag. Daarom werd besloten omdeze rol uit te rollen, en bovenop stapels knetterlinten van de Aldi te leggen Met een stuk of tien/vijftien doosjes, werd dat opeens toch wel lekker heftig!




    Een ander project was van weerman David. Hij had enkele leuke projecten samengesteld op een plateau, bestaande uit verschillende cakes en andere producten. Dit eerste project begon met een Sky Palms van Royal, gevolgd door diverse single shots (merk mij onbekend), en uiteindelijk afsluitend met een daverende knaller Salute Cake van Schuurmans. Ik weet niet meer zeker of het de Salute Cake 1 of 2 was. Maar hij knalde in elk geval grof hard!

    Laten we lekker link gaan doen!

  28. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •