Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 152

Discussie: Darky's sfeertopic!

  1. #46
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    En de volgende lekkere update! Mooi nog even voor de DDDD. Nu heb ik nog eventjes tijd, maar vanaf morgen VOL aan de bak.

    Eerst twee lekkere sfeerfoto's! Genomen in het heetst van de strijd rond 2 uur. Soort 'day after'-foto dus. Het leukste vind ik nog om te kijken wat je allemaal kan zien staan je herkent veel op de foto en er zijn nog wat dingen gaande ook!






    De cake Schorpioen van Marijn! Leuke bak zo in de straat. Mooie draaiende staarten met leuke boeketten. Je moet wel van crackling houden maar toch zit er variatie in de kleurenpracht.


    Een Treasure Island van Bon fireworks. Beetje verkeerde timing van me, want je ziet ook nog een mine van de Vette Marja er tusendoor, plus nog een dik profblok wat halverwege opeens in de straat erachter aangestoken werd! Maar wel lekkere sfeer zo.


    De Woede in de straat! Whahaha! Dit is genieten! Het was rond 3 uur 's nachts toen ik deze 'stiekem' op straat neerzette. Supertof! De buren waren opeens weer he-le-maal wakker!

  2. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Scorpion heb ik gehad alleen verkopen ze hem helaas niet meer net als Wil wil wel waar ik ga te minste

  4. #48
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    ZO! Tijd om het stof van dit topic af te blazen!



    Ik heb nog een flink aantal filmpjes van afgelopen jaarwisseling die nog niet geplaatst zijn. Die komen dan nu ook in dit topic
    We trappen af met een filmpje van de cake Amnesia van Pronk. Een klein, minder bekend merk, maar deze cake mag er zeker wezen! Erg unieke effecten voor een betaalbare prijs.



    De volgende video is van de cake Down Under van Marijn/MX. Deze knalcake schiet in hoog tempo enorme burst knallen, gecombineerd met fel witte mines. Zeker een aanrader eerste klas, die er dit jaar ook weer bij komt!

    Laten we lekker link gaan doen!

  5. Deze 6 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het seizoen is vandaag weer echt begonnen! Dat luiden we natuurlijk in met een paar lekkere sfeerfilms om het gevoel weer lekker aan te wakkeren.

    Ook afgelopen jaar had ik weer een Down Under knalcake van Marijn. Ik vind het misschien wel de beste knalcake in zijn prijsklasse. De dreunen zijn echt bruut hard en de staarten ook een mooie aanvulling.



    De tweede cake is de Light Core van Geisha/Vuurwerkmania. Deze cake vind ik zelf een underdog en zou wel meer aandacht mogen verdienen. Hij schiet mooi en aparte effecten in salvo's. De prijs is heel redelijk met 28 euro. De go-getter effecten kwamen helaas in de straat wat minder goed uit de verf dan op de demo. Maar de boeketten zijn groot en zeer helder van kleur.


    Laten we lekker link gaan doen!

  7. Deze 10 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Leuk dat je weer terug bent!! Mooie filmpjes! Sfeer komt er zo zeker in. Hou dit topic dus in de gaten

  9. Deze gebruiker waardeert Bjarne0406 voor het bericht:


  10. #51
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    En hierbij een nieuwe film voor vandaag.

    De cake Timeless van Royal. Een redelijk goedkope cake, met gevarieerde effecten. Niet slecht, maar het is geen cake die ik echt aan kan raden.

    Laten we lekker link gaan doen!

  11. Deze 6 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  12. #52
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    En de volgende films voor vandaag!

    De cake Wind Up is een bijzondere cake van Vuurwerkmania. Het zijn zuivere crossettes. Je moet er van houden, maar dit effect is zeldzaam aan het worden. Deze cake heeft grote tubes, en schiet bizar hoog. De kleuren zijn erg fel en de crossettes vind ik zelf heel aardig uit de verf komen. Het is geen topcake, maar op een rustig moment in de avond komt hij goed tot zijn recht. Erg duur is ie ook niet, dus dat scheelt.



    De volgende film is een stukje indrukwekkender Hier gaan twee stuks Gravity van Rubro na elkaar de lucht in! Ik heb ze erg snel, 's avonds laat, nog doorgelont, dus er is een iets te lange pauze tussen de twee cakes. Maar het is duidelijk wat het effect was. Deze cake scoort bij mij erg hoog! Absolute topper! Heerlijke krijs, met nog leuke boeketten en staarten ook. Prachtig materiaal voor een project.

    Laten we lekker link gaan doen!

  13. Deze 5 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  14. #53
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Kom maar door met die films!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. #54
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het is DECEMBER!
    Dus gauw de volgende films uploaden.

    De eerste cake kreeg ik gratis bij een Marijn bestelling. Het is de cake Truitje van de Sjeep collectie. Niets bijzonders, maar wel gefilmd omdat er niet veel films van zijn.


    De tweede is een klein projectje van twee keer de cake Silent Trails die achter elkaar zijn gezet (overlappend door zijn gelont). Het zijn beschaafde crossettes. Leuk materiaal voor de vooravond.


    De volgende is de cake Sirens Salvo. Een cakeje van Royal die ik één keer alles eruit gooit. Lekkere drietraps fluit, gecombineerd met wat salutes. Dit schudt iedereen even flink wakker!



    En ook nog even een foto voor de sfeer:

    Laten we lekker link gaan doen!

  16. Deze 10 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  17. #55
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Blijven we even volgen... leuk topic zo Jorik

  18. Deze gebruiker waardeert fireworkaddict voor het bericht:


  19. #56
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Super update weer! Vooral die foto is een.echte sfeer maker

  20. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  21. #57
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    En vandaag weer een nieuw update met drie films
    Ik kan erg genieten van het los afsteken van leuke cakes. Dan kun je met een groepje liefhebbers echt de producten bekijken en beoordelen. Elk jaar kom ik leuke en verrassende dingen tegen, of lopen dingen anders dan gepland. Ik had onder andere een Buurt Assortiment van Rubro. Een prachtige set van zes cakes. Het kan aan mij hebben gelegen, maar aan de labeling van de cakes leek weinig te kloppen De effecten die ik op basis van het topic had verwacht, kwamen niet overeen met mijn doos. Alle effecten zaten er wel in, maar de labels leken soms verwisselt.
    Maar dat maakte de cakes niet minder mooi. Hier zie je de Color Tail. Lekker grove boeketten met mooie willows erbij.




    De volgende is de enkelschots mortier Fuego van Wolff. Het is eigenlijk meer een artikel wat projectmatig het beste tot zijn recht komt. Zo los in de straat geschoten komt het niet goed uit de verf. Je krijgt een nekhernia door het omhoogturen naar die tail. Jeetje, wat gaat die hoog!




    De derde cake is de Fierce Assasin van Rubro. Vorig jaar een nieuwe cake waar niet veel over is gesproken op dit forum. Ik vond hem eerlijk gezegd verrassend goed! Voor 10 euro echt prima. Er komen zeer aparte draaistaarten uit, spinners, die de hele straat doen verlichten. Uniek gedaan. Staat dit jaar weer op de lijst. Lijkt me erg mooi met drie stuks tegelijk in W-shape
    Laten we lekker link gaan doen!

  22. Deze 6 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  23. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Ik vind Down Under een mislukte Hoogmoed
    Silent Trails is erg leuk, ik hou van Crossette
    Fierce Assasin ook erg leuk.

  24. #59
    VWC-Lid llll's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    32
    Thanks
    10
    47 waarderingen in 6 posts
    Hier nog een foto van mijn kant van het vuurwerk, voor de extra sfeer!

    Naam: IMG_1969.jpg
Bekeken: 137
Grootte: 129,4 KB

  25. Deze 4 gebruikers waarderen llll voor het bericht:


  26. #60
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    En we gaan weer lekker verder!

    De Bonbini Blue van Vuurwerkmania is een heel bescheiden cakeje wat vorig jaar al erg snel uitverkocht was. Ondanks dat ie erg goedkoop was, was het toch niet verkeerd. De boeketten en staarten waren anders dan vooraf beloofd waren. Maar voor het geld wel prima te doen.


    De White Thunder van Wolff is een heerlijke knalcake met precies het goede tempo. Hij rost hem snel leeg, maar nét niet allemaal tegelijk. De dreunen zijn ook echt prima te noemen.


    De Magicians van Royal (FU Collection) is de volgende op de lijst. Deze cake was echt een dikke prima. Mooi glitter staarten en leuke diverse boeketten. Ook waren de kleuren erg netjes.
    Laten we lekker link gaan doen!

  27. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •