Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 466 t/m 480 van 533

Discussie: Hydra Serie

  1. #466
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Ik heb begin vorig jaar ook aangeschaft, een setje dat een jaar droog heeft gestaan. Voor de prijs van 75 euro top, maar toch zou ik ze niet nog eens aanschaffen. Het zijn leuke effecten, maar het geheel vind ik inspiratieloos. Ik vind de effecten bij veel cakes niet bij elkaar passen. Het is 1-2-1-2-1-2 of 1-2-3-1-2-3.

    Cake A vind ik prima, maar cake B vind ik bijvoorbeeld geen geweldige cake. De blauwe Peony zag je bijna niet en het gouden boeket was een dwarrelboeket. Dan zou ik veel liever 19 keer die blinkers willen zien. Bij cake C vind ik de effecten weer totaal niet bij elkaar passen. Het eerste effect en tweede effect zijn mooi, maar passen gewoon niet bij elkaar. En dan moet er ook nog een crackling doorheen. Cake D had ik liever gezien dat de schoten van het gouden boeket en blauwe peony tegelijk geschoten zou worden. Cake E past dan weer wel goed bij elkaar, maar ook hier dwarrelboeketten. Cake F vind ik de beste cake, maar het is erg jammer dat deze inderdaad moet eindigen met de salutes.

    Nogmaals, voor de prijs zijn het topcakes, dus wie een klein budget heeft, absoluut niet twijfelen, dit zijn toppers. Maar wil je groots spectakel en heb je wat meer te spenderen, dan zou ik mijn euro's aan andere cakes uitgeven. Een Cruel Traction is bijvoorbeeld voor een paar tientjes meer te koop, heeft minder gram kruit, is veel sneller gedaan, maar toch verkies ik een CT tegenover de Hydra's, met de meerprijs die er aan vast hangt. Ik vind het niveau van cakeboxen in Nederland de afgelopen jaren gigantisch omhoog gegaan, de Hydra's zijn naar mijn idee blijven hangen in het verleden.

  2. #467
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    156
    49 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik heb begin vorig jaar ook aangeschaft, een setje dat een jaar droog heeft gestaan. Voor de prijs van 75 euro top, maar toch zou ik ze niet nog eens aanschaffen. Het zijn leuke effecten, maar het geheel vind ik inspiratieloos. Ik vind de effecten bij veel cakes niet bij elkaar passen. Het is 1-2-1-2-1-2 of 1-2-3-1-2-3.

    Cake A vind ik prima, maar cake B vind ik bijvoorbeeld geen geweldige cake. De blauwe Peony zag je bijna niet en het gouden boeket was een dwarrelboeket. Dan zou ik veel liever 19 keer die blinkers willen zien. Bij cake C vind ik de effecten weer totaal niet bij elkaar passen. Het eerste effect en tweede effect zijn mooi, maar passen gewoon niet bij elkaar. En dan moet er ook nog een crackling doorheen. Cake D had ik liever gezien dat de schoten van het gouden boeket en blauwe peony tegelijk geschoten zou worden. Cake E past dan weer wel goed bij elkaar, maar ook hier dwarrelboeketten. Cake F vind ik de beste cake, maar het is erg jammer dat deze inderdaad moet eindigen met de salutes.

    Nogmaals, voor de prijs zijn het topcakes, dus wie een klein budget heeft, absoluut niet twijfelen, dit zijn toppers. Maar wil je groots spectakel en heb je wat meer te spenderen, dan zou ik mijn euro's aan andere cakes uitgeven. Een Cruel Traction is bijvoorbeeld voor een paar tientjes meer te koop, heeft minder gram kruit, is veel sneller gedaan, maar toch verkies ik een CT tegenover de Hydra's, met de meerprijs die er aan vast hangt. Ik vind het niveau van cakeboxen in Nederland de afgelopen jaren gigantisch omhoog gegaan, de Hydra's zijn naar mijn idee blijven hangen in het verleden.

    Ik ben het hier helemaal mee eens. En inderdaad erg veel kruit voor heel weinig geld. Maar voor spectakel moet je naar nieuwere (veel) duurdere producten gaan. Nieuwere producten gaan ook sneller en wanneer er salvo's exploderen dan kan het soms tot 80 of 100 gr kruit ineens zijn dat geeft uiteraard een groter, gevarieerder en spectaculairder effect. Toch blijft het mooi om deze ergens in het begin van de show te stoken of los voor de show start

  3. #468
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Prachtige bakken blijven dit toch. Grote boeketten gegarandeerd.

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  4. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkkoning voor het bericht:

    3xh

  5. #469
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    150
    Thanks
    49
    19 waarderingen in 16 posts
    Goed nieuws gehoord vandaag bij de Bunker. De Hydra serie is onderweg! Verwachte leverdatum 19 november.

  6. #470
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Het zijn wel echt dikke cakes, maar de echte topper hebben ze helaas veranderd ( Cake F met de dikke salutes ). Voor die cake zou ik wel een setje meenemen. Maar voor het sierlijke haal ik dan liever Jaw Breakers, hebben volgens mij dezelfde burst en spreiding alleen zijn veel sierlijker en voller.

    Achja, voor de liefhebber wel mooi nieuws dat ze weer binnen komen!

  7. #471
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Had deze schatjes nog over van vorig jaar. Erg mooi, alle zes achter elkaar doorgelont. In één woord fantastisch. Gigantische boeketten, mooie grote spreiding. Helaas klapte één boeket, van cake 3, al na 10 centimeter uit de cake. Maar we stonden op veilige afstand en heel blij dat deze niet in de cake ontplofte. Daarna ging alles weer mooi door in de lucht.

  8. #472
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2012
    Berichten
    131
    Thanks
    99
    66 waarderingen in 24 posts
    Voor de liefhebber van deze cake.
    Hij is weer op voorraad bij Zena.

  9. #473
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hertogjan Bekijk bericht
    Voor de liefhebber van deze cake.
    Hij is weer op voorraad bij Zena.
    Ik ben benieuwd hoe deze versie dan weer is. Hij is elke batch weer anders. En de batch met de dikke salutes was nog het beste!

  10. #474
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    150
    Thanks
    49
    19 waarderingen in 16 posts
    Nu in de aanbieding voor 17.50 per stuk. Label is anders, maar de effecten?

  11. #475
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Ik ga de hydra zo ophalen bij gijs

  12. #476
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
    Ik ga de hydra zo ophalen bij gijs
    Oké.

  13. #477
    VWC-Lid Rumbie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    556
    Thanks
    43
    263 waarderingen in 114 posts
    Dit hoop ik niet mee te maken in mijn straat met mijn line up. Zoiets is ook niet te voorkomen.. Ik geef wel alle buren een veiligheidsbril
    Fireworks it's an art not a crime

  14. #478
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
    Ik ga de hydra zo ophalen bij gijs
    Moet je zeker doen. Was altijd een goeie serie!

  15. #479
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    150
    Thanks
    49
    19 waarderingen in 16 posts
    Heb de volledige serie van 6 gehaald in de aanbieding. Iemand al getest of de effecten hetzelfde zijn als in het verleden?

  16. #480
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
    Heb de volledige serie van 6 gehaald in de aanbieding. Iemand al getest of de effecten hetzelfde zijn als in het verleden?
    Ik zou zeggen steek er een aan dan weet je het

Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •