Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MOD A t/m I (alle 30mm) AT

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hmm na het filmpje van Patrick krijg ik toch wat hele leuke ideeen voor dit jaar
    Raaddebom.nl

    Comment


      #32
      Geweldig product is dit. Heb van 8 single rows een cake gemaakt. Zie hier het schitterende resultaat:

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #33
        zeer bruut man!! echt leuke dingen zijn het, dit jaar maar is proberen te scoren bij zena, misschien leuk om een echt grote bak neer te zetten van 200+ schots.
        075 zaantjee

        Comment


          #34
          Die crackling is echt ziek op je film Vuurwerkkoning!
          En die rode blink is ook vet!
          Bedankt voor je film.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #35
            Heb er 6 liggen, 3 ST en 3 AT. Vervelende is alleen dat ze geleverd zijn zonder gekleurd karton, dus zonder namen. Heb alleen een rij van 8 tubes in waaiervorm met een blanco kartonnetjes eromheen. Had ze wel gehaald met de intentie om ze in een bepaalde volgorde te lonten, dus probeer nu een beetje uit te vogelen wat wat is. Daarom een paar vragen.

            1. ST/AT. Ik neem aan dat de rijen met de groene lont tussen de tubes de ST zijn, en met 'witte' lont de AT?
            2. Van de 3 AT's zou er 1 de crossette moeten zijn. 1 van de 3 met witte lont is duidelijk een stuk lichter en de tubes zijn minder vol. Ik neem aan dat dit 'm moet zijn, klopt dat?
            3. Dan hou ik nog een st gold glitter, st red glitter, st blue peony chrysant, at golden willow en at brocade over. Verwacht niet dat er een manier is om deze van elkaar te onderscheiden?

            Alvast bedankt!

            Comment


              #36
              Zitten er geen produktcode stikkers op? of code erop geschreven met pen? Dat is bij mij het geval namelijk.

              Comment


                #37
                Pancake,
                Als het goed is staat het volledige productaanbod aan de binnenzijde.
                Dat wil zeggen dat je de kartonne flappen los moet maken en even omdraaien.

                Comment


                  #38
                  Nou bij staat de code's op de buitenkant dus geen probleem hoor

                  Comment


                    #39
                    Ik ga dit jaar een mooi blokkie maken van deze single row's
                    Heb 12x 30mm rows gekocht in de uitverkoop in januari.. met 3 verschillende effecten.
                    Nu nog goed doorlonten en er komt een pracht bak.
                    075 zaantjee

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Emiel78 Bekijk bericht
                      Pancake,
                      Als het goed is staat het volledige productaanbod aan de binnenzijde.
                      Dat wil zeggen dat je de kartonne flappen los moet maken en even omdraaien.
                      Inderdaad, je hebt gelijk! Plakband even losmaken en dan zit er een grote witte sticker aan de binnenkant. Bij 1 klopt de sticker alleen niet, tis een st row (groen lont) maar de sticker geeft AT crossette aan.. Dat zou de blue peony chrysantheum moeten zijn. Hij is ook zwaarder dan de echte crossette. Maargoed super bedankt in ieder geval! Nu lekker knutselen

                      Comment


                        #41
                        Is het gelukt Koen? Ik kan ze trouwens niet meer vinden op zenavuurwerk worden ze nog verkocht?

                        Comment


                          #42
                          Volgens mij.Is der veel uitverkocht in olen.
                          En alles wat uitverkocht is halen ze tijdelijk van de site af.
                          Enjoy dont destroy i love fireworks

                          Comment


                            #43
                            Ik heb begrepen dat deze uit het assortiment gaan/zijn.

                            Comment


                              #44
                              Zou erg jammer zijn leek me een mooi product ook al heb ik ze nooit gehad.
                              Enjoy dont destroy i love fireworks

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Hierbij mijn filmpje van de MOD H, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

                                + http://www.youtube.com/watch?v=EITajhRfm6M" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                                http://www.youtube.com/watch?v=EITajhRfm6M"> http://www.youtube.com/watch?v=EITajhRfm6M" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Ik vond dit op het filmpje een zeer mooie sinlge row dus besloten om die aan te schaffen voor afgelopen oudjaar.

                                Maar toen ik hem aanstak vielde hij vies tegen, Crackling tail was wel dik alleen de Crosette was nergens te bekennen. Zeer jammer. Had er veel van verwacht
                                Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                                Comment

                                Working...
                                X