Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knock out XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    hij staat niet meer op goedvuurwerk/vuurwerkplanet.
    Het is wel een op=op actie misschien daarom die er vanaf gehaald is dat echt uitverkocht is bij lesli.
    maar als je de 28ste na de winkel gaat ze ze mischien gewoon nog hebben liggen.

    Ik kan het verders nu niet nakijken ik kom morgen pas op de welkoop waar ik sta dan heb ik miss meer info over hoe en wat.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Max-Vuurwerk Bekijk bericht
      Hij staat bij mijn Welkoop in de buurt niet meer op de site met die aanbieding, betekend dat hij uitverkocht is? Want wilde hem graag morgen nog bestellen..
      er stond bij op=op dus hij is gewoon op nu, maarja je kan altijd nog even bellen voor de zekerheid!

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
        er stond bij op=op dus hij is gewoon op nu, maarja je kan altijd nog even bellen voor de zekerheid!

        --pyro99
        Ik had hem gewoon vandaag besteld in de winkel net als oplawaai, ik zie wel wat ik krijg! maar in iedergeval bedankt voor de tip!

        Comment


          #19
          Om er nog even op terug te komen, ben eigenlijk wel benieuwd wat ik zal krijgen als die combi uitverkocht is. Zullen dat dan ook 2 cake's zijn? Want bij oplawaai kreeg je next mystery mines

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Max-Vuurwerk Bekijk bericht
            Ik had hem gewoon vandaag besteld in de winkel net als oplawaai, ik zie wel wat ik krijg! maar in iedergeval bedankt voor de tip!
            oplaai krijg je mistry mines voor, knock out xxl is bij lesli uit verkocht als vervanger thunder fan

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
              oplaai krijg je mistry mines voor, knock out xxl is bij lesli uit verkocht als vervanger thunder fan
              Ow oke, maar die lijn word niet verkocht bij de welkoop/boerenbond of maakt dat niet uit? en geldt dat ook voor de combi actie zeg maar?

              Comment


                #22
                thunder fan zit normaal niet in de lijn van welkoop/boerenbond, maar de vervangers worden geregeld vanuit lesli vandaar dat als knockout xxl op is je thunderfan krijgt.,
                en geld ook voor combi actie

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
                  oplaai krijg je mistry mines voor, knock out xxl is bij lesli uit verkocht als vervanger thunder fan
                  als je daarvoor de thunderfan krijgt kan je gaan huilen wat een rommel is dat zeg

                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #24
                    Ik heb net ff fimpje bekeken hij komt idd niet echt in de buurt van de knockout xxl. Stond op de lijst die wij aangeleverd hebben gekregen vanuit lesli als vervanger. heb er zelf ook verders weinig over te zeggen

                    Comment


                      #25
                      Elk filiaal heeft toch wel een paar karton gekregen mag ik hopen ?? niet dat ik morgen vroeg mijn bestelling kom halen, en het is uitverkocht, dan ga ik moeilijk doen.

                      Comment


                        #26
                        ieder heeft wel aantal karton gehad maar is hard gegaan, mochten ze door hen karton heen zijn dan krijg je daar een vervanger voor. ik heb daar geen zicht op. ik werk bij 1 winkel en kan niet over de andere 170 welkoop/boerebond praten

                        Comment


                          #27
                          Ga het om een uur of 9:30 ophalen, ze moet daar de bestelling dan nog bij elkaar gaan zoeken neem aan dat ze er dan nog wel 2 stuks staan hebben is niet zo druk meestal.
                          Ach we zien het wel.

                          Comment


                            #28
                            Had deze 2x in 4 december al bestelt lijkt mij da ik er Zeker van ben
                            ★★★[B][I]Fireworks & Tattoo's is a addiciton[/I][/B]★★★

                            Comment


                              #29
                              Gelukkig hier gewoon 2x KO xxl meegekregen.

                              Comment


                                #30
                                Ik heb deze aanbieding 6 keer besteld.Stel dat ze ook hier door de vooraad heen zijn,krijg je dan gewoon 6 keer Thunderfan samen met 6x Banzai of is het dan alleen 6 keer Thunderfan?

                                Comment

                                Working...
                                X