Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knock out XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Volgens mij is de Knock Out XXL niet meer in het assortiment. Er is echter wel een nieuwe knalcake die er heel veel op lijkt. Waarschijnlijk is het een soort omlabeling. De naam die erbij staat op de webshop is Knock Out XL maar op de foto kan je zien dat het om een andere cake gaat, namelijk de Thunderbrick. De Thunderbrick heeft dezelfde eigenschappen als de Knock Out XXL.

    En is er inderdaad ook weer een scherpe actie. Alleen nu dus niet met de Knock Out XXL maar met de Thunderbrick. De Thunderbrick & Knock out ultrapack voor €10. Dus dat is een vrij scherpe aanbieding weer

    Los is de Thunderbrick €9 ;)

    Comment


      #47
      ga ik zeker dit jaar een paar van kopen!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door bamknal Bekijk bericht
        Volgens mij is de Knock Out XXL niet meer in het assortiment. Er is echter wel een nieuwe knalcake die er heel veel op lijkt. Waarschijnlijk is het een soort omlabeling. De naam die erbij staat op de webshop is Knock Out XL maar op de foto kan je zien dat het om een andere cake gaat, namelijk de Thunderbrick. De Thunderbrick heeft dezelfde eigenschappen als de Knock Out XXL.

        En is er inderdaad ook weer een scherpe actie. Alleen nu dus niet met de Knock Out XXL maar met de Thunderbrick. De Thunderbrick & Knock out ultrapack voor €10. Dus dat is een vrij scherpe aanbieding weer

        Los is de Thunderbrick €9 ;)
        De thunderbrick? Hier in de folder heet die gewoon knock out xl...

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door mr.sombrero Bekijk bericht
          De thunderbrick? Hier in de folder heet die gewoon knock out xl...

          Maar op goedvuurwerk.nl staat wel dat hij 36 shots heeft.
          En de XL heeft 16 shots dacht ik.

          Comment


            #50
            Ik heb daarover een mail gestuurd omdat ik ook niet precies snapte wat de bedoeling nou is. straks denk je een 36schots te bestellen en dan haal je het in de winkel af en krijg je maar een 16 schots.

            Ik kreeg terug:

            Beste ***,

            Origineel is de Knock out XL een 16 schots cake. Echter is deze afgekeurd en krijg je daarvoor in de plaats een vervanger, dit is de Thunderbrick, een gelijkwaardig artikel maar dan 36 schots!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
              Ik heb daarover een mail gestuurd omdat ik ook niet precies snapte wat de bedoeling nou is. straks denk je een 36schots te bestellen en dan haal je het in de winkel af en krijg je maar een 16 schots.

              Ik kreeg terug:

              Beste ***,

              Origineel is de Knock out XL een 16 schots cake. Echter is deze afgekeurd en krijg je daarvoor in de plaats een vervanger, dit is de Thunderbrick, een gelijkwaardig artikel maar dan 36 schots!
              Oke dan!
              Nu weten we dus waar we aan toe zijn. En komen we in de winkel niet voor verassingen te staan.

              Comment


                #52
                Het is de Thunderbrick en maar 97.2 gram, ben benieuwt.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door thedark Bekijk bericht
                  Het is de Thunderbrick en maar 97.2 gram, ben benieuwt.
                  Ik heb de thunderbrick ook bestelt. Valt me toch een beetje tegen 97,2 gram, dat betekend 2,7 gram per shot. Is nog minder dan een singleshot

                  Comment


                    #54
                    Jij kunt goed rekenen, geen salute cake ben ik bang zal dinsdag ochtend even 1 uitproberen

                    Comment


                      #55
                      Ik heb de Knock Out XL van vorig jaar nog meegekregen in de aanbieding, kan dat als een product is afgekeurd? Mogen winkels dan hun huidige voorraad opmaken? Ben benieuwd hoe die het doet voor 4,50. De Thunderbrick heeft 36 schoten en 97,2 gram kruit staat op de verpakking, de Knock Out XL met 16 schoten heeft 96 gram kruit . Zou mij verbazen als ze even hard gaan, we zullen zien

                      Edit: zie net een filmpje van de Knock Out XL dat ie mine heeft, dan kan het wel kloppen. Never mind

                      Comment


                        #56
                        Video is helaas op zn kop haha



                        Maar gewoon beuken voor een paar euro!
                        Komt er volgend jaar weer bij als de prijs gunstig blijft.
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #57
                          Vind de prijs ietwat te duur voor deze cake , ik lont liever de goedkope singleshots door maargoed. 1 maal gehad en knallen gewoon naar verwachting
                          Alleen je collectie mag stunten!

                          Comment


                            #58
                            De thunderbrick die iedereen dus gekregen heeft vond ik zelf erg goed!
                            Het handige was ook dat beide lonten aan een kant zaten waardoor je met gemakt beide lonten aan kon steken, op deze manier had dit blokje echt een geweldig tempo en toch nog een vrij lange duur door de 36shots. De knallen zelf waren ook echt lekker!

                            Ook de benaming vind ik erg goed, het voelde echt als een soort baksteen aan door de pyromould.
                            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                            Comment


                              #59
                              Is de xxl dit jaar uit het assortiment?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
                                Is de xxl dit jaar uit het assortiment?
                                De knockout xxl is vervangen door de thunderbrick versie, zit ook niet veel verschil in, persoonlijk vond ik de thunderbrick zelfs beter

                                Comment

                                Working...
                                X