Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betelgeuze Serie

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    iets minder goede ervaring mee. Had cake a maar de boeketen kwamen tot aan de grond. Vond dat wat minder plezierig. Iemand anders dezelfde ervaring mee?
    ook bekend op avp met de zelfde naam

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
      iets minder goede ervaring mee. Had cake a maar de boeketen kwamen tot aan de grond. Vond dat wat minder plezierig. Iemand anders dezelfde ervaring mee?
      In mijn geplaatst filmpje komen vanaf 3:14 de boeketten geen eens de lucht in en knalt het op de grond ;)
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
        iets minder goede ervaring mee. Had cake a maar de boeketen kwamen tot aan de grond. Vond dat wat minder plezierig. Iemand anders dezelfde ervaring mee?
        Dat vind ik juist wat hebben, mooi tot aan de grond.

        Comment


          #34
          Had de D en H. Prachtige mines, en goed uitgewerkte effecten! Boeketten die tot aan de grond kwamen, en veel lof van de toeschouwers! Volgend jaar de Hydra en Mithril maar eens proberen...
          Zonder respect geen vuurwerk.

          Comment


            #35
            Ik vond dit de verrassingen van afgelopen oud en nieuw. Met 3 man hadden we er 6 mee gepakt omdat ze voor de helft van de prijs waren. Wat een waar voor je geld voor die 12,50. Harde burst, grote volle effecten en prima tempo. Volgend jaar zeker een karton van deze.

            Comment


              #36
              Zonder respect geen vuurwerk.

              Comment

              Working...
              X