Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solar Storm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Solar Storm

    Artikelnummer: 1410
    Artikelnaam: Solar Storm
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 261 gram
    Aantal Schoten: 33
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 27,50
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl




    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1410-Solar-Storm-logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,5 KB
ID:	1610105
    Laatst aangepast door Nitraat12; 22 January 2015, 18:48.

    #2
    Leuk dingetje, alleen jammer dat veel posts nu nog heel weinig info bevatten. Want misschien vind ik het nu nog wel leuk, maar als ik de prijs zie niet meer.

    Comment


      #3
      Ja excuses.. kan op het moment de prijs niet voor je vinden aangezien ik per direct naar het werk moet;)
      Misschien dat Tabe of Mike deze even kan toevoegen (staat op de schietlijst) zo niet, dan doe ik dit morgen even

      Comment


        #4
        Tnx voor de snelle reactie, het is ook niet bedoeld als verwijt. Ik ben al lang blij dat er mensen zijn die de moeite nemen om dit soort dingen te posten. Enige waarom ik het aangeef is, omdat ik denk dat het teleurstellingen kan voorkomen.

        Het doet namelijk altijd zeer om een mooie pot van je wishlist te halen, omdat deze toch te duur blijkt te zijn

        Comment


          #5
          Dat zal € 27.50 zijn.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Had deze al eerder gezien, mooie kleuren. Knalsalvo maakt het helemaal af!

            Deze wil ik zeker 2 keer hebben!

            Comment


              #7
              Nou dit is hem dan de cake die de naam draagt die ik vorig jaar heb verzonnen en de prijsvraag vorig jaar mee heb gewonnen
              Erg gaaf om te zien dat ze hun belofte zijn nagekomen en een cake met deze naam hebben uitgebracht

              Het moge duidelijk zijn dat ik deze zeker ga proberen.
              https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

              Comment


                #8
                Ik word er niet warm van, enkel de knalsalvo vind ik wel interessant.
                De prijs vind ik ook erg hoog in vergelijking met wat je krijgt.

                Comment


                  #9
                  Leuk ding, maar hij moet wel opboksen tegen de goedkopere Straatbaas van Lesli. Vermoed dat 'ie dat verliest, in mijn geval althans.

                  Comment


                    #10
                    Zo op film een erg leuke cake met veel afwisseling zeg Lekker knalsalvo tussendoor...maar misschien was dit beter op het eind geweest? Ben er nog niet over uit...wel een goede cake!

                    Comment


                      #11
                      Zeer mooie pot. Flink tempo en heldere effecten. Gefilmd tijdens de demo van Ed Raket. Beste te bekijken op 1080p.

                      Solar Storm - Vuurwerktotaal geschoten bij de demo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #12
                        En nog een film van mij Twee stuks tegelijk, bij de demo van Rowy in Almere op 16 december.

                        Twee stuks Solar Storm van de importeur Vuurwerktotaal. Geschoten bij de demo van Rowy uit Almere, op 16 december 2011 door het bedrijf Bombers.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                          Comment


                            #14
                            Voor € 19,95 een prima cake hoor, gisteren ook weer geschoten.

                            Comment


                              #15
                              Hebben ze nu ook de Extreme Salute 2.0 geschoten? Is daar nu ook al een filmpje van? Hoop t wel want wil hem graag zien. T blijft gewoon een retegave bak.

                              Comment

                              Working...
                              X