Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro Rockets 2 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pro Rockets 2 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

    Artikelnaam: Pro Rockets 2
    Artikelnummer: 1553
    Netto Kruitgewicht: 40 gram
    Aantal Per Pak: 8
    Effectomschrijving: 8 maximaal gevulde Zena pijlen. Zonder twijfel het pakket voor de pijlenliefhebber
    Richtprijs: €. 24,95


    Laatst aangepast door ylke; 25 October 2015, 17:50.
    Leef met de dag!

    #2
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      effecten : Red palm, white strobe – golden willow – blue peony chrysantium – red/green peony
      Staren word je stil van.

      Comment


        #4
        al toevallig ergens een filmpje?
        Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

        Comment


          #5
          Weer zo'n prachtig label!! Ben benieuwd naar de uitwerking!
          Kabeng Boeff!!

          Comment


            #6
            Afgelopen jaarwisseling had een medestoker de Light Year en ik de Pro Rockets. Naar mijn mening zijn ze hetzelfde alleen hebben deze 2 pijlen minder, en dat is inderdaad de purple peony die er niet inzit. Omgerekend maakt het qua prijs ook niet veel uit:

            Pro Rockets: €25/8 = €3,13
            Light Year: €29,95 /10 = €3

            Dit waren alleen de prijzen van vorig jaar.

            Comment


              #7
              Gingen idd hoog maar het boeket bleef toch aardig groot
              Filmpje:







              Comment


                #8
                Mooie pijlen hoor. Harde stijglading wat hem ook wel wat te hoog laat gaan. Ondanks dat een mooie uitwerking die nog steeds groot en gevarieerd was. Ik vond ze niet vergelijkbaar met de Light Year maar wel even mooi.

                Comment


                  #9
                  Ik had deze en de lightyear, naar mijn mening echt hetzelfde Zou een omlabeling kunnen zijn
                  Beide gewoon goed dus
                  In de crackling chry wolken.

                  Comment


                    #10
                    Starttopic en verkoopprijs 2015/2016 aangepast.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Dit is gewoon een omlabeling van de lightyear pijlen (zena), alleen missen deze de purple peony. De "freestyle rockets 10" (vw totaal) is btw ook een omlabeling van de lightyear.

                      Het kan bij andere winkels anders zijn, maar bij ons in de buurt kan ik alle drie krijgen, de lightyear voor 20, de andere twee voor 25 ea.
                      Dus misschien is het de tijd waard om even naar lightyear pijlen in de buurt te zoeken als je dit pakket overweegt!
                      Laatst aangepast door broodjekaas; 20 December 2016, 02:21. Reden: te erge spelfout
                      Keep it legal!

                      Comment


                        #12
                        Naast de lightyears de beste pijlen die ik gehad heb. Voor €12,50 op de kop getikt! Toppers
                        Ik heb een kort lontje.......

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                          Naast de lightyears de beste pijlen die ik gehad heb. Voor €12,50 op de kop getikt! Toppers
                          Ik had ze vorig jaar ook voor die prijs. Achteraf had ik 5 pakken moeten nemen
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            #14
                            Is dit echt een omlabeling van de Light Year?
                            Zie deze namelijk staan voor €12,50 terwijl de light year met 2 pijlen meer €20 kosten. Als het gewoon een omlabeling is, neem ik deze natuurlijk

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                              Is dit echt een omlabeling van de Light Year?
                              Zie deze namelijk staan voor €12,50 terwijl de light year met 2 pijlen meer €20 kosten. Als het gewoon een omlabeling is, neem ik deze natuurlijk
                              Dan is de keuze snel gemaakt hoor, lekker deze nemen. Toppijlen voor een lekker prijsje.

                              Comment

                              Working...
                              X