Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sick 6

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Gezien alle goede recensies hier ga ik de Sick6 halen. Ze zijn deze week nog in de aanbieding: 6 pakjes voor €9,- !!!!! Dat wordt inslagen geblazen. :P
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 21 September 2015, 21:32.

    Comment


      #92
      Had je de oude en nieuwe versie gebruikt in dat filmpje? Want de eerste paar geven geen mine, en de rest wel. Als ik nu op de site bij Zena kijk staat er bij productbeschrijving:

      bang, crackling, mine, tail.

      Ja, wat is het nu? Afgelopen jaar waren ze namelijk zonder mine en crackling, en het jaar daarvoor weer MET. Lijkt me een beetje vreemd om zo te schommelen met je producten

      Comment


        #93
        Als je de foto van de bak op het filmpje bekijkt zie je dat ze bijna allemaal rood plastic aan de bovenkant hebben, behalve de meest rechtse 2 rijen die rood crepe papier hebben. Die met crepe hebben geen mijn, die met plastic wel.

        Ik heb vorig jaar gewoon die met plastic gekregen, dus het is gokken welke soort je krijgt bij je dealer

        Comment


          #94
          Ik vond ze erg tegenvallen dit jaar. Zoals je hierboven kunt lezen waren ze vorig jaar loeihard, maar ik had deze keer andere uitwerkingen. Er zaten heel veel singleshots bij die eerst crackling gaven en daarna knalden in een boeketje, maar de oude, zonder boeketje en crackling, zaten er ook gewoon nog tussen, en die knalden overduidelijk harder dan die met crackling. Ook klapten er een paar meteen in de buis, wat nogal gevaarlijke situaties kan opleveren. Erg zonde vind ik

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door ThunderkingAvp Bekijk bericht
            Ik vond ze erg tegenvallen dit jaar. Zoals je hierboven kunt lezen waren ze vorig jaar loeihard, maar ik had deze keer andere uitwerkingen. Er zaten heel veel singleshots bij die eerst crackling gaven en daarna knalden in een boeketje, maar de oude, zonder boeketje en crackling, zaten er ook gewoon nog tussen, en die knalden overduidelijk harder dan die met crackling. Ook klapten er een paar meteen in de buis, wat nogal gevaarlijke situaties kan opleveren. Erg zonde vind ik
            Waarschijnlijk had ik nog de oude want heb ten eerste geen crackling gezien. En ten tweede klapte ze goed hard. Edit productiejaar 2013
            ook bekend op avp met de zelfde naam

            Comment


              #96
              Geen crackling te zien

              Not for once, but for ever!

              Comment


                #97
                destijds toch wel de betere budget single shot voor nog geen 2 euro.
                Mooie felle mine groen/rood en een ti boeket nog wel redelijke burst.
                Hoe ze nou gaan durf ik niet te zeggen had een karton die niet op was gegaan dus vorig jaar niet aangeschaft.
                Deze komt beter tot ze recht met schemer en of donker.

                Comment


                  #98
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    #99
                    Sick 6 Shocks sessie voor dit jaar!

                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Jemig, daar is nie veel meer van over hè na die crackling mine van vroeger

                        Comment


                          Jemig wat waren deze dit jaar lekker! Van de crackling en de mine van vroeger is niks meer over, maar de burst is nog steeds echt lekker!

                          Comment


                            Weet iemand hoeveel pakken er in een karton zitten?
                            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]37766[/ATTACH]
                              Eerder dit jaar is Martijn (Avalanche) op bezoek geweest bij Rowy in Almere en toen heeft hij in de bunker bovenstaande foto gemaakt.

                              In een karton Sick6 zitten dus 42 pakjes met 6 single shots.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Leuke single shots

                                Comment

                                Working...
                                X