Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 53

Discussie: Chinese Dreams

  1. #31
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
    Als ik dit zo lees is het maar goed dat ik er 2 heb besteld ^^
    Als hij in de straat het zelfde presteert als net bij de demo, dan krijg je er geen spijt van.

  2. #32
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
    Net gezien bij de demo in Lopik en ik was onder de indruk. Flinke willows ondersteund met mooie, heldere kleuren. De burst is ook zeker goed te nemen en dan die finale, om je vingers bij af te likken.

    De timerain willows vielen wel wat tegen, de timerain is niet zo langdurig als op de China film. Maar ze blijven mooi.
    Was het gewoon een mooie cake, of gaf het ook echt een 'wow' effect. Hoe is deze ten opzichte van andere cakes?

  3. #33
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Geen filmpje gemaakt?
    vuurwerkbieb

  4. #34
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Hij past perfect in het straatje van de overige Bon cakes, dus gewoon goede kwaliteit. Ik zou het geen WOW effect willen noemen, maar mooi is hij wel. Zoals ik al aangaf valt de timerain willow wel wat tegen, maar dat is geen showkiller. Ik denk niet dat je er een miskoop aan gaat hebben, ikzelf heb hem in ieder geval net besteld.

    Ik heb geen camera, dus niets kunnen filmen. Er was wel iemand die stond te filmen, maar of hij ook lid is van het forum weet ik niet, niet gesproken verder.

  5. #35
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Video van mijn kant.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Raaddebom.nl

  6. #36
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ziet er goed uit!

    Niet helemaal zoals de China film maar zeker een schoonheid!

    Hoe vond jij deze cake smilli?

  7. #37
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Ik vond hem gewoon goed, hij deed niks onder voor de andere bonfire cakes maar het is maar net welk effect je liever hebt.
    Raaddebom.nl

  8. #38
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Eerst maar eens live ervaren, aan de hand van het filmpje lijkt het verschil tussen de china film en real life nederland demo film nogal groot. Maar dat is meestal zo met china films.

    sowieso heb ik em dit jaar en zal em dan zelf ook wel ff filmen
    vuurwerkbieb

  9. #39
    VWC-Lid danielmi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2010
    Berichten
    210
    Thanks
    5
    15 waarderingen in 9 posts


    Bron: Isandra
    Leef met de dag!

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Deze ook besteld en volgens mij wordt dit echt weer een heerlijke cake. Het tempo is lekker traag waardoor je van ieder boeket mooi kan genieten en de cake ook lekker lang duurt. Ik vind vooral de eerste schoten en de finale het mooist. Wat mij betreft hadden ze die time rain willows met crackling er uit mogen laten.

  11. #41
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
    Deze ook besteld en volgens mij wordt dit echt weer een heerlijke cake. Het tempo is lekker traag waardoor je van ieder boeket mooi kan genieten en de cake ook lekker lang duurt. Ik vind vooral de eerste schoten en de finale het mooist. Wat mij betreft hadden ze die time rain willows met crackling er uit mogen laten.
    Ben ik het helemaal mee eens. De crackling effecten hebben weinig toegevoegde waarde naar mijn mening. Desondanks een heerlijke cake als ik de film mag geloven, dus geen reden om hem niet aan te schaffen.

    Het is een prima cake om in zijn eentje te schieten, zodat je optimaal van het effect kunt genieten. Het finale salvo vind ik ook prachtig.

  12. #42
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Vanavond kan ik hem als goed is nogmaals bewonderen in Alphen a/d Rijn. Ben benieuwd of hij met dit droge weer nog beter presteert t.o.v. de regenachtige demo in Lopik.

    Edit: Ik ben net bij de demo geweest en hij presteerde weer goed. De crackling willow blijft wat tegenvallen in vergelijking met de China film, maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt.
    Laatst gewijzigd door Fire-Freak; 27 december 2011 om 21:37

  13. #43
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Een cake zoals we van Bonfire gewend zijn. Deze cake heb ik puur afgaand op 1 demo filmpje gekocht, maar hij heeft me zeker niet teleur gesteld. Erg grote boeketten en veel afwisseling. Het crackling effect halverwege vond ik op de film minder, maar is in het echt toch best apart. Het finale salvo is fenomenaal, echt adembenemend.

    Er zat 1 effect in deze cake die wat minder indruk op me maakte, dat waren de groene blinkers met timerain willow zoals je op de film hierboven ziet op 00.34.
    Dat is misschien een kwestie van smaak.

    In ieder geval is het een absolute aanrader!

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Sluit me volledig bij Pyroguy aan. Dit is weer een rasechte Bonfire topcake! Veel variatie en een mooi statig tempo. En dat finalesalvo..wow! Snoeiharde burst die merkbaar harder gaan dan de rest van de schoten met vette gouden willow-palms (of hoe die apparaten ook mogen heten).

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Ben het helemaal eens met wat er over gezegd word. Dit was voor mij toch ook wel de verassing voor mij. Heerlijk mooie boeketten eerst in rustig tempo met goede burst en dan die crackling boeketten met groene blinkers die een nog hardere burst hadden. Hierdoor is mijn mening ook veranderd. Ik zei eerst dat die crackling boeketten eruit moesten maar na hem meegemaakt te hebben vind ik ze toch wel een toegevoegde waarde, want de burst ervan was beduidend harder! En dan inderdaad dat finale salvo die lekker lang bleef hangen. Super!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •