Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinese Dreams

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    de blinkers hadden iets beter gekund .
    maar voor de rest heb ik geen aan tekeningen
    deze bak heeft een goed tempo en wat de prijs betreft heb ik nog geen oordeel .
    want ik weet nog niet hoe zwaar hij is
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      zeer mooi blok met een goeie finale

      Comment


        #18
        Weer die time rain willow. Lekkere cake voor een normale prijs, maar laat dat effect achterwegen.

        Comment


          #19
          Ik had deze cake besteld, maar kreeg te horen dat hij is afgekeurd :(
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
            Ik had deze cake besteld, maar kreeg te horen dat hij is afgekeurd :(
            Dat is minder goed nieuws, kan iemand dit bevestigen dat deze cake inderdaad is afgekeurd, heb deze namelijk ook op de lijst staan.

            Comment


              #21
              Je krijgt de bevestiging toch van mij? Dit is door Frits Pen (eigenaar bonfireworks / dreamfireworks) tegen de eigenaar van Vuurwerkgigant Franeker gezegd.

              Als ik iets post zijn het geen roddels hoor ;)
              vuurwerkbieb

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                Je krijgt de bevestiging toch van mij? Dit is door Frits Pen (eigenaar bonfireworks / dreamfireworks) tegen de eigenaar van Vuurwerkgigant Franeker gezegd.

                Als ik iets post zijn het geen roddels hoor ;)
                Rob, Thecrow was tot dan toe niet op de hoogte van wie jij het gehoord had dus zo'n rare vraag is het toch niet? .

                Maar aangezien jij het indirect van Frits Pen hebt is het spijtig maar niet anders te concluderen dan dat deze er dit jaar niet is. Ook ik had m op de lijst staan.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                  Je krijgt de bevestiging toch van mij? Dit is door Frits Pen (eigenaar bonfireworks / dreamfireworks) tegen de eigenaar van Vuurwerkgigant Franeker gezegd.

                  Als ik iets post zijn het geen roddels hoor ;)
                  Bedankt voor je verdere toelichting, dan weet ik in ieder geval zeker dat deze geschrapt kan worden.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    Rob, Thecrow was tot dan toe niet op de hoogte van wie jij het gehoord had dus zo'n rare vraag is het toch niet? .

                    Maar aangezien jij het indirect van Frits Pen hebt is het spijtig maar niet anders te concluderen dan dat deze er dit jaar niet is. Ook ik had m op de lijst staan.
                    Zeker spijtig, ik vond / vind dit namelijk een super topper, maar ja volgend jaar misschien beter.

                    En excuses van mijn kant voor Thecrow, ik bedoelde het ook niet verkeerd.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                      Zeker spijtig, ik vond / vind dit namelijk een super topper, maar ja volgend jaar misschien beter.

                      En excuses van mijn kant voor Thecrow, ik bedoelde het ook niet verkeerd.
                      Goed nieuws,

                      Zie onderstaand bericht van Bon, deze wordt dus gewoon geleverd,

                      De 3009 wordt gewoon geleverd !!!
                      En is tevens verzien van de juiste CE keuring

                      dit is een quote van Isandra Forum

                      Dus dat was mijn toevoeging.
                      Leef met de dag!

                      Comment


                        #26
                        Goed nieuws! Nu nog even een demo afwachten waar hij geschoten wordt

                        Comment


                          #27
                          top nieuws!!!!!

                          en dutch dream dan?
                          Laatst aangepast door Ruben; 10 December 2011, 12:22.
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Dutch is wel echt afgekeurd (bron: 123Vuurwerk Lopik). De Chinese zal waarschijnlijk de 16de in Lopik in actie te zien zijn (zelfde bron)

                            Comment


                              #29
                              Net gezien bij de demo in Lopik en ik was onder de indruk. Flinke willows ondersteund met mooie, heldere kleuren. De burst is ook zeker goed te nemen en dan die finale, om je vingers bij af te likken.

                              De timerain willows vielen wel wat tegen, de timerain is niet zo langdurig als op de China film. Maar ze blijven mooi.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
                                Net gezien bij de demo in Lopik en ik was onder de indruk. Flinke willows ondersteund met mooie, heldere kleuren. De burst is ook zeker goed te nemen en dan die finale, om je vingers bij af te likken.

                                De timerain willows vielen wel wat tegen, de timerain is niet zo langdurig als op de China film. Maar ze blijven mooi.
                                Als ik dit zo lees is het maar goed dat ik er 2 heb besteld ^^

                                Comment

                                Working...
                                X