Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinese Dreams

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik heb hem twee keer kunnen aanschouwen op een demo en vannacht dan in de straat. Bon heeft hiermee weer een topper in het assortiment. Ik sluit me volledig aan bij de reacties van Pyroguy, DSey en TLVD(G). De finale leverde ook nog wat Oh's en Ah's op vanuit de straat.

    Comment


      #47
      Even op HD kijken voor beter beeld.

      Chinese, Dream, vuurwerk, bonfireworks, dream, collection, oud, en, nieuw


      Veel kijkplezier.

      Comment


        #48
        Super cake dit! De finale was zoals velen zeiden geweldig! De time rain hadden ze er echter beter uit kunnen halen daar deze minimaal was.

        1 ding weet ik wel zeker; volgend jaar weer!

        Comment


          #49
          In de startpost staat een verkeerd filmpje. Hier is de juiste, die deze week is gefilmd:

          Chinese DreamsImporteur: BonfireworksMerk: Dream CollectionWaar: Demo Bonfireworks 2012


          Ik moet zeggen dat ik deze er zéér netjes uit vind zien! Luide bursts, grote boeketten, mooie kleuren, zeer nette uitwerkingen en een schitterende finale. De prijs van iets meer dan een euro per schot lijkt mij ook gerechtvaardigd. Op film is duidelijke zichtbaar dat deze cake veel grotere boeketten heeft dan de rest van de Bonfire cakes. Er vanuit gaande dat er niet is ingezoomd.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #50
            weet iemand hoeveel er in een doos gaan?
            'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

            Comment


              #51
              6 stuks in een karton!
              Laatst aangepast door pyroboy; 26 June 2015, 19:33.

              Comment


                #52
                Ik vond hem met de jaarwisseling niet lekker uit de verf komen, want in mijn geheugen staat dit als een echt goede bak met mooie effect. Hier vond ik de effecten er erg rommelig uitzien.

                Filmpje beste in HD:

                Comment


                  #53
                  Ik vond hem ook niet echt lekker presteren. Rommelig en effecten niet altijd lekker gevuld. Gelukkig met een leuke korting mee kunnen nemen.

                  https://www.youtube.com/simansays

                  Comment

                  Working...
                  X