Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falling Fantasy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Falling Fantasy

    Artikelnummer: 1012
    Artikelnaam: Falling Fantasy
    Bruto Gewicht: nb
    Netto Kruitgewicht: nb
    Aantal Schoten: 37
    Effectomschrijving: Green tail to red strobing w/green falling leaves, Brocade crown w/coconut, Red tail to blue star w/red falling leaves, Silver crackling willow
    Tijdsduur: nb
    Stijghoogte: nb
    Richtprijs: € 79,95

    Film:


    Wij danken Harten4 voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door DsNL; 2 October 2012, 21:22. Reden: effectomschrijving toegevoegd

    #2
    Wat een prachtige combinatie! Maar hij is het geld echt niet waard. Dit is helaas niet zoals er gewend is van Bonfireworks, bijna 2 keer zo duur dan de duurste cake van vorig jaar in hun assortiment.

    Comment


      #3
      Schitterende combinatie! Echt heerlijk uitgevoerd (op deze China film). Prijs is met (wederom) meer dan 2 euro per schot echt te hoog naar mijn idee. Dat leg ik er gewoon niet voor neer. In die prijscategorie weet ik toch wel mooiere cakes te vinden bij andere merken, hoewel ik zelfs nog liever twee stuks kleinere Bonfireworks cakes neem. Bon heeft zat keus is de categorie 30 tot 40 euro. Daar beleef ik meer plezier aan
      Desondanks; sublieme combinatie van effecten. Hopen dat een collega-importeur dit voordeliger kan importeren...
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Ook dit vind ik een zeer mooie cake met een zeer mooie combi erin en wederom moet ik zeggen dat ik wel afknap op de prijs ( helaas .. )
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          very nice effecten.
          Wat mij betreft ook wel vernieuwend. Want dit heb ik nog niet vaak(misschien zelfs helemaal niet) gezien. De prijs heb ik dan overigens bij bonfire ook nog helemaal niet gezien;-)
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Puur naar de effecten en uitvoering kijkend vind ik het echt een geweldig mooie en unieke cake maar helaas de prijs is te hoog.
            https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

            Comment


              #7
              Mooi hoor, die gouden salvo's, maar wat doet Bonfireworks met zulke abominabele prijzen? Was ik niet gewend van deze prijskoningen en had ik ook nooit van ze verwacht. Jammer.

              Comment


                #8
                Wat een uber vet blokje!
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Ook dit is weer een geweldige cake.
                  Zeer mooi gedaan met de falling leave's.
                  Echt is de prijs ook aan de (te) hoge kant.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    tja het is een mooie bak .
                    maar je moet het geld er wel voor over hebben .
                    en dat heb ik niet
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      mooie bijzondere cake. Jammer alleen van de hoge prijs, anders was dit een must have voor mij geweest.

                      Comment


                        #12
                        filmpje doet het niet meer
                        de rest ook niet
                        'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                        Comment


                          #13
                          Filmpje werkt inmiddels weer!

                          Comment


                            #14
                            De combinatie bij deze cake vind ik wel proffecioneel te noemen. Alleen de prijs is om te janken. Met een goede hoge korting krijg je een prijs wat ie eigenlijk gewoon zou moeten zijn.


                            Wel jammer van Bonfireworks, want ze hebben wel speciale nieuwe producten.

                            Comment


                              #15
                              Ziet er prachtig uit maar ik blijf er over fanatseren want 80 euro is gewoon te veel voor 1 cake!
                              [B]Phantom[/B]

                              Comment

                              Working...
                              X