Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Total Madness

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dit was echt een topper wat mij betreft! Grote boeketten, lekkere salvo's tussendoor, heerlijke burstknallen! Ik vond hem gewoon top! Groot voordeel van deze cake is dat hij lekker laag knalt, hierdoor echt een lucht vol! Aanrader voor volgend jaar..
    Kabeng Boeff!!

    Comment


      #32
      Dan zijn er toch blijkbaar foutieve producties bij. Ik lees zowel positieve als negatieve reacties. Ik was hier echt niet over te spreken.

      Veel kleinere boeketten dan bijvoorbeeld een Wodka Blue, geen salvo's zoals wel op het filmpje te zien. Dan koop je een kat in de zak terwijl je bijna 43 euro aftikt.

      Comment


        #33
        Ik vond deze ook heel goed. Mooie boeketten, supertempo en blijft lekker lang doorschieten.

        Comment


          #34
          Blijft een super bak. Lekkere tempo wisselingen, mooie mines, en fijne kleuren erin verwerkt. Dit jaar komt hij er zeker weer bij. Gelukkig werd hij op de demo vorige week per stuk geschoten.

          Film, mooist in HD:

          Comment


            #35
            Dit jaar ook gehad, 2011 versie mooie blauwe mines grotere uitwerking dan Treasure Island maar niet de grootste.

            Comment


              #36
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                Is dit nu niet de Total Madness van Herlat of vergis ik mij daar nu in ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  Ik had hem dit jaar voor het eerst, erg goede cake voor de prijs.
                  Samen geschoten met de Mega Mini.

                  Comment


                    #39
                    Dit was een topper (19,95 koste deze)

                    Comment

                    Working...
                    X