Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magic Flowers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Magic Flowers

    Artikelnummer: 1013
    Artikelnaam: Magic Flowers
    Bruto Gewicht: nb
    Netto Kruitgewicht: nb
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: Gold palm tree w/green glittering, Silver palm tree w/red glittering, Colorful glittering w/chrysanthenum mine to chrysanthenum
    Tijdsduur: nb
    Stijghoogte: nb
    Richtprijs: € 39,95

    Film:


    Wij danken Harten4 voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door DsNL; 2 October 2012, 21:25. Reden: effectoms. toegevoegd

    #2
    Één van de weinige goeie cakes van Bonfireworks dit jaar. Effecten zijn mooi, lijken groot. Jammer van de finale. Prijs klopt ook niet voor een 19 schots.
    Laatst aangepast door Ruben; 28 September 2011, 15:03.

    Comment


      #3
      Ik vind er anders weinig aan. Met ruim twee euro per schot vind ik hem anders helemaal niet 'kan ik me in vinden'. Is gewoon vrij standaard in uitwerking. Oké, op zich niet slecht, maar een beetje Jan Modaal, Kees Doorsnee.
      Filmpje is ook weer een hoog China gehalte. Drie gram flash, 20 gram effectlading. Zo lijkt het.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Ik vind het een heerlijke cake met echt bizar volle boeketten /uitwerkingen in de lucht en hij zou bij mij echt op het verlangenlijstje komen te staan als de prijs een stuk lager zou zijn want daar schrik ik best wel van.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Mooie cake, dat zeker, maar als je kijkt naar de prijs/kwaliteit vind ik het dan wel weer wat tegenvallen, ruim 2 euro per schot is dan wel erg duur idd.

          Comment


            #6
            Ik heb vorig jaar ook mijn keuzes voor een deel gebaseerd op de china filmpjes van bonfire en het is me toen niet tegengevallen.
            Ik moet zeggen dat ik de effecten van deze cake echt super goed vind. Heerlijk die blinkers ertussen. Grote en wijde effecten. Alleen dan de prijs...
            40 euro voor een 19 shots. Tja das toch echt teveel.
            En de crackling finale slaat de plank een beetje mis wat mij betreft.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #7
              Afbeelding van deze cake

              Comment


                #8
                40 euro is veel te veel voor een 19 schots cake.
                Leuke winst voor Frits en de winkeliers die dit product afzetten, maar wij als liefhebbers weten dat je voor die prijs wel wat beters kan krijgen. Prijstechnisch gezien een grote miskleun in mijn ogen.

                Comment


                  #9
                  Die winkeliers betalen ook meer voor de inkoop dus die vlieger gaat niet op.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #10
                    wat een pracht cake is dit, bizar grote en volle boeketten
                    deze is bij vuurwerk4all in leiderdorp voor afgerond 23 euro
                    voor deze prijs zou ik m niet laten liggen
                    hier nog n filmpje ervan
                    Bonfireworks Collectie - XL Fireworks Leiden - www.xlfireworks.nl

                    Comment

                    Working...
                    X