Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Missile Base 300

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Missile Base 300

    Artikelnummer: 3431
    Artikelnaam: Missile Base
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 300 schots
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 17,50


    #2
    Zoooooooooooo. Wat een vervelend ding was dat zeg. Met twee tegelijkertijd nog een ramp. Fluiter na fluiter. Na anderhalve minuut was ik het zat en is er gestopt met filmen. Het is dat ze gratis waren bij mijn bestelling. Vervelendste fluitbak die ik ooit gehad heb.

    MAAR, iemand die langdurig vuurwerk wilt, zoals mijn vader dus, zou hier helemaal blij van worden.
    Laatst aangepast door Jupilerfreak; 2 November 2011, 15:37.

    Comment


      #3

      10 tekens.

      Comment


        #4
        Hier is ie 5 euro, of om precies te zijn 4.75, dus maar 2 bestellen ook al hou ik niet van fluiters, advies is 17.50, op sommige websites is hij 10 euro en bij ano vuurwerk 4.75? hoe kan dit?

        Comment


          #5
          Ik heb dezelfde gehad, jemig wat een vervelende fluitblok. Het duurt maar en het duurt maar, ik werd er helemaal gek van.

          Comment


            #6
            ik vind het juist wel leuk dat het lang duurt ik krijg hemgratis dus zal zoizo wel leuk zijn denk ik
            kruit+karton+vuur=lache

            Comment


              #7
              dit was toch wel een geweldige pot voor het geld: 0euro
              zonder grappen, k vond hem wel leuk hoor, niet te snel (mocht ook wel) en niet te langzaam. Mijn moeder die dus absoluut niks met vuurwerk heeft vond dit een leuke cake zei ze

              Comment


                #8
                Zoals je hem krijgt zit 'ie in een doosje met open bovenkant met de opdruk op de foto, maar als je dat doosje eraf haalt blijkt er een stalin orgel onder te zitten met Scandinavische tekst erop, blijkbaar een omlabeling van een Scandinavisch product dus. Ik vond het wel leuk, leek ineens alsof ik iets heel aparts had. xD

                Comment


                  #9
                  Volgens mij is de omlabeling aangepast.
                  Adviesprijs is 17,50

                  2014 filmpje van Cafferata

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                    Volgens mij is de omlabeling aangepast.
                    Adviesprijs is 17,50

                    2014 filmpje van Cafferata
                    Betekent dit dus gewoon dat hij nu zo is, offf is dit nogsteeds zoals voorgaande posts aangeven een flutding? Want afgaande op het filmpje is ie wel cool
                    Keep it legal!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                      Betekent dit dus gewoon dat hij nu zo is, offf is dit nogsteeds zoals voorgaande posts aangeven een flutding? Want afgaande op het filmpje is ie wel cool
                      Alleen het uiterlijk is veranderd (het printje, omlabeling)
                      Lijkt me een prut ding duurt te lang.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                        Alleen het uiterlijk is veranderd (het printje, omlabeling)
                        Lijkt me een prut ding duurt te lang.
                        vanaf 00:30 is ie best wel snel though? En hij is voor helemaal aan het begin van mijn show dus als het tempo langzaam opbouwt is dat niet zo erg. Ik wil ook misschien nog 60ish romijnse kaarsen in fanshape tegelijk doen, die zijn dan ongeveer na 30 seconden leeg en dan gaat deze juist harder.

                        Een alternatief op deze zou de w silver fountain van showtime zijn (zelfde prijs). Ik heb weinig keuze in producten dus een andere fluitbak kan niet

                        edit: ik zou wel 10 van die saturn missile 25 schots fluitbakjes aan elkaar kunnen knopen? (2x 5 tegelijk)
                        off een hele hoop gillende keukenmeiden
                        offf een paar 90 schots matjes? (eerst 1 dan 2 dan 4 dan 7 tegelijk)
                        offff gewoon 200 romijnse kaarsen in fanshape? (eerst 50 tegelijk en dan 150)
                        Keep it legal!

                        Comment


                          #13
                          3 voor 25 euro bij j niks fietsenhandel middenmeer

                          Comment

                          Working...
                          X