Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toffe Lola

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Toffe Lola

    Artikelnummer: 2227
    Artikelnaam: Toffe Lola
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Snerpende gierende huilpijl van het zwaarste formaat
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 5,95


    #2
    In de startpost staat Toffe Lola maar het moet Tolle Lola zijn.
    De komende maanden minder actief op het forum.

    Comment


      #3
      Raar dat hier nog niet echt gereageerd was, dit is toch elk jaar weer vaste prik.
      Beste gil en knalpijl in één die in Nederland te krijgen is.
      Op andere fora: bloodwake / mollyman

      Comment


        #4
        Heb 3 pakjes besteld voor 14,40! Lijken me leuke pijlen voor erbij voor overdag.

        Comment


          #5
          Heb deze vorig jaar gehad van devil(bouwjaar 2009/2010) en ze hadden GEEN knal. Baalde hier een beetje van, maar het blijven mooie krijspijlen. Voor de prijs neem ik ze echter niet nog en keer want dan neem ik veel liever de Cruise Rockets.
          Hier een filmpje:
          + http://www.youtube.com/watch?v=pYRTggAwUeg" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
          http://www.youtube.com/watch?v=pYRTggAwUeg"> http://www.youtube.com/watch?v=pYRTggAwUeg" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
            Raar dat hier nog niet echt gereageerd was, dit is toch elk jaar weer vaste prik.
            Beste gil en knalpijl in één die in Nederland te krijgen is.
            Dat komt omdat er al een topic van was:
            De komende maanden minder actief op het forum.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
              Heb deze vorig jaar gehad van devil(bouwjaar 2009/2010) en ze hadden GEEN knal. Baalde hier een beetje van, maar het blijven mooie krijspijlen. Voor de prijs neem ik ze echter niet nog en keer want dan neem ik veel liever de Cruise Rockets.
              Hier een filmpje:
              http://www.youtube.com/watch?v=pYRTggAwUeg]movie[/URL]
              De knal zit er inderdaad niet meer in, best wel jammer...
              De komende maanden minder actief op het forum.

              Comment


                #8
                Ik heb deze pijlen de laatste 3 jaar elk jaar gehad, en ze wisselde inderdaad af en toe met het effect. De ene steeg op met een felle schreeuw met daarna een knal, de andere steeg op met alleen een felle schreeuw en een silver tail.

                Nou had ik vorig jaar beide versies, en er zat toch wat verschil in. De pijlen met knal hadden namelijk een oranje beschermdop over de lont en de pijlen zonder knal alleen een wit crepe papiertje. Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door mem-o-ry Bekijk bericht
                  Ik heb deze pijlen de laatste 3 jaar elk jaar gehad, en ze wisselde inderdaad af en toe met het effect. De ene steeg op met een felle schreeuw met daarna een knal, de andere steeg op met alleen een felle schreeuw en een silver tail.

                  Nou had ik vorig jaar beide versies, en er zat toch wat verschil in. De pijlen met knal hadden namelijk een oranje beschermdop over de lont en de pijlen zonder knal alleen een wit crepe papiertje. Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
                  Mijn pijlen hadden gewoon een oranje beschermdopje.
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                    Mijn pijlen hadden gewoon een oranje beschermdopje.
                    Ik heb ze dit jaar weer besteld dus als ik weer 2 verschillende versies heb zal ik er een foto van maken en wat filmpjes, dan is het verschil ook duidelijker.

                    Comment


                      #11
                      ik ga ze in ieder geval eens proberen, wel hoop ik dat het vorige lid gelijk had en dat er nog tolle lola,s zijn met fluit en knal, dat is eigenlijk het effect waarom ik ze neem, en omdat ze misschien harder gaan als de chinese tolle lola,s ?

                      Comment


                        #12
                        Vandaag zien hangen in de winkel. Schrok bijna van de grote. Ik had de grote van een silver thunder pijltje verwacht maar het blijken net gele cruise rockets met een beschermdop op het lont. Echt grote pijlen!

                        Als ik zo te beelden zie dat zijn het best mooie...

                        Hier zijn ze 3,95 voor 6 en daardoor baal ik dat ik ze niet besteld heb. Ik haal ze nu wel op de verkoopdagen. Hopelijk betaal je dan nog steeds die 3,95...

                        Comment


                          #13
                          ik ga ze zaterdag bestellen. (hopelijk zijn ze dan nog op voorraad)
                          ook ik betaal 3,95 (6st.) ervoor, k dacht: voor die prijs moet k ze ff proberen hoor. mijn eravring deel k wel na oud&nieuw of misschien de 30ste

                          Comment


                            #14
                            ik heb er 2 pakken geprobeerd, en ze waren met oranje doppen, moet zeggen dat ze heerlijk gilden , mijn oren deden er pijn van, maar wel jammer dat de knal er niet meer inzit

                            Comment


                              #15
                              inderdaad ze gilden beter dan ik d8 maar voor die 7euro koop k liever een pakje cruise rockets die 3keer een harde fluit geven. maar voor 4euro was het zeker geen miskoop

                              Comment

                              Working...
                              X