Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Mayday

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Mayday van Dynasty, geschoten tijdens de demo van Vuurwerk Tilburg
    [B]D e c e m b e r ! ![/B]

    Comment


      #62
      Mayday, per 2 geschoten op de demo van Valk Vuurwerk in Nijverdal.

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

      Comment


        #63
        Ik krijg het nog aldoor niet voor mekaar me door de filmpjes te laten overtuigen. Ik vind het een irritant zooitje ongeregeld en zit te wachten tot 'ie eindelijk klaar is. Zal wel liggen aan wat voor mens ik ben ofzo, dat ik meer van geordende schoonheid hou, weet ik het. Ik heb de neiging, als het weer het toelaat, zaterdag naar Roden te fietsen om de cake 'ns in het echt te zien op de demo van Buiter. Als 'ie dan nog niet 'klikt', dan geef ik het op.

        Comment


          #64
          Ik vind het een heerlijke cake.
          Dat jij hem niets vindt Richardus maakt niet uit.
          Iedereen zo zijn smaak denk ik maar.

          Ik vind een chaos cake op zijn tijd juist prachtig, vooral zo per twee geschoten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            vuurwerkbieb

            Comment


              #66
              Ik heb ook zoiets Richardus. Moet echt ff echt ergens gaan bekijken. hij lijkt me apart maar het rommelige houdt mij nog tegen. In het echt wellicht juist leuk.(?)
              Vier veilig, vier legaal!

              Comment


                #67
                Ik moet zeggen, ik had hetzelfde als Richardus, tot ik hem live zag, en direct op mijn lijstje zette!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Ik krijg het nog aldoor niet voor mekaar me door de filmpjes te laten overtuigen. Ik vind het een irritant zooitje ongeregeld en zit te wachten tot 'ie eindelijk klaar is. Zal wel liggen aan wat voor mens ik ben ofzo, dat ik meer van geordende schoonheid hou, weet ik het. Ik heb de neiging, als het weer het toelaat, zaterdag naar Roden te fietsen om de cake 'ns in het echt te zien op de demo van Buiter. Als 'ie dan nog niet 'klikt', dan geef ik het op.
                  De filmpjes konden mij ook niet overtuigen. Live is hij echter helemaal goed. Op film zie je weinig kleur en lijkt t een ratjetoe. Tegendeel is waar, hij klopt gewoon helemaal.

                  Comment


                    #69
                    2 of 3 tegelijk in w shape of is het toch beter om deze alleen te schieten?

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                      2 of 3 tegelijk in w shape of is het toch beter om deze alleen te schieten?
                      Is het niet zo dat elke cake zich prima leent om met meerdere tegelijk af te steken???

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Ik krijg het nog aldoor niet voor mekaar me door de filmpjes te laten overtuigen. Ik vind het een irritant zooitje ongeregeld en zit te wachten tot 'ie eindelijk klaar is. Zal wel liggen aan wat voor mens ik ben ofzo, dat ik meer van geordende schoonheid hou, weet ik het. Ik heb de neiging, als het weer het toelaat, zaterdag naar Roden te fietsen om de cake 'ns in het echt te zien op de demo van Buiter. Als 'ie dan nog niet 'klikt', dan geef ik het op.
                        Ik heb 'm nou een keer of drie gezien, maar 't blijft een rommeltje, haha!
                        En dat wordt natuurlijk erger als je er meerdere tegelijk schiet, want het tempo ligt nooit gelijk.
                        Zelf vind ik het wel een mooi ding; de boeketten zijn groot, de bursts voldoende, en natuurlijk de spinning tails!
                        Maar als je niet zo van "alles door mekaar heen" bent zou ík deze niet nemen.
                        Hoewel ik zelf natuurlijk wel weer bezweken ben. Er zitten spinning tails in...

                        Comment


                          #72
                          Ik hou wel, van af en toe een t*ringbende in de lucht!

                          Comment


                            #73
                            vuurwerkbieb

                            Comment


                              #74
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                #75
                                :-) Mooie cake. Nu 4 of 5 keer gezien en blijft maar overtuigen.
                                Lekkere warboel van effecten, maar klopt gewoon helemaal!

                                Comment

                                Working...
                                X