Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    klopt!datzelfde heb ik ook vernomen
    Laatst aangepast door jawe; 8 January 2012, 17:31.
    Ik zeg BOEM .....!

    Comment


      #32
      Ik heb vandaag wederom een stuk rol getest (filmpje volgt later, ben nu te druk om de filmpjes te bewerken) en deze ging nog veel lekkerder.
      De Mega Celebration XXL is namelijk na 1 meter compleet dubbel gelaagd. Het is dus geen hele lange rol, maar wel goed geweld. Het verschil tussen de kleine en grote knallers is ook erg goed hoorbaar!

      Zie hierbij 2 foto's, op de ene zie je 1 knaller van de rol uitgerold... flash? (Tenzij iemand een nieuw soort zilverkleurig buskruit kent), op de andere foto ligt deze naast een andere kleine buskruit knaller van een willekeurige Nederlandse mat.



      Comment


        #33
        rol xxl

        Oorspronkelijk geplaatst door nemmie Bekijk bericht
        klopt!datzelfde heb ik ook vernomen
        nou wij verkopen zelf deze rollen en heb vannavond zelf een afgerold en aangestoken nou deze is echt goed iedereen zei of dit wel een legale was
        en ze vliegen de deur uit bij ons.
        het zelfde geldt voor de kleinere nieuwe matten die gaan echt hard.
        nee, dit is echt goed spul.
        nou iedergeval voor iedereen alvast een goede jaarwisseling alvast.

        Comment


          #34
          Buurman heeft hem vanavond afgestoken.

          Moet zeggen dat ie een leuke snipper factor heeft

          gr
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
            flash? (Tenzij iemand een nieuw soort zilverkleurig buskruit kent)
            ik ken der misschien 1tje

            titanium flash
            geleerd van een folder

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Buurman heeft hem vanavond afgestoken.

              Moet zeggen dat ie een leuke snipper factor heeft

              gr
              Hij heeft een ERG goede snipperfactor.
              Zelfs als je een stukje van 1 meter afsteekt, dan heb je al een mooi rood tapijtje.


              Edit: De embed video werkt niet, maar op de link zelf wel: http://vimeo.com/34387306

              Morgenochtend om 10:00 uur maar eens een volledige rol er doorheen jagen...
              Laatst aangepast door fireworkaddict; 2 January 2012, 14:44.

              Comment


                #37
                nou lekkere snipper factor..
                Mischien is er in china een foutje gemaakt met deze rol.
                Ik vermoed dat er perongelijk flash rollen zijn verwisseld met buskruit rollen.
                Al met al wat een tegekke NEDERLAANDSE ROL!
                Ik ga um vanmiddag nog meteen halen!!!

                Comment


                  #38
                  Er zitten er trouwens 4 in een karton. Dat is iets steviger met vervoeren ;)
                  Heren, vandaag zal ik niet meer online zijn; veel plezier vandaag en houd die vingers -en ogen- heel!

                  Comment


                    #39
                    Ik ga nu iets zeggen waardoor iedereen mij voor gek zal verklaren maar...
                    Zojuist afgestoken en!!!
                    Deze doen niet onder tegen een flash rol
                    Wat een herrie....Beste rol van NL

                    GR
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #40
                      deze is echt niet normaal hard man, ik zal morgen de film hier erop gooien, maar wat een klappen en is idd gewoon net zo hard als een chinese mat.
                      volgend jaar een doos met 4 erin als het nog steeds hetzelfde is.
                      Ik zeg BOEM .....!

                      Comment


                        #41
                        Ik had er 3 van deze maten zijn gewoon top maten dikke aanrader komen volgende jaar zekers weer op me lijstje

                        Comment


                          #42
                          hier dan mijn filmpje,in realife waren de knallen nog veel harder.kort!maar heftig!!!

                          Ik zeg BOEM .....!

                          Comment


                            #43
                            Ofterwijl, volgend jaar eindelijk weer rollen in mijn straat..?


                            Ben wel erg blij dit jaar, alles lijkt zoveel beter dan vorig jaar. Dit jaar was het echt 100% legaal hierzo ( met natuurlijk stokende mensen in de buurt die wel wat illegaals hadden, maar ik en Firecrack-R alleen legaal ) en alles lijkt gewoon echt beter. Ik heb een top oud en nieuw gehad zonder nitraten enzo. En danlees je nu goede reactie's over deze rol, daar word ik gewoon blij van! Stimuleerd je gewoon om enkel legaal vuurwerk te halen.

                            Comment


                              #44
                              Rol toch ook maar meegenomen, maar dit is het punt dat de illegale rol verleden tijd is. Deze was uitstekend! Snippers, snippers en snippers. En een harde knal. Super! En nu een echte honderdduizend hiervan maken naast deze kleine XXL, dus M modelletje.
                              Vier veilig, vier legaal!

                              Comment


                                #45
                                Eeeuhm balen dat ik dit topic nu pas zie anders had ik er zeker ook gehaald. Nu maar hopen dat ze niet net als die grondbloemen met knal uit de handel gehaald worden want dat word weer inslaan dan. Moet toch een foutje zijn niet?
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X