Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    klopt deze rol knalt goed ik werk zelf bij geldersevuurwerkhal in dieren en heb zelf al een afmogen steken is wel een om mee thuis te komen het mooiste is om er dan twee achter elkaar te leggen.

    Comment


      #17
      Oke deze knalt inderdaad best goed als ik het filmpje mag geloven! Ik was laatst bij de dealer bij mij in de buurt die weco verkoopt, en hij zei dat deze rol veel harder ging dan alle andere nederlandse rollen. jaja, verkooppraatjes dacht ik. Maar vind hem toch behoorlijk lekker gaan.

      Even een vraagje, in de folder heeft deze rol een iets andere naam, namelijk de Corsaire chaingun xxl celebration. Is dit nou dezelfde rol met een ander label? Op de site van weco krijg ik wel hetzelfde filmpje als hierboven bij deze rol.

      Comment


        #18
        De prijs is trouwens ook hetzelfde als van de rol die hier word bedoeld.

        Comment


          #19
          Bij de importeur GBV/WECO zijn verschillende plaatjes in omloop. Van WECO staat er een piraat op en het ie Corsaire Chaingun huppeldepup, bij GBV (proline) Mega Celebration. volgens mij dezelfde rollen.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door maikel89 Bekijk bericht
            Voor Nederlandse begrippen vond ik dit een zeer goede rol. Jammer dat je idd niets hoort van de hart aan het eind.

            Hierbij het filmpje van de demo in Almere.

            movie
            Wow die gaat echt hard zeg, lijkt echt op een rol uit bels. Mochten dit 100% zeker de rollen zijn die aan de consument verkocht worden wil ik er zeker 1 proberen.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              #21
              Ik heb 2 van deze rollen besteld en ben heel benieuwd wat er uit komt. Zal er ook een filmpje van maken de 31e. Ik hoor wel af en toe geruchten bij een paar dealers hier over zilverkruit in knalproducten maar ik vind dat nogal vaag. Weten jullie hier iets van? Ik kan er geen topic over vinden.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door maikel89 Bekijk bericht
                Voor Nederlandse begrippen vond ik dit een zeer goede rol. Jammer dat je idd niets hoort van de hart aan het eind.

                Hierbij het filmpje van de demo in Almere.

                movie
                zohee hij is zo weg maar wat een knallen manwel hoop geld voor deze korte tijd maar als die zo int echt knalt neem ik er denk wel 1.

                maikel was die echt goed hard in het echt?
                Ik zeg BOEM .....!

                Comment


                  #23
                  Hmmm.. zeer mooie flitsen en zeker ook hard genoeg, maar te snel.

                  Comment


                    #24
                    Wat is te snel? Als ie hierdoor gewoon heerlijk knalt dan zie je mij niet klagen. Ik denk dat ik hier wel een rol van neem.

                    Comment


                      #25
                      Jongens, wat een supermat hebben we hier.
                      Ik was nogal huiverig over deze mat. Ik drufde geen hoge verwachtingen te hebben n.a.v. de filmpjes uit China en van 1 demo.

                      Daarom heb ik vandaag een klein stukje van 1 van mijn rollen afgeknipt en voor jullie getest.
                      Zie hier het resultaat, wel even in HD kijken. Hopelijk komt het geluid een beetje over (telefoonkwaliteit).

                      (Helaas werkt Vimeo embed-code niet op dit forum??)
                      De link: http://vimeo.com/34339148

                      Rechter muisknop -> opslaan als

                      Comment


                        #26


                        zo embed meneer
                        waarom niet de hele mat laten zien

                        Comment


                          #27
                          Omdat ik niet gelijk mijn hele mat wilde opofferen ;)
                          Heb er vandaag nog wel 2 bijgehaald voor 'n mooie prijs!
                          Maar ook voor €40,- is dit echt een goede NL mat. Felle maar wel harde knallen, en goede flitsen. Tempo lijkt in mijn filmpje laag, maar dat is alleen het enkele begindeel van de rol.

                          Maar ik heb een Vimeo account waarmee embedden niet lekker ging. Kan ook komen doordat ik vanaf m'n Macbook en later vanaf m'n telefoon. In het "voorbeeldbericht" kreeg ik in ieder geval geen embedded video te zien, zal er morgenavond even naar kijken.

                          Comment


                            #28
                            die nummers van de link plaats je tussen [ vv ][/ vv ]
                            zonder spaties

                            Comment


                              #29


                              NEM is 328 gram
                              Ik zeg BOEM .....!

                              Comment


                                #30
                                En is dat wel toegestaan dan in NL?
                                Laatst aangepast door jawe; 8 January 2012, 17:31.

                                Comment

                                Working...
                                X