Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kan iemand mij hier het verschil van uitleggen???

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:3
Grootte:72,5 KB
ID:	1544538
    Legalize pyro!

    Comment


      Heerlijke rol was het weer de zelfde als vorige jaar lekker snel goede knallen

      Comment


        Lekkere rol, m'n buskruit versie knalt gewoon top,veel snippers! Zeker niet ontevreden met m'n 3 stuks, nog 2 te gaan, heb er zin
        [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

        Comment


          Na 3 stuks 2 van die grote zwarte vuilniszakken kunnen vullen met de snippers, volgend jaar weer hoor!
          [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

          Comment


            Prima rol was dit voor n buskruitrol .. Loopt erg snel door waardoor de knallen beter lijken..
            Deed t super dus ik weet welke rol ik volgend jaar weer neem

            Comment


              Ik had de flash rol van vorig jaar wat een geweld heerlijk!

              Comment


                Ik had net als vorig jaar blijkbaar weer geluk beide matten waren weer helemaal top

                Eerste (met closup 2e camera)


                En de tweede


                groet

                Campie

                p.s. heeft iemand een (straat)filmpje gemaakt van de 2012 versie? ben dan wel erg benieuwd naar de verschillen.
                http://www.campievuurwerk.nl

                Comment


                  Geweldige rol. Hier 2 achterelkaar van afgelopen jaarwisseling. (2011 versie)
                  2 x GBV/WECO Mega Celebration XXL rol (legaal)legale rol.. jaarwisseling 2012/2013

                  Comment


                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1077 kopie.jpg
Vertoningen:1
Grootte:89,9 KB
ID:	1545352

                    De rol is ook weer veranderd hopen dat de rest wel zelfde blijf zoals die vorige jaar..

                    Comment


                      Wat is eraan veranderd dan de afmetingen, gewicht of alleen het label?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
                        Wat is eraan veranderd dan de afmetingen, gewicht of alleen het label?
                        Vraag me dit ook af.
                        https://www.youtube.com/vuurmetwerk

                        Comment


                          Hij bevat sowieso al een tijdje geen flash meer!
                          Maar t.o.v. vorig jaar lijkt de mat langer qua lengte.

                          De flash rol uit 2011 of 2012? was zeer compact. Geen geweldig lange mat (zowel qua fysieke lengte als qua tijdsduur). Zijn er films van het 2014 exemplaar?

                          Comment


                            Ik had hem in 2014 maar alleen geen film van. Maar hij duurde zeker geen 2/3 min...

                            Comment


                              Ik heb deze rollen elke jaar er weer bij het blijven prima rollen voor die prijs.
                              Ook dit jaar komen ze er weer in ook wil ik die nieuwe rol wel proberen van GBV

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X