Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Celebration Cracker 100.000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Black Celebration Cracker 100.000

    Artikelnummer: 2067
    Artikelnaam: Black celebration cracker 100.000
    Bruto Gewicht: 10000 gram
    Netto Kruitgewicht: 722 gram
    Aantal Schoten: 100.000
    Effectomschrijving: 100.000 schots ratelband maximaal toelaatbaar, met mega harde eindknal en nieuwe chemische samenstelling.
    Tijdsduur: 220 sec.
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 76,99



    Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:15.

    #2
    Hier is hij gefilmd afgelopen O/N

    Ik vond het zeer goed knallen voor een nederlandse rol.
    Jammer is wel dat hij erg traag is, maar daarin tegen lekker lang genieten.

    Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:16.

    Comment


      #3
      Ik zeg BOEM .....!

      Comment


        #4
        Hier zat er bijna geen tempo in alleen op het eind. Snipperen doet deze rol ook amper, knallers blijven gewoon heel liggen ipv versnipperd. Helaas voortaan een no go voor mij.

        Comment


          #5
          Ik vond dit een leuke mat, knalde met een goed tempo en ook niet echt een plop mat zoals je wel eens hoort. AL met al een aanrader dus onder de 40 euro dat wel natuurlijk.
          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #6
            Heb deze rol in veelvoud gehoord tijdens chinees nieuwjaar in Den Haag.
            Het is geen verkeerde rol voor Nederlandse maatstaven.
            Maar dit geldt dan voor alle buskruit rollen vindt ze gewoon niet goed voor de consument.
            Met flash dan versnipperen ze en bij zulke rollen van buskruit krijg je gwoon een stuk klei met papier naar je hoofd.
            Het zou heel wat schelen ivm ongelukken hiermee als ze eens rollen met flash gaan toelaten.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend
              Volgens mij had ik dit jaar een versie waarmee serieus wat mis was. Want als ik de filmpjes zo bekijk is het totaal anders dan wat ik heb ervaren. Het was aansteken en in 1 seconde was het voorbij. Leek wel alsof we hem opgerold hadden afgestoken, maar we hadden hem uitgerold. Het was echt een complete teleurstelling voor 35 euro. Filmpje gemaakt, als ik kan zal ik hem delen.
              Dit jaar deze rol gekocht voor 3 tientjes. Mijn ervaring is vergelijkbaar met bovenstaande. De eerste meter ging nog netjes, daarna in 1 seconde naar het einde.

              Ook qua knallen en snippers stelde het niet veel voor, de meeste knallers kon ik nadien heel weer opvegen.

              Waardeloos ding, wat mij betreft en dus een teleurstelling.

              Comment


                #8
                Ik vond dit echt een toprol!
                Elk jaar heb ik een Nederlandse rol.. en dit is de beste tot nog toe. Prima snelheid en juiste klappen. Prima ding!

                Comment


                  #9
                  Door de nieuwe filmpjes ben ik zeer verleid om een Cafferata rol te nemen.
                  Zie hier het filmpje van Cafferata zelf.



                  Tis een china filmpje ik hoor ze op het einde

                  Comment


                    #10
                    Goed dat Cafferata de moeite neemt om ook rollen te filmen, iets dat, naar mijn inziens, geen (enkele) importeur doet.

                    Comment


                      #11
                      100.000 klapper - Black Thunder (Cafferata)


                      In HD kijken geeft het beste beeld!

                      Best een toffe mat!
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #12
                        ik heb hem 1 jaar gehad, ik vond hem tegenvallen. moest hem 3 keer aansteken, alles vloog overal heen.

                        Comment


                          #13
                          Vond hem ook tegenvallen, veel weigeraars en plofjes

                          Comment


                            #14
                            Had er ook 1 en moet zeggen dat ik hem zeer goed vond voor Nederlandse begrippen.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #15
                              Blijft de beste NL mat die ik heb gehad. Nu voor het 2e jaar en vond hem echt goed hoor alleen niet echt een eindknal helaas maarja dat is niet anders. Aanrader!
                              Laatst aangepast door glopje; 3 December 2017, 18:12.

                              Comment

                              Working...
                              X