Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Crystal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb er twee afgestoken, allebei gingen ze te snel, maar bij 1 cake was het als een single row, BAM, cake leeg, alles door elkaar en weg 50 euri... Niemand geloofde dat dit het was, zou niet mogen nee.

    Had toch meer van deze cake verwacht in de straat, erg hoge verwachting, maar is helaas niet waargemaakt, dat chry crackling kwam nu niet goed uit door de andere effecten die er doorheen zaten.

    Comment


      #17
      Bij mij ging hij goed, en dan is het een waar spektakel. Niet echt te snel dan m.i. gewoon goed vlot. Die 2 rijen tegelijk aan het eind is geweldig en je denkt dat het de finale is maar dan nog een luchtvullend crackling einde. Topcake.

      Comment


        #18
        Nog eens bekeken, film komt later dit jaar pas, maar hij schiet in 1,5 seconde leeg en na 5 seconden is het effect weg, duur potje dan en niet eens extra vet...
        De tweede ging wel een stuk langzamer, maar voor het mooie toch echt te snel.

        Zie ook dat het gewoon zeker niet de enorme crackling wolk is waarvoor ik hem zo gaaf vond en wilde, productiejaar 2013.

        Comment


          #19
          Kost nu 54,99

          2014 filmpje van Cafferata
          Laatst aangepast door aasamember; 28 November 2014, 06:42.

          Comment


            #20
            Gisteren gezien op de demo van Quartel. Ik vond het best een interessante waaier! Hier per 2 geschoten!

            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #21
              Nou, hij ging weer in 2 seconden dit jaar.

              Comment


                #22
                Ik ken het Timothy, wat een bedrog deze bak zeg!!!

                Vorig jaar:



                Maar dit jaar in de herkansing, helaas nog een tandje sneller!!

                Comment


                  #23
                  Gisteren weer gezien! Dit blijft een prachtige waaier evenals de Red Crystal!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #24
                    Nieuwe all at once cake!
                    Ze hebben het expres niet vermeld zodat de keuringsdienst geen argwaan krijgt en ie gewoon door de keuring komt ^^
                    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                    Comment


                      #25
                      En ook de laatste cake die ik ervan had, jawel all at once... Ik hoef ze niet meer, kansloos dat ie zo snel gaat, hele batch.

                      Comment


                        #26
                        WOW dat gaat wel heel erg snel zeg... ziet er wel gaaf uit maar wel zonder als zo snel voorbij is zekers voor 50 euro..

                        Comment


                          #27
                          Die All-at-once versie is zo beroerd nog niet Maar ik snap dat als je hem koopt, je er andere verwachtingen van hebt en zeker niet dit verwacht!

                          Comment


                            #28
                            Film toegevoegd:

                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment

                            Working...
                            X