Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 42

Discussie: Dream Catcher

  1. #16
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    372 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Beoordeel je dit via het filmpje of heb je de cake in reallife gezien?
    Filmpje, heb hem zelf nog niet in reallife gezien. Denk wel dat dit filmpje van smilli een representatief beeld geeft als ik ook naar zijn andere filmpjes kijk.

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomaz Bekijk bericht
    Beetje eentonig en klein qua effecten. Wel goede burst knal.
    Wel apart, als je de meningen in het publiek hoort op het filmpje is het toch weldegelijk een mooie cake die niet al te hoog knalt en in de straat dus gewoon grote effecten zal hebben.

  3. #18
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Ik heb hem live mogen bewonderen en de effecten kwamen op mij over zoals zo'n beetje elke Bonfireworks cake, gewoon goed dus. Hij heeft inderdaad een rustig tempo, maar hij is zeker niet verkeerd.

  4. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    @Fire-Freak en smilli: jullie hebben deze cake allebei live gezien. Als je wat je live hebt gezien nu vergelijkt met het filmpje in de startpost, komt dat dan met de werkelijkheid overeen? Als ik namelijk naar het filmpje van smilli kijk dan zie ik toch wat anders namelijk. Graag jullie reactie. En mocht iemand anders deze live hebben gezien geef dan a.u.b. ook eens jouw reactie op deze vraag. Tnx!
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #20
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    @Fire-Freak en smilli: jullie hebben deze cake allebei live gezien. Als je wat je live hebt gezien nu vergelijkt met het filmpje in de startpost, komt dat dan met de werkelijkheid overeen? Als ik namelijk naar het filmpje van smilli kijk dan zie ik toch wat anders namelijk. Graag jullie reactie. En mocht iemand anders deze live hebben gezien geef dan a.u.b. ook eens jouw reactie op deze vraag. Tnx!
    Vergeet niet dat het filmpje uit de startpost een chinafilmpje is.Vind de productie versie toch behoorlijk in de buurt komen van de chinafilm.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  6. #21
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Het is algemeen bekend dat de China filmpjes mooier zijn, maar ook ik vind hem behoorlijk dicht in de buurt komen. Zie ook mijn reactie op de vorige pagina.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
    Deze staat op de lijst. Net gezien op de demo in Lopik van 123vuurwerk en ik vond hem goed. Flinke palms die vooraf worden gegaan door een goede burst. De palms worden ondersteund door goede witte blinkers. De groene blinkers moest ik wel goed zoeken, het zijn in ieder geval wel groene sterren. Voor de prijs kan je deze niet laten staan.

  7. #22
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Natuurlijk weet ik dat kwintos, daarom ben ik benieuwd naar de live ervaring en wil dus niet afgaan op filmpjes uit China en/of NL. Ik ben, balenbalenbalen, zakelijk zo druk dat ik er bijna niet aan toekom om zelf alle demo's te bezoeken. De woorden van Fire-Freak zijn mij veel meer waard dan het filmpje van de demo omdat ik op basis van het filmpje deze cake niet zou bestellen. Ik vind hem er daar namelijk niet zo goed uitkomen. Nu denk ik daar toch anders over. Bedankt voor de reacties!
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #23
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Ik vond deze cake gewoon goed overkomen live, kwa burst ongeveer gelijk aan de andere bon cakes alleen een wat rustig tempo. Misschien niet gelijk aan het china filmpje maar het doet er niet veel voor onder.
    Raaddebom.nl

  9. #24
    VWC-Lid danielmi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2010
    Berichten
    210
    Thanks
    5
    15 waarderingen in 9 posts


    Bron: Isandra
    Leef met de dag!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Ik denk dat ik hier geen miskoop aangedaan heb. Ik vind het filmpje van Smilli toch redelijk dichtbij het china filmpje komen en als je dan de reacties hoort uit het publiek dan wordt dit echt een topper. De burstknal is dik in orde en de boeketten zijn volgens mij ook flink groot als ik dat zo zie. Er zit dan misschien wat minder tempo in, maar dat vind ik op zijn tijd fijn om er net even wat langer van te genieten en zo ieder boeket goed te kunnen bekijken.

  11. #26
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Helaas was deze bij Pyrovoordeel niet binnen gekomen, toch wel jammer. Heb daarvoor in de plaats de Cross Fire van Bon en de Fire Emblem van Royal, ook geen slechte keuze.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    135
    Thanks
    30
    15 waarderingen in 10 posts
    Deze ook maar even gehaald en staat bij mij op de schietlijst gepland na de Night Booster (een gokje dus laat het mij weten als dit beter kan).

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Dit vond ik toch wel weer een topper hoor. Grote palms in groene sterren, lekker langzaam zonder vervelend te worden en een ontzettend harde burst. Voor 22e toch wel een erg gave bak!

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Precies zoals Dsey zegt een erg mooie cake voor dit geld. De burst deed het hem bij mij. Ook erg mooie kleuren en lekker grote boeketten. Bij mij schoot hij wel lekker vlot door. Aan het einde van het jaar zeker weer!

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2006
    Berichten
    89
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    erg jammer dat hij bij pyrovoordeel niet geleverd kon worden , terwijl ik hem in de voorbestelling besteld had, had er wel goede verwachtingen van, die zoals hier te lezen zijn uitgekomen, volgend jaar dan maar eens proberen ;)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •