Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serious Request

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Morgen ff langsgaan waar staat ie precies in Leiden?

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
      Morgen ff langsgaan waar staat ie precies in Leiden?
      Geloof het beestenmarkt. Een plein in een driehoek bij het water als ik me net vergis. Misschien leden die dit kunnen bevestigen die in de buurt wonen.
      Laatst aangepast door densta; 19 December 2011, 08:34.

      Comment


        #63
        Ik ga vrijdag even langs. En ja het is op de Beestenmarkt, deels op het water ja.
        Knal goed, knal verantwoord!

        Comment


          #64
          En toch mis ik Giel...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #65
            Het scheelt inderdaad wel dat Giel er niet is, hoewel ik Gerard Ekdom net zo geweldig vind. Timur doet het ook leuk!

            Comment


              #66
              Ik zag net de text : beste wensen aan de crew van vuurwerkcrew voorbij komen... had mijn meisje gestuurd
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #67
                Klopt! Was mijn smsje... Was alleen te laat om een printscreen te maken! Was trouwens aan alle leden van Vuurwerkcrew.

                Comment


                  #68
                  We zijn begonnen mensen! Gerard Ekdom moest toch tot 6 uur vannochtend? Paar uur geslapen maar en nu is hij er alweer vanaf 10.00

                  Comment


                    #69
                    Wat ik had gezien is dat Gerard, Coen zijn dienst overnam om 2 uur vannacht. Geen flauw idee tot hoelaat die moet maar misschien heeft ie wel aan 1 stuk doorgehaald.

                    Comment


                      #70
                      Hehe ja Gerard is volgens mij nu al ziek aan het worden.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Ik zag net de text : beste wensen aan de crew van vuurwerkcrew voorbij komen... had mijn meisje gestuurd
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Klopt! Was mijn smsje... Was alleen te laat om een printscreen te maken! Was trouwens aan alle leden van Vuurwerkcrew.
                        Huh, mis ik nu iets? Torrr: "...had mijn meisje gestuurd..." Ruben: "...Klopt! Was mijn smsje..."
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #72
                          kijk om 14.00 uur live mee naar de opsluiting in het cafetaria via www.hethuus.nl 3FM #SR11
                          Groeten

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Huh, mis ik nu iets? Torrr: "...had mijn meisje gestuurd..." Ruben: "...Klopt! Was mijn smsje..."
                            Ik weet niet of je iets mist, maar om even te benadrukken : mijn meisje had een sms je gestuurd naar serieus request en die zag ik voorbij komen. Maar misschien heeft Ruben zijn meisje hetzelfde gedaan en kwam die ook voorbij. Dus twee zielen één gedachte
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #74
                              Haha Ruben heeft geen meisje (zover hij weet). Maar ik had ook een sms gestuurd vanmorgen vroeg: Geweldige actie mannen! Ga zo door! Groeten aan alle leden van Vuurwerkcrew!

                              Wel tof haha, alle 2.

                              Comment


                                #75
                                Ik ben gerust gesteld! Was anders een bijzonder O&N voor jullie geworden want je kunt het ook zo lezen: ...Ruben bevestigd hierboven het meisje van Torrr te zijn...
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X