Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 101

Discussie: Serious Request

  1. #31
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Er bestaat al een Serious Request editie 2011 Topic waarin ik voorzichtig ook al navroeg of we nog wat gingen doen, zie http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...hlight=request

    Oftewel: top actie, ik doe mee!

    PS: lijkt me goed de topics te combineren!
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #32
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Inderdaad het is beter om dit in het bestaande topic te bespreken. Ik heb gevraagd om dit topic, omdat het mij inderdaad ook wel leuk leek om hier iets meer mee te doen, en zo het onder de aandacht te krijgen... Anders heeft het ook geen zin gehad om een topic in dat gedeelte te openen. Laten we alles centraal houden zodat we ook met z'n allen weten waar de donatie heen mag, en hoe en wat. Lijkt mij zeer zeker een goed idee! Hoewel je er niet te veel van moet verwachten. Pas als er hele grote bedragen binnen komen doen ze er echt wat mee... Alle andere bedragen worden zo aangenomen en word wel voor bedankt, maar als je echt een verhaal wilt vertellen moet je toch wel met een leuk bedrag komen om eruit te springen.

  3. #33
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Wat helpt is als je meteen op de eerste dag de donatie komt overhandigen. Dan is er nog beperkt aanbod en nemen ze vaker wel wat meer tijd voor je en als je gelukt hebt kom je dan in de tv-uitzending. De laatste dag is bijv. compleet gekkenhuis en vliegen de waardecheques van soms wel tienduizenden en honderduizenden euro's je om de oren...
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #34
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Er zijn hier een aantal mensen die wel graag een actie willen starten met VWC voor Serious Request dit jaar. Lijkt me handig dat we het hier oppakken, en dat de mensen die bereid zijn om iets te doneren (al is het maar een euro) het hier laten weten, zodat we kunnen kijken of we met VWC iets kunnen betekenen. Hoe en wat we dat moeten invullen kunnen we met z'n allen wel bedenken denk ik... Lijkt me leuk dat er zoveel mogelijk ideetjes van iedereen hier binnen komen zodat we met z'n allen kunnen beslissen wat leuk is voor Serious Request, zodat het echt een gift van iedereen is hier...

  5. #35
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik heb beide topics even samengevoegd iig!

  6. #36
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Eigenlijk heeft me dit nooit echt aangetrokken, maar het is wel onderdeel van de beleving. Al heb ik er zelf persoonlijk vrij weinig mee.
    Mvg, Landinho

  7. #37
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Leuk idee, maar ik vind het een beetje hypocriet om "alleen" aan serious request te doneren, want dat staat in de spotlights. Mensen die doneren doen het vaak, vanuit mijn standpunt, om op te kunnen scheppen: ,,Ja ik heb wel €100,- gedoneerd! De ander dan: Maar ik heb maar liefst €150,- gedoneerd!" Allemaal om op te scheppen. Ik vind het idee leuk, zeer goed, maar alles eromheen zo belachelijk.
    "I came in like a crackling ball."

  8. #38
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Ik heb even contact gehad met de crew over een eventuele samenwerking wat dit betreft. Maar het schijnt zeer veel werk te zijn. En daar kan ik zelf er slecht tegen. Ik zou het graag willen regelen, maar ik zie er vanaf. Ik hoop dat iemand anders wat met dit idee kan/wil doen.
    Groeten

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Elk jaar hebben we dit topic eigenlijk wel, maar er komt nooit iets van. Ik ben wel een voorstander om als freaks gezamenlijk een bedrag te doneren. Leuk sfeerplaatje aanvragen op de radio Ondanks dat ik toch lichtelijk een hekel heb aan het hele serious request gebeuren.

  10. #40
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Doneren hoeft niet he. Het mag. Tuurlijk is het een commercieel gebeuren, maar dat weet je voor dat je er aan begint. Ik vind het wel leuk. Het is voor een goeddoel. Ik doe nooit aan goeiedoelen omdat ik daar toch eigenlijk niet ingeloof :P Geld komt vaak verkeerd terrecht, maar dit geld gaat naar het rode kruis die er wel iets mee kan.

  11. #41
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    hoe wil je zo iets aanpakken dan
    iedereen 5euro ofzo?
    + effe laten zien wie we zijn
    don't worry im fireworks crazy!!!

  12. #42
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Maandag word trouwens bekend wie er in het huis gaan zitten. Het is iig al zeker dat Giel niet gaat dit jaar...

  13. #43
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
    Het is iig al zeker dat Giel niet gaat dit jaar...
    Ja en dat vind ik zwaar minder.
    Ik hoop echt niet dat het Sander Lantinga of Michiel Veentra gaat worden.

    Moet wel zeggen, dat ik een beetje klaar ben met het Serious Request verhaal.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  14. #44
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Ja ik vind het ook wel jammer dat Giel er niet in zal zitten. Toch wel een van de betere DJ's van Nederland zelfs.

    Sander Lantinga kan ik je blij maken, die gaat namelijk nooit in het huis. Hij heeft het 1x geprobeerd, maar dat was direct de laatste keer.

    Het Serious Request verhaal blijft mooi vindt ik eigenlijk, hoewel ik zelf ook niet zo van de goede doelen ben. Ben vrij liberaal/rechts en schop nog al graag tegen dingetjes aan... Daar horen zulke dingen ook niet echt bij. Maar ik vind dit een beetje een uitzondering op de regel. Maar ben het wel met de meesten eens die zeggen dat het eigenlijk een beetje is van kijk mij eens gul zijn bla bla. Dat klopt 100%.

  15. #45
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    serious request 2010

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •