Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naughty Screamers [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Naughty Screamers [Uitloop]

    Artikelnummer: 609
    Artikelnaam: Naughty Screamers
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Ondeugende minipijl met fluit- en twinkeleffect.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 1,79


    #2


    Leuk voor de afwisseling, meer niet

    Comment


      #3
      Hmm, dit is toch echt niet best zeg. Het lont duurt zeker 4x zo lang dan de fluit, je koopt het vuurwerk toch voor het fluiteffect lijkt mij.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Hmm, dit is toch echt niet best zeg. Het lont duurt zeker 4x zo lang dan de fluit, je koopt het vuurwerk toch voor het fluiteffect lijkt mij.
        Haha, zeker mee eens. Wat leuk is aan deze dingen, maar misschien niet zo goed te horen is op de video is, is dat het een redelijke gil is en geen 'piepje'. Maargoed, ik koop ze niet meer in ieder geval. Flutdingen.

        Comment


          #5
          Mooi verzamel item onderhand

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20200202_125054.jpg
Vertoningen:2
Grootte:129,3 KB
ID:	1578912

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20200202_125040.jpg
Vertoningen:2
Grootte:167,0 KB
ID:	1578913
          Attached Files
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
            Mooi verzamel item onderhand

            [ATTACH=CONFIG]53375[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]53376[/ATTACH]
            Want ? Als ik bovenstaande lees is het troep.... Als jij er blij mee bent prima dat terzijde, maar om er dan de loftrompet over te moeten blazen ?
            Als het toen troep was, dan nu nog , maar alleen dan wel troep van bijna 10 jaar oud.

            Ik heb ook een hoop troep op mijn zolder, dat ligt er vanwege mijn vrouw ook al 10 jaar of langer.

            Het is alleen geen vuurwerk, wel troep en kwalitatief is het nog grotere rommel dan toen ze dacht toen ze het kocht. Evolutie der tijd zeg maar
            I love Mines

            Comment


              #7
              Waren inderdaad overprijsde babypijl met fluit, maar het geeft voor mij wel een nostalgisch gevoel! Alleen al de verpakking doet me denken aan m'n stokende jeugdjaren. De omschrijving was toen ook al zo: '..met twinkeleffect'.

              Comment


                #8


                Deze pijltjes vielen volgens mij niet onder het babypijlverbod, dus deze waren na 2014 ook nog te koop. Een winkel bij mij in de buurt had restvoorraden Lesli liggen, waaronder deze pijltjes. Hier had ik dan ook nog wat zakjes van meegenomen ergens in 2017 of 2018. Afgelopen oud en nieuw de laatste pijltjes van opgestookt. Hebben echt wel een prima fluit.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment

                Working...
                X