Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Greeny [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Greeny [Ass.]



    Artikelnummer: 5213
    Artikelnaam: Greeny [ ass. ]
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 3 x 16
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Wat een geinig uiterlijk zeg. Ben benieuwd naar de inhoud, 3x groen?

    Comment


      #3
      Die prints vind ikzelf enorm vet & grappig
      Doet wel iets zon Draak erop, heeft wel een bepaalde link met Breeschoten ( ivm Draakboxen en Prof. Style waar altijd draakje op staat )

      Ben benieuwd naar de prijs bij mij dealer,
      anders ga ik deze zeker uit proberen
      Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

      Comment


        #4
        Adviesverkoopprijs is 20 euro per pakket.
        De cakes los worden voor 7.50 aangeraden, wat dus een kleine korting geeft.

        Comment


          #5
          Ala heavy 3 dus?


          Leuk dat breeschoten dan ook met goede budget cake's komt. Heavy was al een goede toevoeging aan het nederlandse assortiment. Met dit erbij is de keuze weer wat groter.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
            Die prints vind ikzelf enorm vet & grappig
            Doet wel iets zon Draak erop, heeft wel een bepaalde link met Breeschoten ( ivm Draakboxen en Prof. Style waar altijd draakje op staat )

            Ben benieuwd naar de prijs bij mij dealer,
            anders ga ik deze zeker uit proberen
            Ja omdat de prints op jou lijken, jij bent ook zo'n draak! ha-ha!
            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

            Comment


              #7
              Daar zijn ze, de befaamde Greeny's Hehe, Breeschoten heeft er al over verteld. Het lijken mij erg leuke potjes. 20 euro is een prima prijs denk ik voor die 3. Nu alleen nog de beelden !

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                Daar zijn ze, de befaamde Greeny's Hehe, Breeschoten heeft er al over verteld. Het lijken mij erg leuke potjes. 20 euro is een prima prijs denk ik voor die 3. Nu alleen nog de beelden !
                Beelden komen morgen en anders uiterlijk zaterdag online te staan.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Mooi pakket voor de leden van Groen Links.

                  Comment


                    #10
                    echt leuke potjes zeker voor hun prijs ik heb ze gezien op de demo

                    Comment


                      #11
                      Ik heb de films ook geplaatst in de topics van de afzonderlijke cakes, maar hier zijn ze!

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Let wel; per film zie je twee stuks die tegelijk af worden gestoken. Ook stond er met de demo erg veel wind, waardoor de effecten snel vervlogen.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #12
                        Kan niet echt uit de beelden halen of het werkelijk iets is..
                        Kan jij ons misschien vertellen of het grote boeketten waren etc..
                        Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                        Comment


                          #13
                          Redelijke cake geen harde burst en effect blijft niet lang staan maarja wat wil je anders voor 7,50!
                          Leef met de dag!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door danielmi Bekijk bericht
                            Redelijke cake geen harde burst en effect blijft niet lang staan maarja wat wil je anders voor 7,50!
                            Een ander budget cake/pakket halen?

                            Comment


                              #15
                              Voor 20 euro per pakket is dit zeker niet verkeerd hoor Een soort Messier-idee. Boeketten zijn niet zo groot, maar wel divers in kleur en uitwerking. Het is nou eenmaal een klein kaliber, waardoor er niet meer bijzonders in past. Het houdt wel op bij crackling, een kleine palmpje en een peony. Maar ik vind ze het geld wel waard Vraagt om doorlonten!
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment

                              Working...
                              X