Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 102

Discussie: Knock Out Ultrapack

  1. #61
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    samen met de eindbaas en een thunderbrick als impuls aankoopje mee genomen, NOOIT meer. 10 stuks uitgepakt, 3 losse lonten in handen. Als de lontjes niet aan het buisje vastgetapet zaten was het overgrote deel ervan ongetwijfeld al bij het transport gesneuveld.... diverse zijn overigens scheef, danwel het voetje of de bodem deugt niet

    Bende

    Niet kopen!

  2. #62
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    samen met de eindbaas en een thunderbrick als impuls aankoopje mee genomen, NOOIT meer. 10 stuks uitgepakt, 3 losse lonten in handen. Als de lontjes niet aan het buisje vastgetapet zaten was het overgrote deel ervan ongetwijfeld al bij het transport gesneuveld.... diverse zijn overigens scheef, danwel het voetje of de bodem deugt niet

    Bende

    Niet kopen!
    Ik heb ze ook hier, en zo slecht zijn ze niet. Ze doen het. En je krijgt wat je betaald. En voor die 8 euro voor 25 singleshots plus een 36 shots knalcake ga ik niet zeuren. Voor die prijs doe je zeker geen miskoop! Ales ziet er goed uit. We hebben hier met de groep 10x deze actie gekocht 250 singleshots dus. Worden allemaal in projecten verwerkt! Bende is het niet, en voor de prijs niks te klagen!

  3. #63
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    De knalcake lijkt me uitstekend, was ook de reden om het zaakje te kopen. De singleshots zijn inderdaad el cheapo, en zullen het ongetwijfeld wel doen, maar ik had liever een pakje van 5-6 van betere kwaliteit gehad dan 25 waarbij de lontjes loszitten en de voetjes halfbakken zijn. maar goed was ook niet van plan ze in een project oid te zetten

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 maart 2010
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Lonten vallen er spontaan uit als je het plakbandje los haalt. Knal is ook niet zo geweldig, maargoed daar betaal je dan ook voor.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    bij mij zijn ze keurig netjes verpakt en ik haal als ik hem aansteek het plakbandje toch niet los.
    ze gaan lang niet zo hard als de katan thunderking maar dat vind ik niet erg. het ging mij met name om de thunderbrick en zie dit dus als extra.

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Berichten
    35
    Thanks
    4
    27 waarderingen in 8 posts
    Motieren slechte kwaliteit sommige zijn half ingedeukt. En anderen staan helemaal scheef.

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    tja is de prijs ook na voor 5 euro als je de cake erbij pakt.

  8. #68
    VWC-Lid maxwell96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.460
    Thanks
    206
    590 waarderingen in 175 posts
    Ik vind het geen goed idee om het plakband van het lontje te halen. Dit is uit eigen ervaring toen ik afgelopen jaarwisseling dit probeerde bij een kegelfontein en de lont eraf heb gescheurd. En nee, ik heb die fontein niet afgestoken.
    Gelukkig 2024!

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 maart 2010
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb al een weigeraar te pakken.
    Nog een extra lont er diep in geduwd daarna maar er gebeurde gewoon helemaal niks. 't Is dat ik ze er voor een euro extra bij kreeg, maar k zou ze zelf niet kopen. Knal is nou ook niet echt denderend.

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2012
    Locatie
    Geldermalsen
    Berichten
    56
    Thanks
    2
    8 waarderingen in 4 posts
    De kwaliteit hiervan is (zeker dit jaar) erg slecht ze vallen spontaan van de voet af, maar ja van de 25 waren er 7 kapot de andere 18 waren prima kwaliteit, dus eigenlijk krijg je 18 knock out's + de knock out xl voor een 10tje alsnog een mooie deal

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Berichten
    35
    Thanks
    4
    27 waarderingen in 8 posts
    9 knock outs af gestoken waarvan 2 niet knalde(de kogel veel naar beneden) de cake was zeer goed mooie prijs

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Ik heb er nu 25 afgeschoten. 2 knalde er niet. De ultrapack bestaat uit 5 zakjes van 5. Wat mij opvalt dat het ene zakje zacht knalt en het andere zakje hard. Lijkt wel of er verschillende batches zijn.
    Ik had er een heel aantal die net zo hard knalde als die van katan.

  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Ik heb er ook 75 en net 20 afgestoken en stuk voor stuk top! Knallen erg hard wel laag en minder hard dan sick 6 of royal thunder smoke maar zeker goed voor de prijs! zeer tevreden mee.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Komt wel veel zwarte roet vanaf zeg. Maar ze dumpen ze niet voor niks voor die prijs ;)

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 mei 2012
    Berichten
    154
    Thanks
    42
    105 waarderingen in 41 posts
    Ik heb gister 4 pakken weg gestookt en had geen problemen. Allen voetjes bleven redelijk goed zitten en ze knalde opeen paar na allemaal.
    Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •