Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passie

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Passie

    Artikelnummer: ORN-116
    Artikelnaam: Passie
    Kruitgewicht: 200 gram
    Aantal Schoten: 25 schots
    Effectomschrijving: Fluit met dikke zilverstaart, rode komeet met rode sterren en witte glitters.
    Tijdsduur: +/- 30 sec
    Stijghoogte: +/- 30 m
    Schietrichting: Recht omhoog
    Kartoninhoud: 24/1
    Richtprijs: €12,95






    Wij danken VDN Fireworks voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en nadrukkelijke bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 31 May 2016, 21:47. Reden: Filmpje toegevoegd.

    #2
    Ook weer een erg leuk potje voor €13! De fluit lijkt erg schel, daar hou ik wel van

    Comment


      #3
      Dat klinkt als een lekker schel schor fluitje! Jammer dat de boeketten behoorlijk matig lijken, hadden ze beter een fluitbakkie met die fluiters kunnen maken.

      Comment


        #4
        Had gehoopt op een concurrent van de Stardust (Hardix) of Concerto Rosso, maar dit is alsnog een hele mooie cake! Die fluit klinkt goed, de zilveren staarten zijn mooi en de boeketten zien er prima uit! 13 euro is natuurlijk een mooie prijs voor deze 25-shots cake!

        Comment


          #5
          doet me een beetje denken aan de hidden missile base: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=1347
          vuurwerkbieb

          Comment


            #6
            Leuke cake, die fluit vond ik het meest interessant, ook beter dan verwacht n.a.v. de film die VDN er van had.

            Comment


              #7
              Toen ik net alleen het filmpje bekeek vond ik hem tegenvallen, maar toen ik naar boven scrolde om te zien hoe deze cake geprijsd is, is deze cake z'n geld dubbel en dwars waard! €12,95 voor 25 schoten, dat zijn goede prijzen! Leuke cake voor in de vooravond denk ik zo.

              Comment


                #8
                helemaal niks mis met deze pot, tails/fluiters en blinkers, 25 schoten voor een 10 euro na aftrek van korting ben ik blij dat ik hem al besteld had, al was het maar voor in de vooravond ;) ik vind het een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben

                Comment


                  #9
                  Deze ziet er inderdaad best goed uit voor een cake van een tientje. En een leuk alternatief voor de Concerto Rosso. Ik heb em dubbel op de bestellijst gezet. Ben benieuwd hoe deze met 2 tegelijk eruit gaat zien over anderhalve week

                  Comment


                    #10
                    Vanavond live gezien op een besloten demo van VDN Fireworks. Top blokje voor een heel nette prijs
                    1 van de zeer positieve opvallers. Goede fluiters en nette effecten. Aanrader!

                    Comment


                      #11
                      prachtige budgetcake die precies zo presteerde zoals op de filmpjes, fluiters waren heerlijk en dik, boeketten mooi van kleur en goed rond, kortom een hele dikke voldoende, volgend jaar zekers weer

                      Comment


                        #12
                        Mooie budgetcake met leuke combi!

                        Vooravond filmpje:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment

                        Working...
                        X