Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Rokko

  1. #1
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts

    Rokko

    Artikelnummer: ORN-133
    Artikelnaam: Rokko
    Kruitgewicht: 325 gram
    Aantal Schoten: 53 schots
    Effectomschrijving: Rode parels met witte blinkers. Blauwe parels met witte blinkers. Witte glitters met knettersterren. Brocade finale met boeket.
    Tijdsduur: ± 28 seconden
    Stijghoogte: 35 meter
    Afmetingen: 225 x 200 x 125 mm
    Schietrichting: Schuin omhoog
    Kartoninhoud: 8/1
    Richtprijs: €34,95





    Wij danken VDN Fireworks voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en nadrukkelijke bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 31 mei 2016 om 20:57 Reden: Filmpje toegevoegd.

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Inderdaad een leuk bakkie. Ik kan de kleuren van de beginboeketten niet erg goed onderscheiden maar ze lijken goed rond en met lekkere beuken. De diverse shapes in goud maken 'm lekker spetterend.

  3. #3
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Afgelopen jaarwisseling heb ik deze (en andere VDN cakes) in de straat mee mogen maken

    Matige cake. Bonte verzameling van doorsnee boeketjes; laffe burst en kleine boeketten. Kleuren zijn wel lekker scherp en de boeketten ook mooi rond. Op zich een hele degelijke cake die mooi consistent schiet, maar voor mij zijn de boeketten gewoon te doorsnee. Die V-shape versnelling erin is leuk gevonden, maar daarna kakt de cake weer een beetje in.
    Voor de gemiddelde consument geen slechte cake, maar voor ons liefhebbers niets bijzonders.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  5. Deze gebruiker waardeert FireDragon voor het bericht:


  6. #5
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Afgelopen jaarwisseling heb ik deze (en andere VDN cakes) in de straat mee mogen maken

    Matige cake. Bonte verzameling van doorsnee boeketjes; laffe burst en kleine boeketten. Kleuren zijn wel lekker scherp en de boeketten ook mooi rond...
    Ik vond dit wel een hele mooie cake in de straat. Laffe burst ben ik ook niet helemaal met je eens, natuurlijk klapt het niet zoals een goede Extreme Salute, maar ik heb ook geen enkele plopper gehoord en ieder boeket knalde goed open.
    Je krijgt een leuke, afwisselende show voor een scherpe prijs in mijn ogen. Ook een cake die in een lekker tempo door vuurt wat de lucht mooi gevuld houdt. Omstanders waren ook erg positief over deze cake. Ik zou hem gerust weer aanschaffen.

  7. Deze gebruiker waardeert boozebelly voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •