Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frozen by Fire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ook maar 2 keer besteld, aantrekkelijke prijs bij Haokan

    Comment


      #17
      Zijn deze nog ergens verkrijgbaar in regio Overijssel?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door opelvuurwerk Bekijk bericht
        Zijn deze nog ergens verkrijgbaar in regio Overijssel?
        Zie ze nog wel staan bij Vuurwerkland outlet Groningen. Overijssel zo 123 niet..

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door opelvuurwerk Bekijk bericht
          Zijn deze nog ergens verkrijgbaar in regio Overijssel?
          Misschien bij Vuurwerkdiscount? Stuur ze anders even een mail/bericht via hun site.
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Ben benieuwd hoe deze bevallen is voor die 12,50?

            Comment


              #21
              Deze is geweldig bevallen voor 12.50! Hoop dat deze aankomend jaar weer in actie te verkrijgen is, dan neem ik hem in veelvoud. Wat een geweld komt hier vanaf!

              Comment


                #22
                Wij hadden er hier 4 en deze cake ramt toch menig andere grote cake totaal weg, echt een super bak.
                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                Comment


                  #23
                  Grote en perfect ronde effecten. Heerlijk bakje. Als deze weer een goed prijsje heeft mag hij er zeker weer bij zijn.

                  Comment


                    #24
                    Heerlijke burst, snel tempo. Heeft zeker indruk gemaakt. Het totaalplaatje klopt gewoon. Zeker voor 12.50 is dit een dikke aanrader. Al zou ik hel denk ik wel in de vooravond schieten gezien het feit dat de effectbreedte niet extreem genoemd kan worden

                    Comment


                      #25
                      Vond ze erg gaaf! En inderdaad zeker voor die 12,50!
                      Hier zie je één cake:

                      Comment


                        #26
                        Ik vond deze cake voor 12,50 prima maar ik zou deze niet weer kopen. Leuk voor een keer maar haalt het bij lange na niet bij andere cakes. Tuurlijk mag je niet te veel verwachten voor die prijs maar ik ga komend oud en nieuw mijn geld investeren in andere producten. Wel ben ik het er mee eens dat de burst prima is en de effecten zijn redelijk. Het tempo was bij mij echter rustig aan 1 voor 1 geschoten in plaats van de snelheid van het filmpje hier boven.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                          Vond ze erg gaaf! En inderdaad zeker voor die 12,50!
                          Hier zie je één cake:

                          Ik had een andere uitvoering. Schoot langzamer, geen rode blink en geen fanshape op het laatst.

                          Het was een mooie cake, maar mij net te langzaam

                          Comment


                            #28
                            Voor 12,50 p/s zeker okee! Had deze blokkies nog liggen! 4 stuks doorgelont!

                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment

                            Working...
                            X