Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exclusive Candles

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Exclusive Candles

    Artikelnummer: 1050
    Artikelnaam: Exclusive Candles
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal: 3 stuks
    Effectomschrijving: 3x 5 shots (per candle)
    Richtprijs: €4,95
    Laatst aangepast door FireDragon; 28 September 2011, 16:43.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ben benieuwd wat hier zo 'exclusive' aan is. Maar candles zelf mogen er wel wat meer op de markt komen, het lieft met mooie dikke tails.

    Comment


      #3
      Paar uur verder maar wel wat verdiend... ze gaan van 49.95 naar 4,95 met een slag om de arm.... hahahahaha
      Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

      Comment


        #4
        Met uitzondering van het laatste bericht geplaatst door 123vuurwerk heb ik alle andere berichten verwijderd. Er is blijkbaar wat fout gegaan in het doorgeven van de prijs van dit product. Gelukkig geen 49,95 maar 4,95 zoals 123vuurwerk aangaf.

        Laten we daarop verder borduren!

        Comment


          #5
          Iedereen die een beetje logisch na had gedacht kon ook wel na gaan dat €49,95 geen kloppende prijs was. Zou immers wel een hele rare zet zijn, al helemaal van Bonfireworks.
          Drie candles voor maar €4,95 beloofd wel wat te worden. Ben ontzettend benieuwd naar de uitwerkingen, want zoveel goede candles zie je tegenwoordig niet meer.

          Comment


            #6
            Haha bij vuurwerktotaal hoogkerk staan ze er mooi bij voor 44,95 incl korting.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Iedereen die een beetje logisch na had gedacht kon ook wel na gaan dat €49,95 geen kloppende prijs was. Zou immers wel een hele rare zet zijn, al helemaal van Bonfireworks.
              Drie candles voor maar €4,95 beloofd wel wat te worden. Ben ontzettend benieuwd naar de uitwerkingen, want zoveel goede candles zie je tegenwoordig niet meer.
              weet ik zo net niet!
              Bon durft ook een 37 shots cake voor 80euro op de markt te zetten!

              Comment


                #8
                Winkels nemen gewoon zo de prijs over zie ze namelijk nog voor 49,95 staan.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  weet ik zo net niet!
                  Bon durft ook een 37 shots cake voor 80euro op de markt te zetten!

                  Schoten zegt niks 200 shoten voor 80 was zeker wel god ( 2.5 gram per schot. Het aantal schoten zeg niks. En proline,s tripelayer van 90 euro noem je dat geen schande. Of andere merken met cakés tot wel 150 euro !!! ;)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    weet ik zo net niet!
                    Bon durft ook een 37 shots cake voor 80euro op de markt te zetten!
                    Klopt, ik las mijn reactie gisteren nog terug en toen ging ik ook twijfelen. Toen ik dat postte wist ik denk ik de andere prijzen nog niet.

                    Als ze werkelijk €49,95 zijn ben ik eigenlijk ook niet meer verbaasd...

                    Comment


                      #11
                      Mijn dealer verkoopt ze voor € 7.95 :s
                      Leef met de dag!

                      Comment


                        #12
                        hier ook voor 7.95 per 3 de advies prijs van Bon ;)

                        Comment


                          #13


                          Isandra
                          Leef met de dag!

                          Comment


                            #14
                            Weet iemand of dit 3 dezelfde candles zijn, of zijn het 3 verschillende?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door danielmi Bekijk bericht
                              Foto is van de Dream Candles en dus niet van de Exclusive Candles. Dream Candles zijn 7,95 adviesverkoop per 3 en de Exclusieve Candles 4,95 adviesverkoop per 3...

                              Comment

                              Working...
                              X