Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Troubleshooter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze cake vandaag op de demo gezien en ik moet zeggen dat het wel een mooie cake is harde burst met een Groot effect,

    Comment


      #17
      Hier een foto!



      (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #18
        Afmetingen van deze pot zijn: 175 x 175 x 175mm

        --pyro99
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment


          #19
          Gisteren mogen aanzien bij de demo van ACB vuurwerk almere. Lekkere cake, harde burst stond er zelfs beetje versteld van. Mooie grote effecten goeie kwaliteit. Alleen de prijs helaas te hoog 44,95 voor 25sh.

          Hieronder filmpje met dank aan Vdrvuurwerk (2 tegelijk)

          951, Troubleshooter, Lesli, 2011, Almere, ACB, almeers, caravan, bedrijf, vuurwerk, fireworks, firework, Feuerwerk, vuurwerkverkoop.nl, Royal, class, pyro, shopper, new, spirit
          Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

          Comment


            #20
            Voor 30 a 35 € zou ik hem nemen. Deze prijs te hoog. Maar wel een dikke vette cake dit.

            Comment


              #21
              Geweldige cake! Samen met Camuro Queen de topper van de avond. Grote boeketten, goed gevuld, harde burst! De prijs is misschien in verhouding wat hoog, maar ach..

              Twee stuks, even op 720p kijken voor beter beeld.

              Comment


                #22
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #23
                  Heerlijk Rob, bedankt. Ik neem aan dat er twee geschoten worden op jouw film?

                  Comment


                    #24
                    Dank je wel Johan. Beetje raar om over mijn eigen filmpje te zeggen, maar goed dat goud in beeld gekregen he? Zo zie je pas echt wat voor topper het is en hoe lang dat goud blijft hangen. En daarnaast ook nog eens snoeiharde burstknallen. Wat een top cake man. Ok, ok enige nadeel de prijs, maar voor kwaliteit moet je gewoon betalen

                    En ja per 2 geschoten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Heerlijk Rob, bedankt. Ik neem aan dat er twee geschoten worden op jouw film?
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Wilt u meer informatie over dit product? Kijk dan op http://www.vuurwerkbieb.nlDeze video is opgenomen tijdens de Lesli Vuurwerk demonstratie 2012

                      Comment


                        #26
                        Vanavond gefilmd tijdens een demo. Per 2 geschoten.

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          Meer informatie over Troubleshooter: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/951-%E2%80%93-troubleshooter-25/Meer info op: www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vu...
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Vind dit een erg mooie cake! Schiet lekker hoog en toch zijn de bouquetten lekker groot en blijven lang hangen. Jammer van de prijs :(

                            Laatst aangepast door PyroSteen; 28 January 2013, 09:46.
                            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                            Comment


                              #29
                              hierbij mijn film.

                              Vuurwerk is een obsessie

                              Comment


                                #30
                                Deze werd gister ook geschoten op de winkeliers demo.
                                Ik moet toe geven dat dit een erg mooie cake is.
                                Alleen jammer van de erg hoge prijs voor 25sh.
                                2 Euro per schot vind ik teveel.

                                Comment

                                Working...
                                X