Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stagediver [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Stagediver [Uitloop]

    Artikelnummer: 667
    Artikelnaam: Stagediver
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 143,0 gram
    Aantal Schoten: 106 schots
    Effectomschrijving: 106 schots missiles in verschillende fluitvarianten. Zilveren staart met fluitknal, zilveren staart met luide knal, rode staart met crackling en groene staart met crackling en knal.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €19,95

    Foto:


    Film:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door pyroboy; 22 September 2011, 16:09.
    Laten we lekker link gaan doen!

    #2


    Foto niet gebruiken zonder toestemming

    Dit vond ik persoonlijk dan wel weer een leuke cake. 3 verschillende soorten fluit met rood, groen en witte kleuren.

    Comment


      #3
      Aantal schoten is 106

      Comment


        #4
        Dan ben ik wel benieuwd welk kaliber dit gevalletje heeft wanneer je voor 106 shots 19.95 euro moet betalen. Dan zou het minimaal 0.5" moeten zijn.. maar dat betwijfel ik toch.

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #6
            Hier nog een film van dit product: http://www.youtube.com/watch?v=qO4nWAeOiK0

            Comment


              #7
              Leuke fluitbak zo met al die verschillende soorten tonen en kleuren

              Comment


                #8
                Freakpyromaniacs heeft een nieuw filmpje geüpload


                Met dank aan FPM.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Wat een ellende ding. Veel te traag.... en.... veel..... te grote ..... intervallen ertussen.

                  Comment


                    #10
                    boringgggggggggggg..............zzzzzzzzzzzzz

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Sh0ck Bekijk bericht
                      Wat een ellende ding. Veel te traag.... en.... veel..... te grote ..... intervallen ertussen.
                      idd dit is echt niks

                      Comment


                        #12
                        Wj hebben er eentje gratis gekregen, niks gekleurde koppen, nee gewoon allemaal grijs -_-
                        Vuurwerkcrew.nl .... de beste info vind je hier!!!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkvreter Bekijk bericht
                          Wj hebben er eentje gratis gekregen, niks gekleurde koppen, nee gewoon allemaal grijs -_-
                          Leuk om gratis te krijgen vind ik, maar inderdaad allemaal zilverkleur. Wel leuk, maar ik zou hem voor die prijs niet kopen.

                          Comment


                            #14
                            Begintempo was inderdaad wat te traag, en 19,95 is ie mij ook niet waard, maar ik vond de opbouw in tempo en de afwisseling in het schelheid wel OK. Volume was ook dik in orde bij de laatste salvo's. Mooi stukkie bonusvuurwerk

                            Comment


                              #15
                              Hoi, heb m dit jaar gratis gehad bij een 40,- bestelling. vond m om hem gratis erbij te krijgen erg leuk.
                              verschillende fluiten met gekleurde balletjes. hier een filmpje ervan http://www.youtube.com/watch?v=DVDhhpk8-SY
                              er zat bij mij geen knal bij maarja :P

                              Comment

                              Working...
                              X