Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb aangegeven dat ze salute minimaal de SS moet evenaren,Dus zodra de batch binnen is kan ik gaan kijken of ze dat halen of verbeteren.
    Mij is dit in ieder geval verzekerd.
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #17
      64 shots in 20 seconden... Flink tempo, mooie mines nu de prijs nog om het compleet te maken.

      Comment


        #18
        Prachtige cake op film, die finale is ook heel fijn!
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #19
          Deze cake zal over de toonbank gaan voor 47.50

          grtz
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #20
            Nette prijs voor een mooie cake Goed tempo, en zo te zien lekker volle mines. Wonderbaarlijk hoeveel prijsverschil er kan zitten in ja of nee fanshape. Hopelijk knalt dit ook echt zoals ie bedoelt is, want daarmee valt of staat 'ie.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21
              Ik heb deze bak vandaag mogen aanschouwen en heb hem gelijk op me bestellijst gezet!
              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

              Comment


                #22
                Ik ben echt zeer benieuwd waarom Orthen dan niet tevreden over deze cake was

                Comment


                  #23
                  Erg goed van Orthen om deze cake als niet goed te bekeuren, hij was inderdaad niet goed. De beide knalcakes hadden geen titanium boeket maar een zwaar slechte zilveren palm, eigenlijk mag ik het niet eens een palm noemen. De knal was niet bijster hard, maar niet verkeerd.

                  Comment


                    #24
                    Het klopt dat de effecten verkeerd waren, lijkt er op dat ze in plaats van titanium schilfers er 3 titanium kogels in hebben gedaan of dat ze dezelfde lading als de titanium salute hebben gebruikt.
                    De knal was wel lekker en gewoon saluut, tempo was gehalveerd, pot duurde 50 sec.

                    Ene kant wel blij dat orthen hem heeft afgekeurd, hierdoor kon ik hem bij macet kopen.

                    Comment


                      #25
                      ik ook, vond het voor in de straat echt niet tegen vallen, duurde lekker lang ook!

                      Comment


                        #26
                        hij was wel grapig voor in de morgen aleen net wat Sunseeker zeg ik miste het boeketje en de knal maar wat ik al zij voor in de morgen was hij zeker wel tof

                        Comment


                          #27
                          hmm deze Cake verkoopt Royal nu ook onder eigenlabel!
                          Alleen is het dan met Rode mine..
                          Oja en die is goed koper!
                          Wel triestig dat Royal zelf met het ORthen concept er van door gaat.....
                          Off zie ik dat verkeerd?
                          Maar goed ut is een leuke cake coor overdag..
                          zowel deze versie als de nieuwe van royal in de Garden line.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                            hmm deze Cake verkoopt Royal nu ook onder eigenlabel!
                            Alleen is het dan met Rode mine..
                            Oja en die is goed koper!
                            Wel triestig dat Royal zelf met het ORthen concept er van door gaat.....
                            Off zie ik dat verkeerd?
                            Maar goed ut is een leuke cake coor overdag..
                            zowel deze versie als de nieuwe van royal in de Garden line.
                            Dit zit mij ook wel een beetje dwars.
                            Maar volgend jaar ga ik mijn uiterste best doen om onze trouwe blauwe op de markt te zetten
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #29
                              Het is niet echt netjes naar Orthen toe om deze cake te kopieeren.
                              Zeker nu Pyromaniac1975 ook verbaast is over de kopie van deze cake.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door redhead Bekijk bericht
                                Het is niet echt netjes naar Orthen toe om deze cake te kopieeren.
                                Zeker nu Pyromaniac1975 ook verbaast is over de kopie van deze cake.
                                Ben er niet echt verbaasd over daar we dit al wisten,Maar netjes is het idd niet.
                                Dit is gekomen door een"miscomunicatie"
                                Wij komen echter zeker terug met de blauwe versie zoals hij hoort te zijn.
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X