Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22

Discussie: Super Scenery

  1. #16
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Niet luIlig bedoeld hoor Marchel, maar als je niet snel met filmpjes over de boeg komt, ga je deze cakes niet goed verkopen. Je hebt de cakes vooral ontworpen voor de freaks. Maar jij moet dan toch ook weten dat freaks niet op één China filmpje afgaan? Mensen gaan deze cake gewoon niet bestellen afgaande op de reacties die er nu zijn. Met een filmpje weet ik zeker dat er een nieuwe impuls in je verkoop komt. Ook geeft dat uitsluitsel over de betrouwbaarheid van de China films.

  2. #17
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Wij hadden het veel sneller hier willen hebben om te testen en te filmen,Echter is dit door div factoren niet gelukt.

    gr
    Extreme Pyromaniac for life.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Niet luIlig bedoeld hoor Marchel, maar als je niet snel met filmpjes over de boeg komt, ga je deze cakes niet goed verkopen. Je hebt de cakes vooral ontworpen voor de freaks. Maar jij moet dan toch ook weten dat freaks niet op één China filmpje afgaan? Mensen gaan deze cake gewoon niet bestellen afgaande op de reacties die er nu zijn. Met een filmpje weet ik zeker dat er een nieuwe impuls in je verkoop komt. Ook geeft dat uitsluitsel over de betrouwbaarheid van de China films.
    Daar zit zeker wat in. Zie ook graag wat films van Nederlandse bodem of natuurlijk de cakes op de demo zelf. Ik zie het wel somber met de planning op vrijdag aanstaande. Ik betwijfel of die demo doorgaat. Hopelijk kunnen ze die dan nog verzetten naar een dag vóór de kerst.
    ..

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Zoals ik begrijp zijn sommige cakes al geschoten? Zijn daar geen filmpjes van gemaakt? Zeker met de komende verkoop in het achterhoofd mag ik verwachten dat er gefilmd is?

  5. #20
    VWC-Lid thunder95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2010
    Locatie
    Waalwijk (Noord-Brabant)
    Berichten
    582
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 9 posts
    Deze uiteindelijk toch maar niet besteld omdat er simpelweg geen beelden van zijn. Ik koop geen vuurwerk op een china-film en aangezien de knalcakes van Orthen zijn 'mislukt' waag ik het er niet op. Ik ben er van overtuigd dat hij erg goed is hoor, maar toch koop ik hem niet zonder een filmpje van de demo. De Lights of Heaven heb ik daarentegen wel besteld, hier is wel een demo-filmpje van. Ik hoop dat hij dit jaar op beeld komt met oud en nieuw zodat we goed kunnen oordelen.
    De komende maanden minder actief op het forum.

  6. #21
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ook een mooie cake. Bij de oranje sterren zat crackling,in plaats van goud. Jammer,maar zeker niet verkeerd. Voor de rest gewoon super!
    Light some fireworks, and see who answers.

  7. #22
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Deze zal dit jaar niet meer te krijgen zijn.
    Extreme Pyromaniac for life.

  8. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •